Mitä lisäisit näihin synttäritarjottaviin?
Vieraita noin 20, ei alle kouluikäisiä
kinkku-ananas-aurajuusto-piirakka, lohileipiä, täytekakku, mokkapalat, juustokakku, jotain keksejä
Lisäksi normaalit kahvi, tee, cocis
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 19:43"]
Suolaista lisää. Vaikka itse tehtyjä juustosarvia ja/tai perusmargarita-pitsaa mozzarellajuustolla ja tietenkin lämpimänä tarjoillen. Siihen päälle tuoretta rucolaa juuri ennen tarjoilua.
[/quote]
ei mitään pizzaa ainakaan. ennemmin voisarvia mozzarellalla tomaatilla ja basilikalla. ei pizzaa todellakaan kahvipöytään. junttia.
Kuinka kauan juhlat kestää?
Jos pikaiset muutama tuntia, ihan ok. Jos koko illan, ei riitä.
Itse rakastan sinihomejuustoa, mutta kukaan muu meillä eisitä siedä.
Vihannesdippi.
Pikkuporkkanat, kukkista, parsakaalia minitomaatteja jne. Sitten joku dippikastike.
Mokkapalat ja keksit pois ja suolaista tilalle tai tuo vihanneslautanen.
Siis mitä vikaa on ananaksessa. Kinkku-ananas-aurajuusto on mun lempparitäytteet pizzassa =) Antaa hyvin raikkautta.
Ja mokkapalat siksi että isompi lapsi osaa ja haluaa tehdä ne. Lähisuku + kummit tulee kahvittelemaan, 2-3h viipyvät maksimissaan. Nirsoille teineillw ei kelpaa juuri mikään, joten heistä en ota stressiä
Ap
Niin ja lisään vielä että mainitsemani jutut olen jo päättänyt, kysyin vain mitä lisäksi.
Ap.
Ohis, mutta aurajuusto jakaa mielipiteitä, puolet tykää toinen puoli ei. Jos tunnet vieraat ja tiedt että Aura uppoaa ihan ok, mutta jos esim. minä olisin tulossa en pirrakkaa voisi syödä. Ja se ei ole ongelma sinänsä (jos joku ei kaikkia tarjottavia pysty syömään) mutta ikävää kun se piirakanpala on lautasella eikä sitä saa alas vaikka miten koittaa... Joten infoa ainakin että piirakassa on Auraa.
Eihän idea ole että kaikki käy kaikille vaan jokaiselle jotain, mutta voin toki jättää puoli pellillistä ilman aurajuustoa ja toiselle puolelle oikein reilusti.
Ja osa leivistä kinkkua, osa graavia lohta. Lapsista aika harva edes ottaa mitään suolaista.
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 21:39"]hedelmiä esim viinirypäleitä
[/quote]
Kahvipöytään?
Minusta hyvät ja maukkaat tarjoilut, varmasti löytyy jokaiselle jotakin.
Jokin kasvisvaihtoehto olisi paikallaan. Juustkakun voisi korvata vaikka kuivakakulla.
Kasvisvaihtoehto puuttuu, muuten ihan ok.