Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa parisuhdeongelmaista!

Vierailija
22.08.2014 |

Olemme olleet jo yli 10 vuotta naimisissa ja lapsiakin on. Miehellä on haastava työ ja oikeastaan näenkin ongelmien alkaneen jo sieltä kun mies opiskeli. Opintojen loppuvaiheessa kävi lisäksi vielä töissä, jossa hänellä oli suuret paineet onnistua hyvin. Nyt takana jo monota työvuotta omalla alallaan. Lisäksi tässä välissä rakennutimme talon ja vaikka hän ei sitä itse tehnytkään niin hommaa on ollut pihassa ym. yllättävän paljon. Vaikka töissä on periaatteessa alkanut helpottua kun on saanut työkokemusta, on hän loppuunpalamisen kynnyksellä (ollut jo pidemmän aikaa).

Näistä seikoista johtuen (minun näkemykseni mukaan) mies ei ole jaksanut innostua seksistä juurikaan. Omien sanojensa mukaan häntä ei kiinnosta ketkään muutkaan naiset yhtään. Minua tilanne on alkanut häiritä todella paljon. Tunnen, etten saa rakkautta enkä läheisyyttä. Silloin harvoin kun seksiä on, minusta se tuntuu teennäiseltä. Kun ei hän koske, halaa, pusuttele tai hyväile koskaan muulloinkaan, niin miksi sitten seksin aikana tilanne muuttuisi. Usein meillä jää seksi kesken kun mies ilmoittaa ettei vain jaksa enää tai sitten hänellä ei seiso kunnolla. Tilanne vain kuivuu kassan vaikka ihan innokkaana olisi alkanutkin.

Nyt tilanne on se, että tunnen itseni täydellisen hylätyksi. Olenkin alkanut katselemaan muita miehiä ja. Nautin heidän huomiostaan. Mies tietää tämän ja on ymmärrettävästi todella loukkaantunut. En vain pysty olemaan ilman edes muilta saatua huomioita kun omaltani en saa mitään. Tuntuu, että tunteeni miestä kohtaan ovat täysin kuolleet. En vihaa häntä, tunnen häntä kohtaan vain välinpitämättömyyttä. En tiedä haluaisinko edes enää rakastaa häntä, niin paljon haluaisin tuntea jonkun vieraan miehen kosketuksen ja intohimon.

Auttakaa kiltit!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/32 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ollaan jo siinä vaiheessa ettei pienet vilauttelut toimi. Se kortti on käytetty. T.18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäisenä kerro, miten paljon itse teet yhteisen kodin eteen. Oletko kotirouva vai käytkö töissä? Saatko yhtä paljon palkkaa vai vähemmän?

Kun kerrot nuo asiat, voimme yhdessä miettiä, miten paljon sinulla on oikeus "vaatia" mieheltäsi ja miten paljon meillä on oikeus ihmetellä miehesi väsymystä.

Vierailija
24/32 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uupunu mies ja kyllästyny kumppaniin.

joko laitatte topin tai eroatte. elämä on liian lyhyt

tuommoisiin leikkeihin

Vierailija
25/32 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 14:10"]

Ei mies oli mt-sairas. Siihen, etten halua erota on montakin syytä. Yksi iso syy on se, että olen mennyt hänen kanssaan naimisiin sillä ajatuksella, että olen hänen kanssaan loppu elämän. Toinen on se, että mies on meidän perheessä elättäjä, itse opiskelen. Millä ihmeellä eläisin? Elintaso on nyt niin korealla, etten tiedä miten sopeutuisin taas köyhään opiskelijaelämään ja siihen vielä päälle lapset. Kolmanneksi en halua lapsille rikkinäistä perhettä. Nyt tuntuu, etten halua edes yrittää. Olen tavallaan niin loukkaantunut miehelle siitä, ettei hän halua minua, että toivoisin aloitteen tulevan häneltä.

[/quote]

Niin? Haluat olla miehen kanssa rahojen takia. Ja silti haluat katsella vieraita miehiä siinä ohessa.

Vierailija
26/32 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa mt-sairas?

Vierailija
27/32 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:33"]Mitä tarkoittaa mt-sairas?

[/quote] mielenterveydeltään sairas.

Vierailija
28/32 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä kaksnelosesta, ei ole edes lukenut koko aloitusta. AV:lla tuntuu olevan outoa misogyniaa ketjussa kuin ketjussa. Ja arvasinkin että joku ehdottaa että pitää "vietellä" mies, oi kun sitten tuntuukin hyvälle kun kiskoo ihanimman silkkialusvaatteen päälle, vilauttaa, ja toinen kääntää telkkaria kovemmalle..

pitää sanoa, että jos yhteiset yölomatkin menevät susille, alkaa kuulostaa pahemmalle. Onko keskustelu kulkenut paremmin lomilla? Tuo pariterapia voisi olla hyvä idea. Outoa vastailla tähän ketjuun, omasta neuvostani oon kohta jollekin psykologille numeroa etsimässä...

13

Vierailija
29/32 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.perheaikaa.fi on Väestöliiton parisuhdesivusto, jossa on tarjolla nettikursseja. Ne ovat maksuttomia ja ilman tiettyä aikaa niitä voi käydä läpi omaan tahtiin, joko yksin tai puolison kanssa.

Jos miehesi voisi ottaa töistä lomaa, ja järjestäisit niin että hän pääsisi lepäämään mielekkääseen paikkaansa: mökille, suosikkihotelliin, johonkin ulkomaan kohteeseen, ihan vain kotona? Hän kuulostaa uupuneelta. Sanoit, ettei sieltä töistä niin vain lähdetä lepäämään, mikä on varmasti ihan totta, mutta kannattaisiko jotain vapaata edes yrittää järjestää? Jos miehesi ei nyt hoida itseään kuntoon, voi hän sairastua myöhemmin pahasti työuupumukseen ja/tai masennukseen ja sitten on hoito jo paljon hitaampaa, vaikeampaa ja kalliimpaa. 

Tsemppiä teille! 

Vierailija
30/32 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tommoset kurssit tai terapiat mitään pyllistä, jos miehellä ei ole mitään motivaatiota muuttaa tilannetta.

Ap! Usko se, että sussa ei naisena ole yhtään mitään vikaa, vika on yksinomaan miehessä! Olet ansainnut miesten huomion ja siitä nauttimisen, mutta älä kuitenkaan ala petturiksi.

Älä tosiaan enää tee aloitetta tai edes puhu mitään seksiin liittyvää, mies vain ahdistuu siitä lisää. Haluttomuus on miehelle häpeällinen asia ja jos se asia joskus korjaantuu, miehen on tykönään korjattava ongelma ensin. Sinä sitten katsot, miten pitkään olet niin loukkaantunut, että mies joutuu odottamaan saantia. Jos siis halut ikinä palaavat. 2

Vierailija
31/32 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/32 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi