Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukkuaposotatko normaaliin tapaasi, jos sinulla on vauvaperhe vieraana?

Vierailija
22.08.2014 |

tuli tuosta alemmasta ketjusta tämä mieleen. Esim siskosi tai veljesi perhe on teillä kylässä ja heillä on vauva tai pikkulapsia, joka herää aikaisin. Jatkatko nukkumista oman rytmisi mukaan, vaan nouset heti kun kuulet että vierasperhe on hereillä?

Kun mun veli on meillä, minä herään tekemään lapsille puuroa ja veli jatkaa nukkumista =) (on eronnut)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo ellää tavallaan, vieraat kulkee ajallaan.. :). Eli oletan kyllä, että vieraat hoitavat lapsensa itse meillä kyläillessään, jos ei ole muuta sovittu. Jos joskus lapsenlapsia saan, niin heitä voin herätä hoitamaan, että vanhemmat saa nukkua :). (Näin meillä tekee anoppikin, joten pitää laittaa hyvä kiertämään.)

Vierailija
2/4 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai herään, arvostan vieraitani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin herästyskellon soittamaan joskus yhdeksän ja kymmenen välillä, mikä on suuri myönnytys siihen nähden, että vapaapäivinä nukun yleensä niin pitkään kuin unta riittää. Jos vauvaperhe herää ennen minua, saavat huolehtia itse itsestään.

Vierailija
4/4 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä yleensä herään ääniin, jos vieraat on heränneet. Josksu odottelen itse yläkerrassa, että herääkö ne vieraat. Riippuu hiukan vieraasta menenkö heidät herättämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi