Hvetin älypuhelimet ja niiden lasit
Väh kerran kuussa on jostain perheen puhelimesta lasi rikki :(
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:04"]
Mulla on samsungin älyluuri. Kahden vuoden aikana aika monta kertaa tippunut lattialle, tänä aamuna viimeksi. Ei vieläkään naarmun naarmua lasissa.
Vaihtakaa merkkiä. ;-)
[/quote]
Mulla sama juttu, vuosia ollu samsungeja jotka on tippuneet millon mihinkin, koskaan yhdessäkään ollu naarmuakaan.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:12"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:10"]
Mun halppis Lg on tippunu lattialle ja jopa asfaltille monta kertaa eikä näytössä ole vieläkään jälkeäkään :D Olen niin tyytyväinen tähän älypuhelimeen kaikin puolin. Kallein ja hienoin ei aina kannata.
[/quote]
Onko ap. kalleimmasta ja hienoinmasta puhut?!
[/quote]
Näsäviisas kuin 5-vuotias, joka ottaa kaiken niin kirjaimellisesti. Rauhoitu ;)
Itselläni oli ensin pari vuotta lumia ja nyt pari vuotta Samsung Galaxy S4. Lumia tippui muutaman kerran lattialle -> lasi ei mennyt rikki koskaan, tosin koko lasi oli loppuvaiheessa irti ja siksi vaihdoinkin puhelinta :D Samsung on tippunut myös pari kertaa lattialle ja kerran asfaltille -> ainoastaan naarmuja. Toki jos puhelimen päälle astuu tms. niin tottakai menee rikki, mutta jotenkin vaikea ymmärtää ihmisiä jotka vaihtaa puhelinta aina alle vuoden välein, kun on näyttö rikki. Ei vaan ummarra.
Ehkä teidän olis syytä hiukan parantaa sitä kännyn kohtelua. Opettaa lapsille ja aikuisille, että pudottamisia on tosissaan varottava. Eikä puhelimia heitellä. Muuten ei lasi jatkuvasti hajoa. Meillä ei ole yhdestäkään älypuhelimesta lasi mennyt rikki. Puhelimia meillä on 5 ja tableteita 2. Ikää noilla 1-5v. Joskus on tipahtaneet vahingossa. Myös suojat auttaa noihin vahinkoihin. Jos lasit jatkuvasti hajoaa niin kyse on yksinomaan siitä että puhelimia heitellään tms. Siihen auttaa vaan se että laittaa selvät säännöt, heittelyn on loputtava ja pudottamistakin varotaan. Kyse ei ole enää vahingoista vaan huolimattomuudesta.
Lumia 620 gorillalasilla ei ole hajonnut vaikka lipsunut kädestä sekä minulla että lapsilla monta kertaa. Esikoisella menossa kolmas iphone vuoden sisällä, onneksi maksaa itse luurinsa.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:23"]Lumia 620 gorillalasilla ei ole hajonnut vaikka lipsunut kädestä sekä minulla että lapsilla monta kertaa. Esikoisella menossa kolmas iphone vuoden sisällä, onneksi maksaa itse luurinsa.
[/quote]
Ohhoh. Ei siinä sitten viikkorahoilla muuta ostellakaa. =O
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:24"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:23"]Lumia 620 gorillalasilla ei ole hajonnut vaikka lipsunut kädestä sekä minulla että lapsilla monta kertaa. Esikoisella menossa kolmas iphone vuoden sisällä, onneksi maksaa itse luurinsa.
[/quote]
[/quote]
Viikkorahoilla?! Esikoinen käy ihan töissä.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:27"]
Samsung Galaxy Xcover kestää!
[/quote]
Mun poika sain tuonkin lasin rikki, oli kyllä se ykkönen. Ehkä kakkonen on kestävämpi.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:24"]
[/quote]
[/quote]
Viikkorahoilla?! Esikoinen käy ihan töissä.
[/quote]
Ahaa. No sitten. ;-) Ajattelin että pienemmästä lapsesta olisi ollut kyse. :-)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:10"]
Mun halppis Lg on tippunu lattialle ja jopa asfaltille monta kertaa eikä näytössä ole vieläkään jälkeäkään :D Olen niin tyytyväinen tähän älypuhelimeen kaikin puolin. Kallein ja hienoin ei aina kannata.
[/quote]
Onko ap. kalleimmasta ja hienoinmasta puhut?!