Hvetin älypuhelimet ja niiden lasit
Väh kerran kuussa on jostain perheen puhelimesta lasi rikki :(
Kommentit (31)
Nittä puhelimia ei saa heitellä, eikä istua päälle. Melkoisia rähmäkäpälöitä olette, täysin oma vika.
Uusi Samsungin massapuhelin Galaxy Trend Plus on varmaan tarkoituksella tehty heikoksi. Lasi saattaa pysyä naarmuttomana, mutta minkäänlaista kolausta se ei kestä. Halpaa& surkeaa "laatua".
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:28"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:27"]
Samsung Galaxy Xcover kestää!
[/quote]
Mun poika sain tuonkin lasin rikki, oli kyllä se ykkönen. Ehkä kakkonen on kestävämpi.
[/quote]
Mä olen saanut sen kakkosenkin rikki oikein huolella, samoin kaveri. Nyt on ollut ensin galaxy s4 ja nyt on galaxy s5, molemmat tippuneet eikä naarmun naarmua, ja noidenhan ei olis tarkotus olla kestäviä :D
iphonen takalasi kannattaa korjata itse, se on helppo.
Eidän perheessä on 3 lumiaa ja 1 samsung, yhtdestäkään ei ole lasi hajonnut, ja enempi ja vähempinovat tipahdelleet.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 11:58"]
Uusi Samsungin massapuhelin Galaxy Trend Plus on varmaan tarkoituksella tehty heikoksi. Lasi saattaa pysyä naarmuttomana, mutta minkäänlaista kolausta se ei kestä. Halpaa& surkeaa "laatua".
[/quote]
Se onkin näissä halvoissa laitteissa ideana, että myydään halvalla heikkolaatuista, jota ei kannata korjauttaa jne. vaan kuluttaja ostaa uuden, ei sitä halpaa vaan kalliimman version.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 12:12"]
iphonen takalasi kannattaa korjata itse, se on helppo.
[/quote]
Etulasi on myös helppo vaihtaa itse. Tilattiin niitä juuri neljällä kympillä useita ja nyt poika vaihtaa niitä kaveireiden puhelimiin karkkipalkalla.
Olettepa holtiton perhe. (lue: typeriä ).
Hommatkaa Samsungin Xcover puhelimet kaikille. Johan rupeaa kestämään, vaikka viskoisitte niitä seinään tai vaikka veteen.
Äly hoi...
Kyllä se vika on käyttäjässä jos näyttö ei pysy ehjänä. Suojakuoret joka puhelimeen ja sovitte että kun puhelin hajoaa niin vähintään pari kk saa itse kerätä rahaa uuteen (edes osan) ja sillä aikaa käytössä on joku vanha ei älypuhelin. Ei kai se lapsi opi puhelintaan arvostamaan jos sen hajotessa saa aina saman tein uuden.
Lähipiirissäni ainoa puhelin, jonka lasin tiedän menneen rikki, on iPhone, omat kaksi Lumiaani ovat pysyneet priimakunnossa koko ajan, eli ap syyttäköön vain itseään, ei puhelinta.
Jos menee särki, sitä ei ehjätä, oma vika.
No ei kai se nyt sen lasin vika ole, että käyttäjä ei osaa kohdella puhelinta varovaisesti...
Tällä viikolla on mennyt kahdesta Lumista lasi :( -ap
Muovi ei ilmeisesti toimi noissa kosketusnäytöissä?
Mulla on samsungin älyluuri. Kahden vuoden aikana aika monta kertaa tippunut lattialle, tänä aamuna viimeksi. Ei vieläkään naarmun naarmua lasissa.
Vaihtakaa merkkiä. ;-)
Osta suojakuoret. Itsellä lumia 625 ja tässä jo toi silikoni osa joka on n. 4-5mm lasista koholla, suojaa mulla ainakin. Tippunut muutaman kerran asfaltille ja ihan naarmuton... :) siis silikonikuoret on.
Mun halppis Lg on tippunu lattialle ja jopa asfaltille monta kertaa eikä näytössä ole vieläkään jälkeäkään :D Olen niin tyytyväinen tähän älypuhelimeen kaikin puolin. Kallein ja hienoin ei aina kannata.
Ei ne itsestään hajoa! Periytä lapsillesi kunnioitusta sitä kohtaan mitä on saanut!
Hankitte kaikkien puhelimiin suojakuoret. Kaikken parhaimmat on sellaset mallille suunnitellut, jotka on aina kiinni. Käytännöllisin on just tollanen silikonikuori, joka on takakuoren päällä ja menee näytön reunasta yli eli se osuu ensimmäisenä maahan eikä näyttö. Vähän maksaa kun koko perheelle hankkii, mutta kaikki voi valita mieleisensä niin ei tartte enään puhelimia ostella... Pidät huoli, että ne tykkää niistä ja sanot, että jos näät ilman suojakuorta niin maksaa ite uudet puhelimensa. Kannattas myös suojakalvot ostaa näyttöihin.