Megan Rapinoe on mun voimaeläin
Kun tunnen oloni apeaksi, katson sitä kuvaa missä hän tuulettaa kädet levällään loistava, voittoisa hymy huulillaan. Se on mulla taustakuvana. Haluaisin Rapinoe-pehmolelun nukkumaan mun tyynylle. Muita?
Kommentit (37)
Ja onhan tässä sekin, että hän on todella puoleensavetävän näköinen. Ei voi oikein kiistääkään.
Vaikka se onkin sivuseikka. Mutta jos mulla on pehmoeläin tyynyllä, kyllähän minä haluan että se on myöskin söpö.
varmaan yksi coolein urheilun supertähti, jonka tekemisiä tullut v. 2019 mm-kisojen jälkeen seurattua.
Tässäkin uusimmassa haastattelussa yhdessä Morganin ja Loydin kanssa eilisen USA.n pronssiottelun jälkeen.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/8x9GCOMxJBY" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
Joskus on hyvä rakastaa, vaikka ei saisi vastarakkautta.
Täs on nyt mulla ehkä sellainen keissi.
ap
Hienoja maaleja, mutta on noi naismolarit aika surkeita😂
Vierailija kirjoitti:
Noin ei saa sanoa. Se on kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi miehet on niin hyviä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo maalivahtiasia on kyllä totta. Tosin iso maali ja pienempi sukupuoli vaikuttaa hieman, mutta on ne oikeasti aika surkeita molareita; olenkohan koskaan nähnyt oikeata torjuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo maalivahtiasia on kyllä totta. Tosin iso maali ja pienempi sukupuoli vaikuttaa hieman, mutta on ne oikeasti aika surkeita molareita; olenkohan koskaan nähnyt oikeata torjuntaa.
No, äläpä huoli. Voit paikata sivistymättömyytesi:
Vierailija kirjoitti:
Älkää vihatko, antakaa kaikkien olla.
Se on helpompaa itsellekin.
Terveisin täysin syrjäytynyt keski-ikäinen läskimies.
Antaa kaikkien kukkien kukkia.
Itsellä ei käynyt onni, mutta miksi muilla ei saisi? Olivat he heteroita, homoja, lesboja tai mitä vaan.
Olkoon.
Hyvä kommentti. Esim. American History X elokuvassa Edward Nortonin hahmo tuli samaan päätelmään.
"Onko kaikesta siitä vihasta ollut mitään hyötyä elämääsi?" No ei ole. Sen kun ymmärtää niin alkaa muuttumaan.
Megan Rapinoe haluaa miehet naisten urheiluun eli siis transnaiset. Hän on itse ansainnut jalkapallolla miljoonia, mutta ei halua samaa muille naisille. Lisäksi hän on sopivasti lopettanut jo uransa, joten ei tarvitse pelätä, että vastassa olisi pelaamassa mies. Ai niin, hänen joukkueensa pelasi 15-vuotiaita poikia vastaan ja hävisi 5-2. Tuon ikäiset pojat eivät ole edes murrosikää käyneet vielä läpi, mutta silti hakkaavat aikuiset naiset kentällä.
Hirveä nainen. Kuvottava oikeastaan. Googlatkaa millainen ä m m ä on kyseessä jos ette tunne.
Vierailija kirjoitti:
Megan Rapinoe haluaa miehet naisten urheiluun eli siis transnaiset. Hän on itse ansainnut jalkapallolla miljoonia, mutta ei halua samaa muille naisille. Lisäksi hän on sopivasti lopettanut jo uransa, joten ei tarvitse pelätä, että vastassa olisi pelaamassa mies. Ai niin, hänen joukkueensa pelasi 15-vuotiaita poikia vastaan ja hävisi 5-2. Tuon ikäiset pojat eivät ole edes murrosikää käyneet vielä läpi, mutta silti hakkaavat aikuiset naiset kentällä.
Voiko tuo eka lause olla totta? Jos olisi, niin aika järkyttävää, jos ei tosiaan soisi tulevaisuudessa naiseksi syntyneille samoja mahdollisuuksia kuin hänellä itsellään oli. Ja miten tuon voisi edes perustella?
Megan Rapinoe ja USAn naistenjoukkue hävisivät 15-vuotiaille pojille 5-2 ja itkevät "epätasa-arvoisesta" sopparista, jonka he itse kirjoittivat. Näissä naisissa ei ole mitään ihasteltavaa.
Naistenjoukkueelle tarjottiin samaa sopparia kuin miesten joukkueelle, mutta naiset itse hylkäsivät sen ja vaativat mm takuupalkkaa (mitä miehillä ei ollut) sekä erilaisia perhe- ja sairasetuuksia (mitä miehillä ei ollut). Nate the Lawyer Youtubessa tehnyt aiheesta paljon hyviä videoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tuo eka lause olla totta? Jos olisi, niin aika järkyttävää, jos ei tosiaan soisi tulevaisuudessa naiseksi syntyneille samoja mahdollisuuksia kuin hänellä itsellään oli. Ja miten tuon voisi edes perustella?
https://www.foxnews.com/sports/us-soccer-star-megan-rapinoe-support-tra…
Perustelee sen sillä, että transnaiset ovat naisia.
Etkö ole seurannut yhtään käytyä keskustelua? Polvistuminen on tapa osoittaa, ettei hyväksy syrjintää. Lippu on pala kangasta, laulu on, noh, laulu. Ne ovat symboleja. Ja polvistumien on myös symboli. Oikeasti tärkeää on kohdella ihmisiä hyvin, ja sen symboli on polvistuminen. Jostain syystä heidän sen aikainen presidentti vastusti syrjinnän vastustamista. Älä kysy minulta miksi.
Sääli, jos hän on todellakin haukkunut presidenttiä, joka itse puhui aina niin kauniisti kaikista. Eikös vain?