Vihaan Helsingin rautatieasemaa!
Kommentit (35)
Mä rakastan Helsingin rautatieasemaa. Oon suuri Saarisen arkkitehtuurin ihailija.
Että ihan vihaat. Kyllä mammalla on taas vahvat tunteet pinnassa olemattomista asioista. Varo ettei suoni ratkea päässä vihatessasi.
Rakennus on hieno mutta epämääräisten ihmisten suuri määrä tekee siitä ikävän.
Nätimpi se on kuin Milanon vastaava.
Sehän on ihana! Kaunis rakennus ja ihana tunnelma. "Epämääräistä" porukkaa on jokaisella rautatieasemalla kaikkialla maailmassa, se vaan on sellanen paikka. Mun mielestä se just tekee sen tunnelman.
Niin, siellä on kerjäläisiä ja feissareita ym.
Rautatieasema OK, mutta Kampin keskus. Hrrrr.
En mäkään tykkää rautatieasemasta. Esim Tukholman rautatieasema on aivan mahtava verrattuna Helsingin vastaavaan. Toisaalta mun tunteita vähän parantaa se, että eräs ihana mies päätti kerran astua mun elämääni rautatieasemalla.
Mä rakastan sitä rakennusta, vihaan niitä narkkareita, alkoholisteja, huoria, aggressiivisiä nuoria, mustalaisia, kerjäläisiä, taskuvarkaita ym. pohjasakkaa mitä se rakennus pitää sisällään. Enemmän vartijoita tarvittais ja sellainen oleskelu ilman matkalippua pitäis kieltää.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 08:53"]
Rakennus on hieno mutta epämääräisten ihmisten suuri määrä tekee siitä ikävän.
[/quote]
Juurikin noin! Tampereen rautatieasemalla kun mennään siellä tunnelissa niin sese vasta kamala on.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 09:23"]
Rautatieasema OK, mutta Kampin keskus. Hrrrr.
[/quote]
Piti sanoa samaa. Nousukashenkinen. Pöyhkeä. Aina hirveä ryysis päällä. Ihmisiä tulee koko ajan joka suunnasta päälle. Jotain epämääräisiä tököttejä tuputtavat katukauppiaat hyökkäävät heti kimppuun, jos hetkeksikään pysähdyt paikoillesi. Oikein paniikkihäiriöisen inferno potenssiin sata. Torakat kaupan päälle.
Ei itse asema mutta kun astut ovesta ulos ja edessä tököttää makkaratalo, se on kyllä tavattoman ruma, kuten koko kortteli.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 09:27"]
Mä rakastan sitä rakennusta, vihaan niitä narkkareita, alkoholisteja, huoria, aggressiivisiä nuoria, mustalaisia, kerjäläisiä, taskuvarkaita ym. pohjasakkaa mitä se rakennus pitää sisällään. Enemmän vartijoita tarvittais ja sellainen oleskelu ilman matkalippua pitäis kieltää.
[/quote]
Veit sanat suustani.
mitenniin?