Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan Helsingin rautatieasemaa!

Vierailija
22.08.2014 |

Sydämeni pohajasta asti tulee tämä tunne!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 09:23"]

Rautatieasema OK, mutta Kampin keskus. Hrrrr.

[/quote]

Piti sanoa samaa. Nousukashenkinen. Pöyhkeä. Aina hirveä ryysis päällä. Ihmisiä tulee koko ajan joka suunnasta päälle. Jotain epämääräisiä tököttejä tuputtavat katukauppiaat hyökkäävät heti kimppuun, jos hetkeksikään pysähdyt paikoillesi. Oikein paniikkihäiriöisen inferno potenssiin sata. Torakat kaupan päälle.

[/quote]

Plus järkyttävät määrät pissiksiä. Maanpäällinen helvetti.

Vierailija
2/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 08:21"]

Kyllä olen lentokoneella.

[/quote]

Rautatieasemalla lentokoneella? o.O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kerran, mikä on minulle tärkein rakennus Helsingissä. Ja se on Rautatieasema. Siellä käyn päivittäin, neuvon sen mukaan, ja minulle se on kakessa Helsingin keskipiste. Rakennuksena se on kaunis, ja olen jopa kiivennyt sen torniin ( se yläosa on muuten sisältä vaan puuta, parruja ja lautaa).

Vierailija
4/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut rakennusta vaan juuri niitä ihmisiä. Narkkareita ja pelottavia sekopäitä! Lapsella tuli pissat housuun ennenkuin ehdin käydä automaatilta rahaa ja vaihtaa se kolikoiksi että pääsimmä vessaan. Ei ollut yhtään missään vapaata tuolia että oltais voitu istua. Ei edes niissä kahviloissa ja ravintoloissa. Junakin oli myöhässä.

Vierailija
5/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on kivan näköinen ja en tiedä miksi, mutta tulee kiva fiilis kun siellä on paljon ihmisiä lähdössä omille teilleen :)

Vierailija
6/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 08:53"]

Rakennus on hieno mutta epämääräisten ihmisten suuri määrä tekee siitä ikävän.

[/quote]

Oletko koskaan käynyt missään muilla maailman rautatieasemilla. Hki on ihan lintukoto moneen muuhun pääkaupunkiin verrattuna...

Vierailija
7/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkurilan asemalla just hakattiin 18-vuotias tyttö ja kyseessä on "vähän" erinäkönen paikka. Siellä pelkään, steissillä en ikinä.

Vierailija
8/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rakennus on ihan komea, mutta itseäni inhottaa rautatieasemien sokkeloisuus ja ihmispaljous. Kyllä siellä aina oikeaan junaan löytää, mutta kiireessä iskee lievä paniikki...

Vierailija
9/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn siellä kahdesti joka päivä enkä ole kertaakaan nähnyt huoraa. Manneja ja narkkareita kyllä. Mutta ei ne mitään tee.

Vierailija
10/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 09:27"]

Mä rakastan sitä rakennusta, vihaan niitä narkkareita, alkoholisteja, huoria, aggressiivisiä nuoria, mustalaisia, kerjäläisiä, taskuvarkaita ym. pohjasakkaa mitä se rakennus pitää sisällään. Enemmän vartijoita tarvittais ja sellainen oleskelu ilman matkalippua pitäis kieltää.

[/quote]

Missä näitä kaikkia on? Ainakaan häiritsevissä määrin en kyllä koskaan näe, vaikka kuljen steissillä päivittäin työmatkan takia ja muutenkin. Omasta asenteesta se on kiinni! 

Vierailija
11/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 09:27"]

Mä rakastan sitä rakennusta, vihaan niitä narkkareita, alkoholisteja, huoria, aggressiivisiä nuoria, mustalaisia, kerjäläisiä, taskuvarkaita ym. pohjasakkaa mitä se rakennus pitää sisällään. Enemmän vartijoita tarvittais ja sellainen oleskelu ilman matkalippua pitäis kieltää.

[/quote]

Mun mielestä on vain positiivista että siellä on elämää, mutta sinun kaltaisiasi ihmisiä pidän pohjasakkana.

Vierailija
12/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:50"]

Tikkurilan asemalla just hakattiin 18-vuotias tyttö ja kyseessä on "vähän" erinäkönen paikka. Siellä pelkään, steissillä en ikinä.

[/quote] Tää on jännä. Mä olen läheltä Tikkurilaa kotoisin ja nuorempana tuli usein tultua myöhäänkin kotiin Tikkurilan aseman kautta tai odoteltua bussia siellä yöaikaan eikä pelottanut. Eikä sillon ollutkaan mitään. Nykyään tuo  asema on rauhaton jo joskus ennen yheksää. Inhottavaa.

Vierailija
13/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

te olette ihan hassuja, jotka normaalia elämää pelkäätte. olen itse maalta kotoisin ja kuljen nykyään päivittäin Helsingin rautatieaseman läpi. Ei pelota eikä hirvitä mikään - minustakin on hauskaa ajatella, että näiden kaikkien ihmisten kanssa tieni risteää tänään ohimennen ja sitten taas lähdemme kukin omiin suuntiimme. :)

Vierailija
14/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo Saarisen rakennus Pasilan aseman voittaa 6-0.

Vierailija
15/35 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huora?

Vierailija
16/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä? Ihan tavallinen, eurooppalainen juna-asema. Oletko matkustanut muualla Euroopassa?

Vierailija
17/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen lentokoneella.

Vierailija
18/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, olen pahoillani ongelmistasi

Vierailija
19/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee siinä vain sen kaikuminen. Muutenhan se on aika hieno, keskieurooppalaisen rautatieaseman tyylinen komea, korkeakattoinen rakennus.

Vierailija
20/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin onglmat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi