Naiselliset miehet saa tyttöjä
Oletteko huomanneet saman kuin minä, eli naiselliset miehet saavat tyttölapsia? Oma mieheni on naisellisempi, eli paljon naisia kavereina, tietyt eleet yms, ja sen jälkeen kun hänen kanssa yhteen menin, olen tarkkaillut muita naisellisia miehiä, ja huomannut että jos kyseessä on lapsiperhe, ovat lapset aina tyttöjä.
Ja kas kummaa, meillekin on syntynyt kaksi tyttöä.
En tiedä onko tästä jotain faktaa, nämä ovat vaan asioita joita olen pannut merkille.
Kommentit (28)
Mun mies ei kyllä mikään pahin äijä ole, leipoo ja laittaa ruokaa, on todella hoivaava lapsia kohtaan muun muassa. Itse saatan saada monta orgasmia yhdynnän aikana, mutta silti meillä on kaksi poikaa...
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 07:03"]
Me ollaan mieheni kaa huomanneet saman asian . Kaikilla naisellisilla kavereilla on pelkästään tyttölapsia, ja ne miehet tykkää pukeutua pinkkiin paitaan:)
[/quote]
Tää on mielenkiintoinen näkökulma. Mun miehellä on exänsä kanssa kaksi tyttöä, ja tuo ex "pakotti" miehen käyttämään vaaleanpunaisia paitoja. Minä taas en voisi kuvitella miestä pinkissä paidassa ja meillä on poika. Jospa se onkin niin, että tietyn tyyppisten naisten munasolut hyväksyvät vain tietyn tyyppiset siittiöt? Eli pinkistä tykkäävät mammat saavat pikku prinsessoita ja me poikatytöt pikku prinssejä?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 08:17"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 07:03"]
Me ollaan mieheni kaa huomanneet saman asian . Kaikilla naisellisilla kavereilla on pelkästään tyttölapsia, ja ne miehet tykkää pukeutua pinkkiin paitaan:)
[/quote]
Tää on mielenkiintoinen näkökulma. Mun miehellä on exänsä kanssa kaksi tyttöä, ja tuo ex "pakotti" miehen käyttämään vaaleanpunaisia paitoja. Minä taas en voisi kuvitella miestä pinkissä paidassa ja meillä on poika. Jospa se onkin niin, että tietyn tyyppisten naisten munasolut hyväksyvät vain tietyn tyyppiset siittiöt? Eli pinkistä tykkäävät mammat saavat pikku prinsessoita ja me poikatytöt pikku prinssejä?
[/quote]
Varmana yhtä todenmukainen kun ap:n teoria... Musta tuntuu kans, että jotkut naiset taantuvat itsekin prinsessa-leikkien tasolle, kun saavat itse tyttöjä ja alkavat käyttää vaaleanpunaista jne. Ja varmaan jotkut pukevat miehensäkin vaaleanpunaiseen, kun eivät saa siitä tarpeekseen millään...
Kauheesti tullut alapeukkuja, vaikka tämä oli vain mun teoriani, ei lähelläkään faktaa. Olen sitä myös pohtinut, että olivatko nämä miehet naisellisia ennen lapsia, vai onko se naisellisuus tullut esiin tyttöjen jälkeen?
Oman miehen kohdalla arvasin, että saamme tyttöjä, ennenkuin meillä edes oli lapsia. Se oli jotenkin vaan niin selvää.
Ap
Tämä teoria on yhtä paikkansa pitävä kuin se, että isonenäisillä miehillä on iso penis.
Yhdellä miespuolisella kaverilla oli kaksi poikaa ja rouva halusi vielä yhden lapsen - tytön. Ukko tunsi teoriat siitä, miten lapsen sukupuoleen vaikutetaan ja tyttö tuli.
Tietämättömät jaksavat kovasti vaan toistella tietämättömyyttään sen sijaan että edes hetken näkisivät vaivaa asioiden selvittämiseen.
Mä oon ap sun kanssa samaa mieltä. Eksäni oli tosi femme ja tyttöhän sieltä tuli. Nyt yritän lasta uuden miehen kanssa ja hänessä on sekä femmejä että hyvin maskuliinisia piirteitä. Jännityksellä siis odotan miten käy tällä kertaa.
Ja itse olen aina ollut tällainen pinkkiin pukeutuva "prinsessa" ja kaukana poikatytöstä. :) Hieman on myös olo, että minulla saattaa olla kohonnut mahdollisuus saada tyttöjä. En osaa selittää. Ajatus pojasta tuntuu melkeinpä mahdottomalta, vaikka pientä poikaa juuri haluaisin paljon!! Nykyisen mieheni suvussa on miehillä taipumus saada poikalapsia (miehellä 3 veljeä eikä yhtään siskoa) ja omassa suvussa on taipumus että sukumme naiset saavat vain tyttöjä, eli se tekee tilanteesta vieläkin jännemmän.
[/quote]Pikapanolla poikika ja pitkällä esileikillä tyttöjä. Perustuu biologisiin tosiasioihin.
[/quote]
Juupa juu... :)