Lapsi kaapattu!
Kommentit (38)
Ihan Suomessa?
Minä luulin otsikon perusteella että taas on kaapattu joku turistien lapsi Miamissa tai jossain muualla Floridassa päin, että ne eteläamerikkalaiset rikolliset elinvarkaat siellä taas liikkeellä.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 14:55"]
Tolla miehellä on rikostaustaa ja on myös sekakäyttäjä.
[/quote]
Ennen lasta hän oli niin kiltti ja tunnollinen, mutta saatuamme lapsen...
Jos mä tietäisin, et mies on vaarallinen , niin oisin muuttanut jonnekin lapsen kaa, ettei löytäisi meitä ja todellakin saattaisin joka paikkaan
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:32"]
Jos mä tietäisin, et mies on vaarallinen , niin oisin muuttanut jonnekin lapsen kaa, ettei löytäisi meitä ja todellakin saattaisin joka paikkaan
[/quote]
Ja syylistyisit: kaappaukseen
Toivottavasti Sandra pääsee palaamaan kotiin turvassa :/
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:32"]
[/quote]
[/quote]vaikka
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:36"]
Toivottavasti Sandra pääsee palaamaan kotiin turvassa :/
[/quote]
Ihan varmasti pääsee. Ei hänellä ole vaaraa. Näillä huoltajuus riidoilla on aina onnelinen loppu ja lapsi pääsee äidin huomaan ensin vähän lomailtuaan isänsä ja sukunsa kanssa. Nämä jutut on yleensä vähän melua tyhjästä.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:32"]
[/quote]
[/quote]vaikka
[/quote]
Kivat sinun lapselle. Äiti vankilassa ja lapsi väkivaltaisen isän kanssa.
Jos sen helvetin käy läpi niin... Toinen vanhempi piinaa, vie lapsen, ei palauta, tekee perättömiä ls-ilmoituksia, suku pelottelee, ei uskalla kulkea yksin hämärällä, pelkää tapetaanko eka muksu vai sut.. Sen jälkeen luulen, et täälläkin kommentoivat ovat eri mieltä. Ja siihenn pystyy sekä isä että äiti, myös syntyperäinen suomalainen. Jos sen tulen kokemaan, niin sitten vasta koen olevani oikeutettu arvostelemaan.
Tunnen tämän perheen ja isällä on lähestymiskielto äitiin, pahoinpitely yrityksiä. Rikollistaustaa. Äiti on erittäin vastuullinen ja lapsiaan rakastava äiti joka tekee kaikkensa lastensa vuoksi. Liian kauan yritti jaksaa lasten takia huonossa avioliitossa. Mies kiusaa tahalleen ja ihan syystä ei ole saanut yhteishuoltajuutta mutta saa kuitenkin tavata lapsiaan. Esittää nyt jotain sankaria kaappaamalla tytön. Ei ajattele kuin itseäään. Miltä 8 vuotiaasta tuntuu joutua äidistään eroon yllättäen, poliisin kanssa puhumaan puhelimessa ja ei pääse aloittamaan edes koulua jota odottanut.
Ja sille joka ihmetteli, miksi nainen on tehnyt lapsen tuollaisen miehen kanssa; osa ihmisistä (etenkin narsistit) osaavat esittää aikansa muuta kuin on. Valitsee uhrikseen kiltin ja nöyrän naisen jonka saa sidottua yhteisellä lapsella. Sen jälkeen paljastaa millainen oikeasti on. Surullista mutta totta.
Ja mistä te tiedätte missä tytön ystävän koti sijaitsee: jos ystävä asuukin ihan naapurissa, kyllä sinne voi lapsensa päästää pihan poikki kävelemään.
:( Toivottavasti löytyy nopeasti!
Pöyristyttävää on kommentit tämän tapauksen yhteydessä lukijoilta. Isää kannustetaan ja äitiä syyllistetään vaikka ihmiset eivät tunne tapausta ja perhettä ollenkaan. Isällä on rikollistausta ja silti puolustellaan "miksi isien oikeudet eivät ole samat". Kyllä Suomessa saa yhteishuoltajuuden helposti JOS isä on tervejärkinen, ilman rikollistaustaa ja kykenevä huoltajaksi. Isä kirjoittelee tuonne selvästi itse kommentteja. Toivottavasti Poliisi saa hänet kiinni netin kautta.
Tämä on ystäväni perhe, joten tekee pahaa lukea näitä kommentteja. Varsinkin äitiä syyllistäviä. Hän eli suoraan sanottuna helvetissä, henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Eikä miehen kansallisuudella ole mitään tekemistä asian kanssa, samanlainen voi olla mies Suomesta Amerikkaan.
Nyt on kuitenkin pääasia, että Sandra on elossa ja voi suht hyvin (peloissaan ja hämillään tietenkin). Muistakaa perhettä rukouksissanne..
Moi, tiedän että tää ketju on vanha mutta sen verran vakava ja itselläkin nyt lapsi kaapattuna. Mutta monen yllätykseksi mä oon suomalaiskurdi ja lapsen äiti kaappasi suomalaiskurdi poikani suomesta Irakiin, siitä on 1v 2kk. Kaikki interpolit, virallinen nootti jne on käyty, nyt yhdeksättä päivää osoittamassa mieltä eduskuntatalon edessä. Joka arkipäivä klo 8 - 18. Irakiin on kaapattu 4 lasta viimeisen 2 vuoden aikana.
Mitäs sinun lapsen kanssa kävi? Ottaisitko yhteyttä? Facebook.com/returnmychild
#returnmychild #SayNoToKidnapping
Onks tästä ihan tietoa vai oma mielipide? Itsellä lapsi kaapattuna yli vuoden, Irakiin. En ole edes kuullut lapsesta kun hänen äiti ei anna.
#returnmychild #SayNoToKidnapping
Facebook.com/returnmychild
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 14:55"]Tolla miehellä on rikostaustaa ja on myös sekakäyttäjä.
[/quote] miks pitää tehdä lapsia sit sellasen kaa? Eli lapsen isäksi hän silloin kelpasi?!