Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Punainen luomi!!!!

Vierailija
21.08.2014 |

Apua,

Löysin äsken itseltäni luomen, joka hieman kutiaa tai kutiaa ainakin nyt kun sen löysin. Luomi näyttää kuin siellä alla olisi punainen rinkula verta ihan kuin verenpurkaus.

Keskellä on tumma kohta, joka on hieman koholla. Teki mieli tehdä reikä siihen ja kokeilla onko vain verta jäänyt sinne, mutten uskaltanut.

Voiko olla melanoomaa? Voiko tälläistä käydä näyttämässä hoitajalle huomenna? Pelottaa paljon, kun äsken löysin :(

Luomi osuu juuri housun reunan kohtaan tuohon lantiolle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verisuoniluomi. Itselläni on niitä useita tullut vanhemmiten. Pieniä punaisia. Googlesta kuvahausta

Vierailija
2/7 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollainen :/ nuo mitkä löysin olivat röpelöisiä, minun luomeni on pelkästään ihon sisällä ja melko tummanpunainen mitä nyt keskellä pieni tummempi läntti.. Pelottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 23:30"]Ei ole tuollainen :/ nuo mitkä löysin olivat röpelöisiä, minun luomeni on pelkästään ihon sisällä ja melko tummanpunainen mitä nyt keskellä pieni tummempi läntti.. Pelottaa.

[/quote]

Ap

Vierailija
4/7 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mansikkaluomi, joka häviää, jos kirkkaanpunainen. Mene nukkumaan, no hätä. Häviää pian!

Vierailija
5/7 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin pelottaa :\

Vierailija
6/7 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy lääkärissä näyttämässä, tää on av-palsta, ei täällä sua osata neuvoa.

Vierailija
7/7 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 23:31"]Se on mansikkaluomi, joka häviää, jos kirkkaanpunainen. Mene nukkumaan, no hätä. Häviää pian!

[/quote]

Tuo näytti jo vähän sille, minun luomeni kutiaa. Voi kyllä olla, että olen sitä vahingossa raapinut. Taidan mennä silti mielenrauhani kannalta mennä näyttämään hoitajalle :/

Miksei nämä inhottavuudet voi löytyä vastaanottoaikoina....