Missä ihastuit siihen ihmiseen, josta salaa haaveilet?
Kommentit (36)
töissä, oltiin samassa palaverissa asiakkaalla
Tunnettiin jo pitkään ennen ihastumistani. Kun tajusin ihastumiseni, olin töissä.
muistaakseni olin himassa, kun tajusin haaveilevani siitä miehestä
Työtehtävissä... tykkään hänestä niin että tekee kipeää!
Hän on mieheni veli. Olin tosin nähnyt hänet useaan otteeseen ennen kuin tutustuin mieheeni. Ja tutustuin kunnolla vasta kun olin aloittanut suhteen mieheeni. Arvatkaa onko vaikeaa käyttäytyä normaalisti, kun toinen veljensä (mieheni) silmien alla halaa... Useaan kertaa tuo veli on ollut huomaavaisempi minua kohtaan mieheni ja aina mietin, haaveilen, pohdin.
Hänen sängyssään, jonne päädyimme treffien päätteeksi. Sitä ennen pidin kyllä kivana.
Hän oli töissä, minä olin asiakas. En todellakaan suunnitellut ihastuvani, mutta nyt olen jo rakastunut. Minkä sydämelleen voi.
Salassa haaveilen; en ole kertonut kenellekään.
Töissä, meillä vaan synkkasi heti niin hyvin. Ja olen ihan oikeasti salaa ihastunut, sillä olen itse naimisissa.
urheilutapahtumassa... Hän on eräs urheilija.. en saa pois mielestä.. niin komea ja karismaattinen..
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 22:57"]
Hän on mieheni veli. Olin tosin nähnyt hänet useaan otteeseen ennen kuin tutustuin mieheeni. Ja tutustuin kunnolla vasta kun olin aloittanut suhteen mieheeni. Arvatkaa onko vaikeaa käyttäytyä normaalisti, kun toinen veljensä (mieheni) silmien alla halaa... Useaan kertaa tuo veli on ollut huomaavaisempi minua kohtaan mieheni ja aina mietin, haaveilen, pohdin.
[/quote]
sama!! Paitsi että tutustuin vasta mieheni tavatessani!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 23:02"]
urheilutapahtumassa... Hän on eräs urheilija.. en saa pois mielestä.. niin komea ja karismaattinen..
[/quote]
Kerro kuka.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 23:02"]
[/quote]
Kerro kuka.
[/quote]
Ei kovin tunnettu. En kerro:)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 23:02"]
[/quote]
Onko se se jonka simmarit repes? Ei ihme jos et saa mielestä
Kerro kuka.
[/quote]
Koulussa, yläasteella, kolme vuotta pitkiä katseita, pieniä kosketuksia, hymyjä.. koskaan ei päädytty yhteen. Asumme nyt 600 km päässä toisistamme.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 22:57"]
[/quote]
sama!! Paitsi että tutustuin vasta mieheni tavatessani!
[/quote]
Tää on aika karseeta.. haaveilla nyt toisen veljestä! Ja kun ihan oikeasti haluis päästä kokeileen... suudella, koskettaa jnejnejne..
Ihastuin vaimon siskoon tämän kolmekymppisillä.
Kompassi, Helsingin rautatieasemalla.