Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisareni on minua kauniimpi ja lahjakkaampi. Olen kateellinen.

Vierailija
21.08.2014 |

Ahdistavaa. En edes ole muille ihmisille kovin kateellinen siitä, että osaavat jotain mitä minä en tai että ovat kovin paljon kauniimpia - onhan heillä ollut eri lähtökohdat elämälleen, eri geenit jne. 

Mutta sitten on pikkusiskoni. Minua pari vuotta nuorempi, kaunis, oppii nopeasti kaiken mihin minulla tuhraantuu hirveä määrä aikaa ja monia asioita joita minä en koskaan kykene oppimaan ponnisteluista huolimatta. Olemme kaiken tämän lisäksi muutoin hyvin samannäköisiä, mutta hän on ikään kuin se paranneltu versio minusta: hoikempi, sirompi, symmetrisemmät ja feminiinimmät kasvot, suorat hampaat, vahvemmat hiukset, hyvä iho...

On todella masentavaa kun tietää, että geenilotossa olisin yhtä hyvin voinut saada hänen ominaisuutensa, mutta enpä vaan saanut :'(
Kohtalotovereita?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kehittää luonnetta, ettei aina ole se paras. Silloin kestää paremmin esim ulkonäön huononemisen vanhemmiten jne.

Ajattele, jos olisit se hiukan lahjakkaampi jne. Olisitko onnellisempi? Luulen, että et. Todennäköisesti et edes huomaisi jo asioita, koska tahtoo olla niin, että kaipaa nimenomaan niitä asioita, joita itsellä ei ole.

Vierailija
22/24 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on hurjan kaunis pikkusisko! :) Teininä olin vähän kateellinen kun tätini jaksoi muistuttaa miten paljon kauniimpi siskoni on. Nyt vanhempana olen vain ylpeä kauniista siskostani. Mieltä on myös lämmittänyt,että siskoni pitää minuakin kauniina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:26"] Onko sinulla huono itsetunto? Ovatko vanhempanne kohdelleet teitä eriarvoisesti? Jos näin on ehkä tunnet alemmuutta.

[/quote]

Tarvitaanko siinä vanhempien eriarvoista kohtelua että ihminen huomaa itsekin että toinen vaan on parempi? Jos toisen keskiarvo on 9 ja itsellä 8. Jos toinen saa stipendejä ja itse ei. Jos toinen voittaa urheilukilpailuissa ja itse on häntäpäässä. Toinen oppii nopeasti, laulaa ja piirtää paremmin. Toinen on siro, enkelikiharainen ja nätti. Itse roteva, pottunokkainen ja hiukset ovat piikkisuorat. Tasan ei mene nallekarkit...

Vierailija
24/24 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Minä olen se kauniimpi ja älykkäämpi pikkusisko. Isosiskoni on vainonnut minua jo vuosikymmenet. Toivottavasti sinä tiedostat ongelmasi ja haet apua! Minä jouduin hakemaan lopulta lähestymiskiellon, että sain perheelleni rauhan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan