Kerro kaunein harvinainen tytön nimi
Eli ei perus Sofiat, Islat, Emiliat, Ainot tai Emmat jotka nättejä nimiä mutta kovin maassa. Vaan kauniita harvinaisia nimiä.
Kommentit (5286)
Beada, Aida, Joalin, Anemone, Elida
Alinda, Eedith/Edith, Alida, Liida, Sointu, Sevda, Vivela, Ramona
Jasmilla, Saraliina, Saralia, Rosalia
Alicia, Ebba, Alice, Daniela, Sarlotta, Aleida, Eleanora, Elea
Piisku, Pippa, Peeta, Pepita, Bettiina
Karla, Katherine, Katrie
Mariel, Marie, Meira, Miranda, Minea
Aleksandra, Adalmiina, Adeliina, Adalia, Adelia, Adelea, Aadaliina, Aida, Adele, Ada, Aleida
Elena, Helene, Siviä, Silva, Signe, Silja
Pimpina/Pimpiina, Pimpinella ja Pipariina. Toivon kovasti, että saisin kolme tytärtä, koska en osaa valita, minkä noista antaisin, jos tyttöjä tulisi vain yksi <3
kamalia nämä ihmeelliset itse keksityt vokaaliväännös nimet, ailina, aleina, eileina, mieleina, adeila, aleidia,.. mitä enemmän väkisin väännettyjä kiemuroita niin sitä upeampi nimi? tulevaisuuden janicat..
Ettehän te oikeesti anna näitä nimiä?!
Jos mulle tulee kolme tytästä, nimet ovat kauneimmatr ja harvinaisimmat: Aina-Impi, Rauha-Raita ja Satu-Säde. Mun oma nimi on Jessika Janica Vanessa Alessa :(
Vierailija kirjoitti:
Jos mulle tulee kolme tytästä, nimet ovat kauneimmatr ja harvinaisimmat: Aina-Impi, Rauha-Raita ja Satu-Säde. Mun oma nimi on Jessika Janica Vanessa Alessa :(
Ja mun veljet huusi mua aina: Jess sika tulee! :(:(:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mun veljet huusi mua aina: Jess sika tulee! :(:(:(
Mun veljet on Daniel Benjamin Karl Kasimir ja Frans Oliver Patrick Jeremy
Manta