Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro kaunein harvinainen tytön nimi

Vierailija
21.08.2014 |

Eli ei perus Sofiat, Islat, Emiliat, Ainot tai Emmat jotka nättejä nimiä mutta kovin maassa. Vaan kauniita harvinaisia nimiä.

Kommentit (5286)

Vierailija
641/5286 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutella on aina ollut ihana ja harvinainen nimi. Itse annan tulevalle tyttärelleni nimeksi Nutella Ninja. 

Vierailija
642/5286 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näin pitäisi sanoa, mutta sanon nyt kuitenkin. Olen paljon tekemisissä lasten ongelmien kanssa työni kautta. Olemme joskus kollegoiden kanssa miettineet, miten sattuukin olemaan niin että ongelmalapsilla on usein tietyt nimet: Usein kikkailua kansainvälisyydellä (vaikka supisuomalainen) ja nimissä erikoisuuden hakua sekä paljon s-kirjainta korvattu c:llä. En tiedä miksi näin on, mutta sen olemme huomanneet. Sori kun tämän sanoin.

Tämä on kyllä niin totta. Kaikki duunaripareilla on kauhea hätä keksiä mahdollisimman mauttomia ja yliampuvia nimiä lapsillee. Paljon C- ja X kirjaimia. Ja yleensä sukunimi on se tavallinen, esim. Möttönen. Cassandra Aurora Möttönen. :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/5286 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirena

Vierailija
644/5286 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucia

Vierailija
645/5286 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Freja jotenkin kauniimpi nimi kuin Reija?

Ehdottomasti on!

Freja nimellä on muuten todella kaunis merkitys. Hän on kauneuden, rakkauden ja hedelmällisyyden jumalatar ja samalla myös kaikkein kaunein jumalista.

Vierailija
646/5286 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usva on pojan nimi. mun poikaystävän nimi on Usva Elias

Vierailija
647/5286 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juni

Vierailija
648/5286 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusa

t. Muusa niminen

löytyy vain orttodoksisesta kalenterista ja kaimat on melkein harvinaisia.

Vierailija
649/5286 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soli, Neve.

Näillä molemmilla on sellainen sukunimi joka sopii etunimeen. Eli nimissä on kiva merkitys. En vaan oikein voi tähän laittaa sukunimiä...sorry. Mutta nimet ovat kauniit.

Vierailija
650/5286 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näin pitäisi sanoa, mutta sanon nyt kuitenkin. Olen paljon tekemisissä lasten ongelmien kanssa työni kautta. Olemme joskus kollegoiden kanssa miettineet, miten sattuukin olemaan niin että ongelmalapsilla on usein tietyt nimet: Usein kikkailua kansainvälisyydellä (vaikka supisuomalainen) ja nimissä erikoisuuden hakua sekä paljon s-kirjainta korvattu c:llä. En tiedä miksi näin on, mutta sen olemme huomanneet. Sori kun tämän sanoin.

Tämä on kyllä niin totta. Kaikki duunaripareilla on kauhea hätä keksiä mahdollisimman mauttomia ja yliampuvia nimiä lapsillee. Paljon C- ja X kirjaimia. Ja yleensä sukunimi on se tavallinen, esim. Möttönen. Cassandra Aurora Möttönen. :D 

Eiks se ihan yleisesti oo niin että mitä huonompi asuinalue niin sitä hienompi nimi! ;)

Vierailija
651/5286 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sora

Tunnen Soran, joka on mies.

Vierailija
652/5286 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttöni Anna Ester Sirianna

Vierailija
653/5286 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emerentia, Jolanda

Vierailija
654/5286 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whitetrashienne

Vierailija
655/5286 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Föföniina.

Vierailija
656/5286 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nutella on aina ollut ihana ja harvinainen nimi. Itse annan tulevalle tyttärelleni nimeksi Nutella Ninja. 

Mä aion antaa tyttärelle Banaani Banjo. Tai Mungo-Mango.

Vierailija
657/5286 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörhiina

Vierailija
658/5286 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele yhtään. Kaverini on rekrypuolella, ja sanoo että kaikki hakemukset joissa nuo karseat muka-kansainväliset ja roskasakkityyliset nimet, niin menee suoraan silppuriin koska nimet kuulostavat joko kouluttamattomilta ihmisiltä tai joltain luonnehäiriöisiltä kovaäänisiltä lähiö ad/hd-ihmisiltä. Eivät ota sellaisia nimiä edes ilmaisiin opiskelijoiden työharjoitteluihin koska mielikuva välittömästi negatiivinen ja sellainen että on joko huomionhakuinen tai ei tule toimeen muiden kanssa. Eli vanhempien antama väärä nimi voi antaa oikeasti pätevästäkin ihmisestä aivan virheellisen kuvan.

Vierailija
659/5286 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

cirsti cuccaceppi

Vierailija
660/5286 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele yhtään. Kaverini on rekrypuolella, ja sanoo että kaikki hakemukset joissa nuo karseat muka-kansainväliset ja roskasakkityyliset nimet, niin menee suoraan silppuriin koska nimet kuulostavat joko kouluttamattomilta ihmisiltä tai joltain luonnehäiriöisiltä kovaäänisiltä lähiö ad/hd-ihmisiltä. Eivät ota sellaisia nimiä edes ilmaisiin opiskelijoiden työharjoitteluihin koska mielikuva välittömästi negatiivinen ja sellainen että on joko huomionhakuinen tai ei tule toimeen muiden kanssa. Eli vanhempien antama väärä nimi voi antaa oikeasti pätevästäkin ihmisestä aivan virheellisen kuvan.

hmm. ja itse tiedän todella törkeäkäytöksisen ja laiskan Annin, kun taas pikkusiskonsa Janina  on täysin toista maata! opiskelee ahkerasti, hyvät käytöstavat..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi