Kerro kaunein harvinainen tytön nimi
Eli ei perus Sofiat, Islat, Emiliat, Ainot tai Emmat jotka nättejä nimiä mutta kovin maassa. Vaan kauniita harvinaisia nimiä.
Kommentit (5286)
Mindy, Sandra, Greta, Vivian. harmi vain, että kuulostavat koomiselta " Häkkinen"-tyylisen sukunimen kanssa..
Vierailija kirjoitti:
Mirena
Mirena on hormonilierukka :D
Sani on kiva nimi.
Vierailija kirjoitti:
Usva on pojan nimi. mun poikaystävän nimi on Usva Elias
Jaa, mun parhaan naispuolisen ystävän nimi on kyllä kans Usva.
Vierailija kirjoitti:
Fredrica
Mieluummin koolla.
Vierailija kirjoitti:
Alessa. Jos joskus saan tyttölapsen tulee hän olemaan Alessa. :)
Omasta mielestäni Alessa ei istu suomen kieleen.
Hän on Alessa, eli hän on alennusmyynnissä.
Sirkka
Vieno
Tyyne
Naima-anelma
Rauhaunelma
Tässä joitakin mielestäni kauniita nimiä joita ei kovin usein tule vastaan pienillä tytöillä. Pidän nimistä joilla on jokin merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Melena.
Melena (melaena, lat.) tarkoittaa veriripulia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näin pitäisi sanoa, mutta sanon nyt kuitenkin. Olen paljon tekemisissä lasten ongelmien kanssa työni kautta. Olemme joskus kollegoiden kanssa miettineet, miten sattuukin olemaan niin että ongelmalapsilla on usein tietyt nimet: Usein kikkailua kansainvälisyydellä (vaikka supisuomalainen) ja nimissä erikoisuuden hakua sekä paljon s-kirjainta korvattu c:llä. En tiedä miksi näin on, mutta sen olemme huomanneet. Sori kun tämän sanoin.
En ihmettele yhtään. Kaverini on rekrypuolella, ja sanoo että kaikki hakemukset joissa nuo karseat muka-kansainväliset ja roskasakkityyliset nimet, niin menee suoraan silppuriin koska nimet kuulostavat joko kouluttamattomilta ihmisiltä tai joltain luonnehäiriöisiltä kovaäänisiltä lähiö ad/hd-ihmisiltä. Eivät ota sellaisia nimiä edes ilmaisiin opiskelijoiden työharjoitteluihin koska mielikuva välittömästi negatiivinen ja sellainen että on joko huomionhakuinen tai ei tule toimeen muiden kanssa. Eli vanhempien antama väärä nimi voi antaa oikeasti pätevästäkin ihmisestä aivan virheellisen kuvan.
hmm. ja itse tiedän todella törkeäkäytöksisen ja laiskan Annin, kun taas pikkusiskonsa Janina on täysin toista maata! opiskelee ahkerasti, hyvät käytöstavat..
No se Janina nyt ei ole mikään muotinimi, vaikka se usein niihin sekoitetaankin.... Tunnen monta lähes viisikymppistä Janinaa, useimmat ovat ruotsinkielisiä tai kaksikielisiä. Sama koskee Jessicaa. Muotinimiksi näitä väittää vain perähikiäläinen pakkoruotsin "uhri"....
Briitta on nätti. Elisabet ja Lotta myös
Marlene. meillä on Ida Marlene.. jos tahtoo isompana erikoisemman nimen, vaihtakoon toiseen nimeensä :D