Kerro kaunein harvinainen tytön nimi
Eli ei perus Sofiat, Islat, Emiliat, Ainot tai Emmat jotka nättejä nimiä mutta kovin maassa. Vaan kauniita harvinaisia nimiä.
Kommentit (5286)
Vierailija kirjoitti:
Helli
Tunnen erään Kuvosen Hellin.
Pipilöttä Zicuriina Rylläkätriinä
Klyodia
Wahwah
Euryka
Iihteli
Pympyli
Arita
Marjukka
Marleena
Marjorie
Lumi kuulostaa minusta kauniilta suomalaiselta nimeltä.
Suomessa kovin suosittu Isla-nimi on kiva, mutta kuulostaa vähän hassulta näin amerikansuomalaisen korvaan ehkä siksi, kun en tiedä lausutaanko se suomalaisittain ihan ”Isla” vaiko kansainvälisesti käytetyllä englantilaisella lausunnalla [Aila] vrt. sana ”island”. Tunnetuimpia tällä hetkellä näyttelijä Isla [Aila] Fisher.
Kaneli on mielestäni tosi kaunis nimi. Sitten myös perinteiset, vanhemmat nimet kuten Airi, Aili, Aila ja Aira ovat nykyään aika harvinaisia (vaikka yleistymään päin!) mutta todella nättejä.
Celinda Anda Angela, Barcella Anga Marella, Sabella Nia Karena
Itse ihastuin nimiin Vaippel ja Vaahgin. Ne ovat nimiä Appalakien vuoristokansoilta. Rakastan heidän kulttuuriaan ja erityisesti "The Whitakers familyä".
RakkauttaTäynnäOnMaa kirjoitti:
Itse ihastuin nimiin Vaippel ja Vaahgin. Ne ovat nimiä Appalakien vuoristokansoilta. Rakastan heidän kulttuuriaan ja erityisesti "The Whitakers familyä".
vaippa ja vagina- koulukiusaajien suussa...
Vierailija kirjoitti:
Adeliina
Minä laittaisin mieluummin Adelina tai Adeline, enkä mitään liinaa.
Tunsin joskus jenkkilässä sisarukset, joiden nimet olivat Sky (poika) ja Heaven (tyttö). Aika kauniit mielestäni. Jos pitää olla suomenkielisiä niin ehkä pojalle Taivo ja tytölle Taivas olisivat kohtalaiset käännökset.
Sesilia ja Elisapetti