Kerro kaunein harvinainen tytön nimi
Eli ei perus Sofiat, Islat, Emiliat, Ainot tai Emmat jotka nättejä nimiä mutta kovin maassa. Vaan kauniita harvinaisia nimiä.
Kommentit (5286)
Janis
Ainu
Jasmin
Kaisla
Karin
Marielena
Ilma
Olivia
Siria
Zerlina
Ema
Evia
Melina on aina ollut suosikki! Ala-asteella samalla luokalla oli niin kiltti ja ihana tyttö jonka nimi oli Melina ja ihastuin nimeen heti! Tähän mennessä kaksi poikaa tullut joten voi olla että en pääse nimeä koskaan käyttämään :D
Vierailija kirjoitti:
Melina on aina ollut suosikki! Ala-asteella samalla luokalla oli niin kiltti ja ihana tyttö jonka nimi oli Melina ja ihastuin nimeen heti! Tähän mennessä kaksi poikaa tullut joten voi olla että en pääse nimeä koskaan käyttämään :D
Vaikkei olekaan ihan sama kuin melena eli veriuloste niin silti sen verran lähellä että älä nyt hyvä ihminen anna tuota lapsellesi.
Kaverini on myös Melina ja se on kaunis nimi josta olen aina tykännyt. Ja vaikka olen itse hoitoalan ihminen niin ei ole kyllä tullut koskaan veriuloste mieleen, ihan eri sana on.
Toinen kaunis ja harvinainen on Lara, vaikka nykyään siitä tulee valitettavasti kaikille ikävä mielleyhtymä julkisuudessa nyt olleen Ranta-ahon perheen rikoksiin liittyen.
Melina on ihan eri asia kuin meleena. Huoh. Melina on kreikkalainen nimi ja tarkoittaa hunajaa. Sillä ei ole mitään tekemistä meleenan kanssa.
Adelia
Fiona
Seelia
Frida
Beata
Matilde
Vivian
Carla
Lydia
Sofie
Sandra
Elle
Mette
Sirpa
Sari
Marja
Päivi
Jaana
Teija
Sanna
Maarit
Tarja
Otava! Ja Vanamo. Ei kylläkään kutsumanimeksi, mutta toiseksi nimiksi valtavan kauniita.
Piinu Pähkinä
Jalo Ahma
Ronia Ruusu Pelleriina
Erikoisia mutta silti ihan lempareita!
Jos joskus saan lisää lapsia, nämä listalla.
Toivottavasti Usko Uolevi ja Pippa Tiina Kastanja saisivat pikkusisaruksen.
Durex