Te ihmiset, joilla on hiuslisäkkeitä
Näin tänään ratikassa nuoren naisen, jolla oli klipsikiinnityksellä laitettu hiuslisäke hiuksiin kiinni. Se oli vinossa tai jotenkin väärin, sillä se näkyi parin metrin päähän. En kehdannut sanoa hänelle asiasta, koska ajattelin, että hän haistattaa vain pitkät. Haluaisitteko te tietää, jos teille olisi käynnyt samanlainen moka?
Kommentit (6)
Välillä ne näkyy vähäsen ja jokainen, jolla on lisäkkeet, tietää sen itsekin. Joten ei tarvitse tulla kertomaan asiasta. Miksi pitäisi? Ethän mene kenellekään sanomaan esim. että sulla on likaiset hiukset, tiesitkö sitä? Varmasti tietää.
Lisäkkeet on takaraivossa, sinne näkee itse aika huonosti. Mä toivoisin, että mulle sanottaisiin jos mun pidennykset näkyy. Samoin, jos hame on jäänyt sukkiksiin tai kenkä raahaa mukanaan vessapaperia.
En haluaisi tuosta mainittavan. Jos intiimipaikat vilkkuisivat (case hame sukkiksissa), siitä toivoisin mainittavan. Tiedän kyllä (teippi)pidennyksen käyttäjänä, että etenkin huoltovälin loppupuolella tuulisella säällä tms. voi jotain epätoivottua vilkkua.
Toden totta haluaisin! Tosin en käytä pidennyksiä, mutta monesti näkee (nuoria) naisian/ tyttöjä, joilla klipsit vilkkuu. Se on aika "karun" näköstä, en haluis kulkea julkisesti sen näköisenä.. :(
En haluaisi, sillä tiedän että ne saattavat vilahtaa aika useinkin esim jos tuulee. Ja yritän aina itse käsin laittaa hiuksia päälle jos huomaan että on vähän huonosti. Jos joku tulisi minulle siitä huomauttamaan, reaktioni olisi varmaan "jaa" :D