Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailma ilman koiria ja koiranomistajia olisi parempi paikka elää

Vierailija
21.08.2014 |

Olen huolellisesti pohtinut asiaa monelta kantilta, ja lopulta väistämättä tullut tähän päätelmään.

Suurin osa koiranomistajista on rupusakkia. Kunnollisiakin toki on, mutta tuntuvat olevan vähemmistönä. Hyvin kuvaava oli täällä pari päivää sitten ollut ketju, jossa moni ilmoitti, ettei kerää kakkoja kaupungissa edes nurmikolta tai kävelykadulta, jos kukaan ei ole näkemässä. Perusteluina ilmoitettiin mm. että se on täysin oikeutettua, koska maailmassa on pahempiakin ongelmia. Jotenkin kummasti vaikkapa kehitysmaiden ihmisoikeusongelmat oikeuttavat koiranomistajat käyttäytymään idioottimaisesti.

Omassa taloyhtiössäni viereisen rapun hissistä löytyi koiranpaskaa. Omistaja ei ollut kerennyt viedä koiraa pihalle ja sen paskoessa hissiin omistaja oli todennut että voi voi, en kyllä siivoa. Myös taloyhtiömme porttikongiin aivan säännöllisesti ihmiset kusettavat koiriaan vailla mitään häpeää.

Oma lukunsa ovat nämä ihmiset, jotka kuvittelevat oman Rekkunsa olevan maailman älykkäin olento. "Meidän Rekku se on niin fiksu kuin ihminen ja ymmärtää kaiken". No olen kyllä teidän Rekun touhuja seurannut, ja se ei kyllä tajua vittuakaan muusta kuin milloin saa koiranruokaa ja millon on kiima-aika. Se Rekku on paras kaverisi juuri sen takia, että sä ruokit sen. Se elää vaistojensa varassa eikä oikeasti tajua juuri mistään mitään.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että jäät ap ilman tätä rakkautta. Luontokappaleen vilpitön rakkaus on laskelmoimatonta ja aitoa. Olen lähes pahoillani puolestasi. 

Vierailija
22/42 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mites poliisikoirat, metsästyskoirat, jäljestyskoirat, opaskoirat, huumekoirat, ne koirat joita viedään vanhainkotiin ihan vain arkea piristämään, sairauden haistavat koirat, rekikoirat ja mitäs kaikkia muita kivoja hyödyllisiä koiria maailmassa onkaan...

Kyllähän ihminen varmaan pärjäisi ilman koiraa, mutta ei se elämää helpota. Muistaakseni koira on ollut ihmisie ensimmäinen lemmikki, jonka kanssa on tehty töitä. Joka tapauksessa ihmisen ja koiran yhteinen historia on todella pitkä. Itselläni on koira ja se on kyllä hyvin tehokas verenpaineen alentaja, eli sen avulla pysyn ainakin yhdellä osa-alueella hieman terveempänä, kun ei tarvitse otsasuoni jatkuvasti pullottaen kävellä kylillä.

Tuli vielä mieleen rottakoirat. Toki kissakin on hyvä otus tuhoeläinten häätämiseen, mutta myös tämmöisiä koiria on. Vahtikoira, paimenkoira.... Listaa voisi jatkaa varmaan vieläkin, mutta en nyt väsymyksessä keksi muuta hyötykäyttöä.

Sun alueen koiranpaskat ei paljoa kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen kanssasi samaa mieltä.

Vierailija
24/42 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 22:50"]

Ikävää että jäät ap ilman tätä rakkautta. Luontokappaleen vilpitön rakkaus on laskelmoimatonta ja aitoa. Olen lähes pahoillani puolestasi. 

[/quote]

Säälittävää on, jos kuvittelet koiran rakastavan yhtään mitään ja vielä arvostat sitä enemmän kuin ihmisten välistä rakkautta ja välittämistä. Koiranomistajat ovat tunnevammaisia.

Vierailija
25/42 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:09"]Tiedän etten tule saamaan tuollaista parempaa maailmaa. Ei silti ole lapsellista haaveilla paremmasta maailmasta. Toivoisin myös saavani väkivallattoman maailman, vaikka tiedän sen olevan mahdotonta. Ei ole lapsellista haaveilla paremmasta.

ap
[/quote]
Saahan sitä haaveilla. Itse haaveilen lapsettomasta kaupungista. Oikeasti, kaupunki jossa saisi vain aikuiset asua. Mutta haaveet ei maksa mitään, joten jatketaan haaveilua.

Vierailija
26/42 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma olisi parempi ilman sinua.

Vierailija
27/42 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 21:29"]Kohta tulee lunta ja lumikasat on keltaiset koiran kusesta. Hyi helvetti!
[/quote]
Niin, känniääliöthän ei kuseskele pitkin. Eikä muutenkaan ihmiset roskaa ja sotke. Se koiran kusi on kuule pikkujuttu!

Vierailija
28/42 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen siitä, että kaikki aggressiiviset koirat lopetettaisiin mahdollisimman pian. Olen kyllästynyt siihen, että jokaisella iltalenkillä tulee vastaan koiria ilman hihnaa. Minua on purtu kolmesti ja lapseni kimppuun hyökkäsi jokin aika sitten kaksi irrallaan juoksevaa koiraa. Itsekkäät koiranomistajat eivät edes tajua, että järjestyslain mukaan koirat on pidettävä kytkettynä taajamassa. Lakia rikotaan tahallaan ja koirien omistajat eivät ota mitään vastuuta vihaisten koiriensa aiheuttamista hyökkäyksistä. Monen perheen rakas lemmikkieläin on kuollut jouduttuaan naapurin raivopäisen irtokoiran hyökkäyksen kohteeksi. 

Itse kannan nykyään lenkillä mukanani puukkoa. Seuraavan kerran kun koira hyökkää, se jää SEN koiran viimeiseksi hyökkäykseksi. 

Vierailija
29/42 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivu 2

Vierailija
30/42 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 21:38"]Turhia otuksia ja aika perverssi pitää olla, että moisen elukan riesakseen ottaa. Koirat oksettavat minua ja koiranomistajat ovat järjestään jotenkin yksinkertaista sakkia.
[/quote] Älä nyt vielä sano, että heittelet myrkkyjä meidän koirille tuonne maastoon!!!??

Vierailija
31/42 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta johonkin muslimimaahan jos koirat kiristää päätä. Siellä on varmaan muutenkin sinulle sopivan kireä meno.

Vierailija
32/42 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vain katkerana ruikuttaa ja purkaa pahaa oloaan netissä koska hän on itse kyvytön pitämään itse koiraa.

Vierailija
33/42 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ilmeisemmin ongelmasi on asuinpaikka ja ympäröivät kaltaisesi ihmiset.

Paremmalla asuinalueella noita ongelmia ei ole.

Vierailija
34/42 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko noin lapsellisia ihmisiä ollakkaan ? kas kun et inhoa kultakalan omistajia tai muita vastaavia henkilöitä. kasvahan jo aikuiseksi, jooko ? 

Vierailija
35/42 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailma olis parempi paikka ilman koiranomistajia ja koiraa omistamattomia

Vierailija
36/42 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:57"]

voiko noin lapsellisia ihmisiä ollakkaan ? kas kun et inhoa kultakalan omistajia tai muita vastaavia henkilöitä. kasvahan jo aikuiseksi, jooko ? 

[/quote]

Minusta lapsellisia ovat ne koiranomistaja, jotka antavat koiriensa paskoa ja kusta minne tahansa.

Tai uskovat koiriensa olevan kovin älykkäitä, vaikka ne ovat vaistojensa varassa olevia elukoita. ap

Vierailija
37/42 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä juttu, en jaksanut lukea. Lähden koiran kanssa lenkille.

Vierailija
38/42 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on sinun mielipiteesi. Ja typerä onkin.

Vierailija
39/42 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap! Mitä pahaa joku koira-raukka on sulle tehnyt? Et selkeästi tiedä mitään koirista.

Vierailija
40/42 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ihan huolellinen pohdiskelija! Lapsihan sinä olet ajatuksiltasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme