Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon tosi kyllästynyt työkaverin naljailuun

Vierailija
21.08.2014 |

Aloitin pari vuotta sitten uudessa työpaikassa. Jo ekana päivänä tämä nainen alkoi puhumaan minulle tosi ikävästi. Minulla oli sellaista tietoa jota tarvittiin tuolla työpaikassa ja sain alkaa kehittämään samantien työpaikallani näitä asioita. Koetin olla astumatta kenenkään varpaille mutta en nähtävästi osannut. Nyt en puhu työpaikallani näistä asioista mitään, kysyn vaan kun tarvitaan. Syynä on kolleegani vihamielisyys. Hän on mm puhunut minusta ikävästi esimiehelle, työkavereille sekä asiakkaille. Esimies lopulta sanoi hänelle aika tylysti että pitää ei kenestäkään tarvitse mutta toimeen täytyy tulla

Olen koettanut olla hiljaa ja sanomatta mielipiteitäni mutta mikään ei auta. Jo pelkkä katsekin minkä kolleega luo minuun, on vihaa uhkuvaa. Olen jo aika kyllästynyt hänen piikkeihinsä. Olen koettanut olla ystävällinen, noteeraamatta, joskus kun hän on ollut oikein ilkeä olen näpäyttänyt takaisin. Mutta mikä ihme tähän auttaisi?

Toiset kolleegat ovat myös huomanneet tämän. Olen saanut heiltä tukea mutta myös yksi työntekijä varoitti minua että em kolleega on todella ilkeä sellaisille joista ei pidä.

En voi muuttaa persoonallisuutta enkä voi enää kieltäytyä niistä vastuualueista mitkä on minulle annettu. Mikä neuvoksi? Muutoin viihdyn työyhteisössä todella hyvin enkä haluaisi lähteä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän