Herran jestas sentään, oon raskaana!
Yritystä takana kaksi vuotta. Ja nyt sitte tärppäs!
(Pakko jollekki hehkuttaa ku en halua huudella vielä tätä ympäriinsä ku takana on kaksi keskenmenoa vähän nuorempana ja mies vielä töissä)
Kommentit (52)
Onnea!! Ootteko ollu kauan yhessä? ku puhuit nuista keskenmenoista nuorempana. Vai oliko ne eri miehen kans?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:56"]Joko mies tuli kotiin :-D?
[/quote]
Ei vielä :D
Ap
Täälläkin yritystä takana 2vuotta, mutta hetikun lakattiin yrittämästä niin tärppäsi ja nyt olen jo viikolla 18 :)Paljon onnea teille ja toivottavasti pikkuinen jaksaa pitää kiinni loppuun asti! :) <3
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:57"]Onnea!! Ootteko ollu kauan yhessä? ku puhuit nuista keskenmenoista nuorempana. Vai oliko ne eri miehen kans?
[/quote]
Ollaan oltu yhessä 10 vuotta :) Ja keskenmenot tuli sillon ku oltiin seurusteltu muutama vuosi. Sitten muutettiinki ulkomaille töihin ja kouluun hetkeksi ja päätettiin lykätä vauvanhankintaa. Pari vuotta sitte alettiin taas yrittään :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:01"]Täälläkin yritystä takana 2vuotta, mutta hetikun lakattiin yrittämästä niin tärppäsi ja nyt olen jo viikolla 18 :)Paljon onnea teille ja toivottavasti pikkuinen jaksaa pitää kiinni loppuun asti! :) <3
[/quote]
Hurjasti onnea teillekki!♡
Ap
Kerrothan sitte miehen reaktion? :---D
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:06"]Kerrothan sitte miehen reaktion? :---D
[/quote]
Joo kerron jos kerta kiinnostaa :)
Ap
Sydämelliset onnittelut! Nauti! Sä oot onnesi ansainnu. Ja tuu kertomaan meille miehesi reaktiosta.