Herran jestas sentään, oon raskaana!
Yritystä takana kaksi vuotta. Ja nyt sitte tärppäs!
(Pakko jollekki hehkuttaa ku en halua huudella vielä tätä ympäriinsä ku takana on kaksi keskenmenoa vähän nuorempana ja mies vielä töissä)
Kommentit (52)
Ihanaa, paljon onnea ja nauti! <3
Paljon onnea! Toivotaan, että kaikki sujuu hyvin <3 Paljon tarrasukkia pikkuiselle muruselle!
Onnea! Tiedän miltä tuo tuntuu, on aivan uskomaton fiilis! Yritimme toista lasta melkein kaksi vuotta, kaikki meni hyvin vaikka aluksi stressasin hirmuisesti. Onnea sylintäydeltä ja nauti raskaudestasi! <3
Kiitos! Tein jo kauan aikaa sitten päätöksen että jos tärppää niin en stressaa ja huolehdi itseäni hengiltä. Tapahtuu mitä tapahtuu niin tästä hetkestä pitää nauttia :)
Ap
Onnea! Oliko mies tohkeissaan? :D
Aww, onnea!
T. Sitä odotellessa.. :|
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:37"]Onnea! Oliko mies tohkeissaan? :D
[/quote]
Ei se tiedä vielä. Halusin nähdä miehen kasvot kun kerron asiasta :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:38"]Aww, onnea!
T. Sitä odotellessa.. :|
[/quote]
Meillä meni just niinkun sanotaanki, tärppäs sitte ku lopetettiin asiasta stressaaminen! Onnea yritykseen!
Ap
Onnellinen minäkin olin aikanaan kun huomasin tulleeni raskaaksi. Ikää sentään oli 43 vee. Miehelle shokki. Tämä oli eka lapsi ja keisarin kyydillä komiasti ja oli terve poikavauva.
Onnea ap! :) Saanko kysyä minkä ikäinen olet? :)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:50"]Onnea ap! :) Saanko kysyä minkä ikäinen olet? :)
[/quote]
Oon 28.v :)
Ap
Jo on kärttystä ja katkeraa porukkaa täällä joidenki kommenttien perusteella.
Onnea ap! :)