Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paineen tunne oikealla kyljessä/alavatsassa? Mikä voisi olla?

Vierailija
21.08.2014 |

Hei

Minulla on ollut jo nyt kolmatta kertaa sellainen tunne että okeialla puolella alavatsassa olisi jonkinlainen paineen tunne. Mirena kierukka käytössä, 9 kk sitten laitettiin. Kävin 3 kk sitten gynekologilla kun vuodot kierukan jälkeen olivat niukat muttaa kestivät 10-14 päivää ja halusin tarkistaa että kaikki ok. Kaikki oli gynkolgin mukaan hyvin. Oikeassa munasarjassa silloin munasolu jonka hän tunsi jo sisätutkimuksessa ja näki sitten ultralla. Kystasta ei siis ollut kyse.

Mietin tässä kun olen konttorityössä että voisko johtua siitä että istun paljon oikea jalka toisen jalan päällä eli jalat ristissä ja siitä johtuisi että jotakin lihaksia tossa lonkka alueella menisi painuksiin? Onko muilla ollut ´vastaavaa?

Jaa muuten kävin toisessa asiassa vatsan ultrassa 1 vuosi sitten jolloin ei mitään poikkeavaa.

Kiitos jo etukäteen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio tai umppari

Vierailija
2/6 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio pitäisi olla näillä tietämillä kyllä. Mutta miksi vaan aina oikealla puolella. Ekös ne ovulaatiot pitäis olla vuorotellen molemmista munasarjoista? AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua peloitella, mutta minulla umppari oireili ovulaation tapaisina nippailuina oikealla alavastassa ja säteili vähän alaselkään. Ei siis mitään mega-kipua ollut koskaan. Sellaista pientä juilimista. Minulle oli tehty sektio 6kk aikaisemmin ja luulin nippailujen johtuvan kiinnikkeistä tms. Menin varuiksi lääkäriin ja kas kas.. se oli umppari. Oireina vain tuo nippailu. Ei kuumetta ei mitään. CRP oli 100 luokkaa sitten.

Vierailija
4/6 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on painetta ovulaation aikaan, ja aina vasemmalla puolella jostain syystä. Oikealla puolella joskus painetta, myös silloin jos on kakkavaivaa. Ja tämä siis ihan tosi, en provoile :) Mutta voi olla myös umppari, varmaan silloin kyllä sattuisi enemmän.

Vierailija
5/6 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Tunnetteko ovulaatiot paremmin toisella puolella? Onko mahdollista että ovuloi pääasiassa oikealla puolella? Ap

Vierailija
6/6 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio tapahtuu itseasiassa lähinnä aina samalta puolelta. Vain sitten jos sinne vakiopuolelle tulee ongelmaa, tulee se "heikompi puoli" hätiin. Joinakin kuukausina voi tupsahtaa molemmistakin. On yleinen harhaluulo että vuorotellen molemmista, todellisuudessa yleisemmin toiselta. Gyne kertoi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme