Paljon laihduttaneet
Toki muutkin saa vastata. Nyt on se tilanne että olen vuosien sairastelun jälkeen parantumassa mutta kiloja jäi. Lähemmäs 20kg. Nyt ne pitäisi saada pois. Valitettavasti en ole missään huippukunnossa vieläkään joten ruokavalion muutoksella nyt alkuun pitäisi mennä.
onko se mahdollista? Sanotaan vaikka jos otetaan tavoitteeksi -10kg vuoden vaihteen tienoille. Realistista? Eikä se niin tarkkaa ole. Mutta mihinkään nutraukseen en lähde. Olen nähnyt monta huonoa esimerkkiä.
Mietin että aamu alkaisi puurolla, kunnon 4viljan nalle sekä maitoa. Lounaalla keittoa. Päivälliseksi salaattia ja liha/kana lisuke. Illalla ??? Vinkkejä mistä lähden koostamaan ruokavaliota.
Kommentit (4)
-20 kg tammikuun alusta. Olen syönyt tavallista ruokaa järkeviä määriä 4-5 krt päivässä, siiderin lipittely melkein kokonaan pois ja herkkuja kerran viikossa. Juoksua, pyöräilyä, jumppaa lisäksi. Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 07:07"]
-20 kg tammikuun alusta. Olen syönyt tavallista ruokaa järkeviä määriä 4-5 krt päivässä, siiderin lipittely melkein kokonaan pois ja herkkuja kerran viikossa. Juoksua, pyöräilyä, jumppaa lisäksi. Tsemppiä!
[/quote]
hitto mikä tulos! Wau.
Kokeile vhh:ta