Antaisitko Sara Chafakin istua naamasi päällä?
Niin, pystyisitkö siihen?
Kommentit (21)
Hautaisin pääni viikoksi tuohon jalkoväliin, jos saisin.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:01"]
Hautaisin pääni viikoksi tuohon jalkoväliin, jos saisin.
[/quote]
Tämä on niin totta. Voi jeesus mikä kissa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:32"]Pahoittelen rasistista kommenttiani, mutta tää on vähän sama kun toiset tykkää laihoista ja toiset lihavista niin minä Tykkään vaaleammista.. Tummemmat sukupuolielimet ei kiihota minua, vaikka tuokin nainen on kuvassa tosi kuuma..
[/quote]
Kiinnostaisi tietää mitä mieltä ihmiset olis jos tämä kommentti ois kirjoitettu miehestä?
Jos sillä on puhdas pimpuli ja peffa eikä se pieraise niin ok.
T. Av-mamma
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:30"]
T. Av-mamma
[/quote]
No nyt tuli oikea vastaus! :D peukkuja tälle
Toki antaisin, kaunis ja hyväkroppainen nainen. Mutta jos Anne-Mari Miettinen tarjoutuisi istumaan paljaalla pyllyllään ruman naamani päälle, niin jättäisin Sahrami-saran suosiolla vaikka ap:lle.
Kyllä kai jos on vasta suihkussa käynyt ja muutenkin esteettinen ja neutraalin tuoksuinen kokemus, niin mikä ettei. Mutta jos ei olisi, niin ei kiitos, sillä olen täysi neitsytmies ja sen jälkeen menisi ehkä usko naisiin.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:54"]
Kyllä kai jos on vasta suihkussa käynyt ja muutenkin esteettinen ja neutraalin tuoksuinen kokemus, niin mikä ettei. Mutta jos ei olisi, niin ei kiitos, sillä olen täysi neitsytmies ja sen jälkeen menisi ehkä usko naisiin.
[/quote]
Pelkäsitkö, että kaikki naiset olisivat sitten istumassa naamallesi?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:30"]
T. Av-mamma
[/quote]
Av-mammalla kunnon asenne, ottakaa oppia.
niin kauan kun mulla on naama, Chafakilla on paikka mihin istua.
Ärsyttävä muija ! Vastaus : Selkään antaisin
Mies
"vartalo niinku sara chafak"
Upea nainen!
Pahoittelen rasistista kommenttiani, mutta tää on vähän sama kun toiset tykkää laihoista ja toiset lihavista niin minä Tykkään vaaleammista.. Tummemmat sukupuolielimet ei kiihota minua, vaikka tuokin nainen on kuvassa tosi kuuma..
Kuka on Sara Chafak ja miksi kenenkään pitäisi istus naamani päällä?
Voisin antaa istua naamalleni sekä kalulleni.
Mieshenkilö
Vaikka joka päivä. Ei tarvitse edes pestä ensin. Sama koskee myös Anni Uusivirtaa uih.