Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mesolangat kasvoissa, onko kokemuksia?

Vierailija
21.08.2014 |

Kasvot kaipaisivat pientä kohotusta. Mesolangat vaikuttavat aika kevyeltä toimenpiteeltä. 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kohottavaa/ juonteita silottavaa vaikutusta tullut, vaikka kärsin 40 langan pujotuksen. Todella kivuliasta ajoittain, ja en todellakaan ole mikään kipuherkkä normaalisti.

Minulle laitettiin langat alakasvoihin.

Ainoa näkyvä vaikutus on, että ylähuulen päällä näkyvät langat huomaa tietyissä ilmeissä, ruma vanhentava viivarivistö 🙄

Vierailija
42/45 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydennys yllänäkyvään:

Langat laittoi Cityklinikan sairaanhoitaja.

Mielestäni voisivat rehellisesti kertoa, että ei tehoa mitenkään ainakaan 50-vuotiaalle. Nimenomaan sitä vaikutusta kyseenalaistin ennen varausta ja niin vaan vakuuttelivat että tuloksia tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutus näkyy ilmeisesti viiveellä. Olisi mielenkiintoista kuulla lisää kokemuksia, myös aiemmin kommentoijien ajatuksia nyt pidemmän ajan jälkeen.

Vierailija
44/45 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo yllä kirjoittanut, 40 mesolankaa ottanut / City klinikka.

Kirjoitushetkellä toimenpiteestä oli kulunut 1,5 vuotta. Nyt jo 2 vuotta. Tosiaan ei tullut positiivisia vaikutuksia : nasaalijuonteet eivät madaltuneet eivätkä hamsteripussit pienentyneet. Kohottava vaikutus täysi nolla.

Huulen yläpuolella näkyy edelleen lankavedot, häiritsevät viirut.

Ihan rahastusta. Ainakaan 50-vuotiaalle ei mitään apua, haittaa vaan.

Toimenpide sattui todella paljon. Muistan että olin aivan pyörtymäisilläni kun maksoin "hoidosta". Autoon päästyäni jouduin istumaan 10 minuuttia tokenemassa, ennen kuin pystyin ajamaan.

Vierailija
45/45 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää Martinalta, kokemusta jo riihimäen ajoilta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän