Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mesolangat kasvoissa, onko kokemuksia?

Vierailija
21.08.2014 |

Kasvot kaipaisivat pientä kohotusta. Mesolangat vaikuttavat aika kevyeltä toimenpiteeltä. 

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips, olin ajatellut meneväni kasvojenkohotukseen mutta eräs ystävättäreni mainitsi minulle että the lookissa helsingissä laitetaan sellaisia kuin mesolankoja kasvoihin ja että näillä saa kiristettyä kasvoja jokapuolelta. Onneksi alkoin kokeilemaan näitä, itse oparaatio oli todella helppo ja lähes kivuton. Mesolankojen vuoksi kasvojenkohotus siirtyi eteenpäin reilusti.

Vierailija
2/45 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kuvottavalta jotkut langat naamassa yöks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 15:20"]Heips, olin ajatellut meneväni kasvojenkohotukseen mutta eräs ystävättäreni mainitsi minulle että the lookissa helsingissä laitetaan sellaisia kuin mesolankoja kasvoihin ja että näillä saa kiristettyä kasvoja jokapuolelta. Onneksi alkoin kokeilemaan näitä, itse oparaatio oli todella helppo ja lähes kivuton. Mesolankojen vuoksi kasvojenkohotus siirtyi eteenpäin reilusti.
[/quote]

Oparaatio :D vähän mainostuksen hajua.

Vierailija
4/45 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 15:20"]

Heips, olin ajatellut meneväni kasvojenkohotukseen mutta eräs ystävättäreni mainitsi minulle että the lookissa helsingissä laitetaan sellaisia kuin mesolankoja kasvoihin ja että näillä saa kiristettyä kasvoja jokapuolelta. Onneksi alkoin kokeilemaan näitä, itse oparaatio oli todella helppo ja lähes kivuton. Mesolankojen vuoksi kasvojenkohotus siirtyi eteenpäin reilusti.

[/quote]

Minkä ikäinen olet? Tuleeko turvotusta laitoin jälkeen?

Vierailija
5/45 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi pitkäselläkin on mesolangat

Vierailija
6/45 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 15:20"]Heips, olin ajatellut meneväni kasvojenkohotukseen mutta eräs ystävättäreni mainitsi minulle että the lookissa helsingissä laitetaan sellaisia kuin mesolankoja kasvoihin ja että näillä saa kiristettyä kasvoja jokapuolelta. Onneksi alkoin kokeilemaan näitä, itse oparaatio oli todella helppo ja lähes kivuton. Mesolankojen vuoksi kasvojenkohotus siirtyi eteenpäin reilusti.
[/quote]

Oparaatio :D vähän mainostuksen hajua.
[/quote]

Toisessa ketjussa joku kehui ko. firman osamaksu mahdollisuutta ja pientä korkoa. Joku työntekijä taitaa mainostella.

Vierailija
7/45 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit ihmetellään, kun tulee kasvohalvaus à la Tiina Jylhä.

Vierailija
8/45 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana, lankoja ihon alle!

Vierailija
9/45 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laitettin mesot ja toinen poski turposi ja iso mustelmia tuli. Muuten edullinen ja helppo toimenpide. Odottelen nyt että tuo kamala turvotus laskisi. Toinen poski ainakin on selvästi kohonnut.

Vierailija
10/45 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen se lanka on? :D

Vierailija
11/45 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyi kamala, lankoja ihon alla! Kuvitteletteko te näyttävänne kovinkin nuorilta kun naama on vedetty kireäksi? Se näyttää vain ja ainoastaan kamalan epäluonnolliselta. Ikääntyminen on luonnollista, mikään määrä lankoja ei sitä tosiasiaa poista.

Vierailija
12/45 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mesolangat sulaa 2-3kuukaudessa ja aktivoi oman kollageenin tuotannon yms. Eli langat eivät jää kasvoihin pysyvästi vaikka tulos pysyy noin 2vuotta.

Vierailija
13/45 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitään lankoja ole. Eikä niillä saa kasvoja kirjeeksi, facelift on kokonaan eri asia. Tuo kosteuttaa ja vähän nostaa piirteitä, ei siinä lmitään dramaattista tapahdu vaikka kuinka toivoisi.
10.

Vierailija
15/45 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly tön tä. 

Onks teillä muuta päässä kuin löysä iho? Onko aivoille käyttöä? 

Mitä te niinku päivät pitkät mietitte ja ajattelette ja teette?

Vierailija
16/45 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju,mutta nostan sillä kiinnostaa.Onko ajankohtaista kokemusta?Pakko tuohon edelliseen kommentoida,että päässä liikkuu päivän aikana paljonkin.Työskentelen asiantuntijana ja eipä siinä,en sulje kauneutta ja älyö toisistaan pois.

Mutta nuo langat.Kiva olisi kuulla kokemuksia.Montako teille laitettu kasvoihin?

Vierailija
17/45 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/45 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tällaisesta kuullutkaan, kuulostaa aika kamalalta. Miten ne laitetaan, jollain neulalla?

Vierailija
19/45 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Injektiolla ja langat on biohajoavia,katoavat parissa kk.Vaikutus kestää pari vuotta,koska langat stimuloivat kollageenin tuotantoa.Ei siis mikään epäilyttävää myrkkyä naamaan-piikillä systeemi.

Vierailija
20/45 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain että tämä on halpa ja vanhentunut tekniikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä