165cm/58kg!! Olen lihonut! :((
Kesä on tuonut kiloja. Olo on turvonnut. Painoa enemmän kuin koskaan. Harmittaa. Eipä muuta kuin ruokavalio remonttiin ja liikkumaan! 4-5 kiloa pois, niin alkaa olla hyvä.
Muita, joilla käynyt samoin?
Kommentit (28)
Kyllä. Olen lihonut ja painan melkein 60kg. Ja edelleen olen hoikka. Älä viitsi provota.
Juu, kiloja on tullut. Ei montaa, mutta just sen verran, ettei housut meinaa mahtua jalkaan. Joku aika sitten tilanne oli se, että olin saanut karistettua reilu 10 kiloa painostani pois. Samanlaista syö vähemmän kuin kulutat -dieettiä olen jatkanut, mutta silti muutama kilo on hiipinyt taas hiljalleen takaisin. Mutta ehkä tämä tästä taas, kun arki alkaa pyöriä ihan tosissaan.
Minusta tuo on ihan normaali paino 165 cm pituiselle...
Joo, olen 165 ja painoin tänä aamuna 85, enkä suinkaan 58
Iiiiiiikkkkkkkkk o_o mä en niin ku kestä.....
Mullekin kesä toi kiloja ihan liikaa. :( Kesän alussa olin 167/55 ja nyt 167/58,5. Tosi läski olo.
Tuo sun paino kuulostaa hyvältä minusta. Olen itse ollut lukiossa 165cm/40kg. En ollut alasti kovin mukavaa katsottavaa. Samoin vaikka klisee onkin, jotkut huippumallit vaikka omistavatkin lihaksia, näyttävät einiin hyvältä bikineissä. En tarkoita että pitäisi olla ylipainoinen, mutta mielestäni nyt kun painan 58kg ja on lihaksia näytän todella hyvältä.
Yleensä kesäkilot lähtevät itsekseen syksyn aikana kun palaa normaaliin rytmiin ja grilli ym. kesäherkut jäävät pois :) ei panikointia siis.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:10"]
Tuo sun paino kuulostaa hyvältä minusta. Olen itse ollut lukiossa 165cm/40kg. En ollut alasti kovin mukavaa katsottavaa. Samoin vaikka klisee onkin, jotkut huippumallit vaikka omistavatkin lihaksia, näyttävät einiin hyvältä bikineissä. En tarkoita että pitäisi olla ylipainoinen, mutta mielestäni nyt kun painan 58kg ja on lihaksia näytän todella hyvältä.
[/quote]
Vähän eri asia nyt taas. Jos olet ollut 165/40, niin olet ollut jo sairaalloisen laiha. Ap:n paino indeksi on vähän päälle 21, ja jos hän haluaa muutaman kilon tiputtaa, niin siinä ei ole mitään vikaa!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:13"]
Vähän eri asia nyt taas. Jos olet ollut 165/40, niin olet ollut jo sairaalloisen laiha. Ap:n paino indeksi on vähän päälle 21, ja jos hän haluaa muutaman kilon tiputtaa, niin siinä ei ole mitään vikaa!
[/quote]
Tervetuloa kielipoliisit, mokasin kiireessä.
Ymmärrän sinua hyvin. Itse olen 164 cm ja painoin vielä viime kesänä 53 kg, nyt 65 kg! Vaikka virallisesti olen vieläkin normaalipainon rajoissa, ei minusta ole mitään väärää tavoitella painoa, jossa itsellä on hyvä olo ja joka sopii omalle ruumiinrakenteelle. Eri asia tarvitseeko siitä avata tällaista aloitusta. ;) Tsemppiä painonpudotukseen!
Siis halua ylimääräiset turvotukset pois. Kaikki farkut kiristää ja maha pömpöttää.. ja tämä johtuu juuri nuista muutaista extrakiloista jotka on tullut. Mieluummin täytyy ottaa itseään niskasta kiinni ja tiputtaa (kiinteyttää) muutama kilo kuin laittaa koko vaatevarasto uusiksi. Vaatteiden täytyy olla sopivat, eikä niin että jenkat ja maha tursottaa yli.
Siis vaikka normaalipainoinen olenkin, niin en sellainen kiinteähkö kuin keväällä :) AP
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:07"]
[/quote]
58 kg on ihan normaali paino 165 cm pituiselle, mutta niin on 4-5 kg vähemmänkin. Mistään todellisesta ylipainosta ap:n kohdalla ei todellakaan ole kysymys, hän on edelleenkin pikemminkin hoikka, mutta ymmärrän kyllä sen, että esimerkiksi lempivaatteet alkavat kinnata ja se harmittaa. Viitisen kiloa vastaa keskimäärin yhtä vaatekokoa.
Millekään kitudieetille ei todellakaan kannata ryhtyä, mutta jos se entinen paino tuntuu enemmän omalta, niin ap voi hyvin korjata elintapojaan. Ja sinänsähän painon kertymiseen on parempi puuttua jo nyt alkuvaiheessa kuin vasta silloin, kun se paino oikeasti on lipsahtanut reilusti ylipainon puolelle.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:18"]
Ymmärrän sinua hyvin. Itse olen 164 cm ja painoin vielä viime kesänä 53 kg, nyt 65 kg! Vaikka virallisesti olen vieläkin normaalipainon rajoissa, ei minusta ole mitään väärää tavoitella painoa, jossa itsellä on hyvä olo ja joka sopii omalle ruumiinrakenteelle. Eri asia tarvitseeko siitä avata tällaista aloitusta. ;) Tsemppiä painonpudotukseen!
[/quote]
Täällä on aloituksia joka lähtöön :) Mikä sinulle on kiloja tuonut? Herkuttelu?
En ymmärrä miksi tämä näyttää ärsyttävän joitain. Tuossa painossa voi hyvinkin olla turvonneen ja jopa hieman pullean näköinen, jos lihaksia on vähän.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:18"]
[/quote]
Täällä on aloituksia joka lähtöön :) Mikä sinulle on kiloja tuonut? Herkuttelu?
[/quote]
Stressin aiheuttama liikkumattomuus ja herkuttelu. Tosin entinen hyvä elämäntilanne alkaa vähitellen palautua, eivätköhän karttuneet kilot karise taas kun palaa takaisin vanhoihin elämäntapoihin. :)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:07"]
[/quote]
58 kg on ihan normaali paino 165 cm pituiselle, mutta niin on 4-5 kg vähemmänkin. Mistään todellisesta ylipainosta ap:n kohdalla ei todellakaan ole kysymys, hän on edelleenkin pikemminkin hoikka, mutta ymmärrän kyllä sen, että esimerkiksi lempivaatteet alkavat kinnata ja se harmittaa. Viitisen kiloa vastaa keskimäärin yhtä vaatekokoa.
Millekään kitudieetille ei todellakaan kannata ryhtyä, mutta jos se entinen paino tuntuu enemmän omalta, niin ap voi hyvin korjata elintapojaan. Ja sinänsähän painon kertymiseen on parempi puuttua jo nyt alkuvaiheessa kuin vasta silloin, kun se paino oikeasti on lipsahtanut reilusti ylipainon puolelle.
[/quote]
Kiitos!! :) On täällä ymmärtäväisiäkin ihmisiä! Tuntuu, että hurjasti painonsa kanssa kamppailevat ottavat tällaiset aloitukset hyvin negatiivisesti. Ei ole tarkoitus kiusata ketään, mutta jos ei ole painoonsa tai omaan oloonsa tyytyväinen, niin sitten ei ole..riippumatta siitä onko liikaa painoa 5kg vai 50kg. AP
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:25"]
En ymmärrä miksi tämä näyttää ärsyttävän joitain. Tuossa painossa voi hyvinkin olla turvonneen ja jopa hieman pullean näköinen, jos lihaksia on vähän.
[/quote]
En minäkään! Se että ap tai joku muu haluaa normaalipainon rajoissa tiputtaa pari kiloa, ei tarkoita, että tuomitsisimme teidät enemmän painavat lihaviksi. Niin tämän moni varmaan ottaa, henkilökohtaisena loukkauksena. Ei tämä muuten ketään ärsyttäisi.
Yhyy