Ketju joka koukutti teidät av:hen..
Mulla se on tamponikoru. En vieläkään tiedä oliko se totta vai provoa :'D
Kommentit (79)
Muutaman vuoden takainen ketju, jossa joku kertoi tukkijoessa tai vastaavassa olleensa ja sieltä noustessa römpsänsä imaisseen vedet penkiltä.
Mä oon ollut täällä aivan liian kauan, mutta:
Kauan, kauan sitten täällä (tai siis av:n edeltäjällä) palstaili eräs hörhö, joka oli fanaattinen imettäjä ja aivan raivo sen suhteen. jakeli kyllä joskus hyviä vinkkejäkin imetykseen, se kun oli silloin itsellenikin ajankohtaista...Mutta hän siis kertoi käyttävänsä rintamaitoa mm. lettuihin ja leivontaan sekä kahvimaidoksi - myös vieraille.
Oli myös fanaattinen kotihoidon puolustaja ja jos äidillä (nimenomaan äidillä) ole varaa jäädä kotiin, voi muuttaa Kemijärvelle, jossa mainosti olevan halpoja asuntoja. Eli asunto vaan Kemijärveltä että voi olla kotona vähintään nuorimman kouluikään..
Luonnollisesti liinaili, kestovaippailu, ekoili jne. Olen vuorenvarma, että hän on Eve Hietamiehen kirjojen Yösyöttö ja Tarhapäivä sen Pihla-Puolukka -äidin esikuva. Evellä olis sopivan ikäinen lapsi, että on varmaan palstaillut silloin :)
Hänellä oli joku nimimerkkikin, mutta en kuolemaksenikaan muista...
Se kamalan pitkä ketju siitä että onko kihlaus lupaus avioliitosta vai voiko olla kihloissa ilman että on lupautunut menemään naimisiin sen toisen kanssa. Ei jeesus sitä vääntöä!
perseiset kädet-ketju!!
ewi ja pikkupäät
sitten se lespopari, en muista nimiä, muistaako joku----- alisa ja ...
Vierailija kirjoitti:
Se, missä nainen seurasi miestään livenä pitkin poikin olikohan Turkua, ja epäili miehen pettävän häntä.
Meinasin kirjoittaa saman. Oli koukuttava juttu.
Ekat av-kokemukset on liittyneet bloggaajiin, ainakin mungo-annaan.
Nyt olen jo vuosia jumittanut täällä..ainut sivusto iltalehden jälkeen jota tulee selattua monta kertaa päivässä.
Ja tosiaan, olen lapseton..
Vierailija kirjoitti:
Bloggaajan haukkukeskusteluja googlettamalla. Täältähän löytyi :D
Samoin.
Vuosia, vuosia sitten huomasin iltapäivälehdestä uutisen aloituksesta (en ole otsikon oikeinkirjoituksesta varma) Hyi v*ttu mikä v*ttu. Uutinen kertoi että mammat jakaa siinä kuviakin. Tulin katsomaan ja ihmettelin, että ei kai tämä voi edes olla tottakaan. Kun aloittaja jakoi pukamaisen, lörsäkkeisen römpsänkuvan ja muut mammatkin alkoi niitä jakaa. Aloittajan nimimerkkinä oli Ap, ja tuolloin mä ihan oikeasti uskoin, että ne on hänen nimikirjaimensa ja tunsin vieläpä myötähäpeää että jos joku tunnistaa :D
Tuon kerran kautta aloin seurata tätä palstaa ja kommentoidakin. Kaipa tuosta on ainakin 5-6 vuotta.
en tiedä yhtä mutta just sellaiset sekopäiset hauskat ketjut joissa kaikki puhuvat vähän asian vierestä, mutta eivät dissaa kuitenkaan muita.
Koukuttuminen taisi tapahtua joskus norppien ja emättimen aikoihin, vähän ennen vanukasmiestä. Melko uusi addiktio siis, ehkä mulla on vielä toivoa.
Se menneiden vuosikymmenten av-ketju! Siinä oli ihan älyttömän hauskoja juttuja.
http://www.vauva.fi/keskustelu/3927931/ketju/keksi_aloitus_menneiden_vu…
Vähän vanhemmista Tangoprinssi-Reijo Nordinin havaitut olin- ja työpaikat. :-D Paranee loppua kohti!
http://www.vauva.fi/keskustelu/1587040/ketju/onko_taa_reino_nordin_joku…
Mies lähti mökille mukamas yksin
http://www.vauva.fi/keskustelu/4543377/ketju/mies_lahti_mokille_mukamas…
Googlasin jotain, ja silmäni osui sillä reissulla Bloggaaja maisterisfääreissä-ketjuun. Jäin koukkuun ja nykyään tulee vierailtua AV:lla tiuhahkosti.