Ketju joka koukutti teidät av:hen..
Mulla se on tamponikoru. En vieläkään tiedä oliko se totta vai provoa :'D
Kommentit (79)
Se missä nainen valepukeutui ja varjosti miestään. Sen lisäksi muutama ketju jossa aiheena oli mm. Kamalat anopit ja miehet jotka eivät koskaan kasva aikuisiksi valitusta :D
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:36"]
Mulla se on tamponikoru. En vieläkään tiedä oliko se totta vai provoa :'D
[/quote]
Oletpa uusi av-mamma!
"aion varjostaa miestäni..." -ketju. Oli pakko seurata loppuun asti ja vielä nytkin silloin tällöin mietin AP:ta.
Niitä oli varmaan kaksi; molemmat sellaisia ketjuja, joista ilmeni miten heikko ja onneton raukka on eräs henkilö, joka on tehnyt minulle väkivaltaa. Tiesin sen tietysti ennestäänkin, mutta en tiennyt kaikkia asian ilmenemismuotoja enkä sitä, että hän oli vajonnut yhä alemmas. (Enkä varmaan tiedä edelleenkään kaikkia ilmenemismuotoja, esim. lapsiaan kohtaan, mutta onneksi minun ei tarvitsekaan.)
Minä vastasin kuukausi sitten "pahin väkivalta" -ketjuun ja sain paljon sympatiaa ja rohkaisua osakseni. Kiitos teille kaikille :) Sen jälkeen olen vieraillut täällä liiankin usein lueskelemassa. t: tajuttomaksi hakattu ja raiskattu
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:03"]
Enkeli-Elisa -ketjut ja Minttis faktaketju.
[/quote]
Minulla sama. Hesarin kuukausiliitteen jutun luettuani lähdin hakemaan lisätietoa ja tänne päädyin. Pois en ole onnistunut lähtemään. :D
Lapsen kuolemaa käsittelevä ketju muutaman vuoden takaa. 5v- poika oli jäänyt auton alle :(
Joku akkalaula YlePuheella kerran mainitsi (äitien kokooontumisajo studiossa), miten hirveä paikka tämä on ja ettei täällä koskaan saa neuvoja kysymäänsä jne :)
No en nyt muista, mikä olisi joskus aikoinaan koukuttanut, mutta vieläkin muistan esim. Petteri Jussila on kuollut -ketjun, homogerbiili-ketjun, vauvaperunat-ketjun jne.
Miksi miesystäväni ei koskaan kutsu minua kotiinsa? -ketju jonka ap nimettiin myöhemmin Muruksi.
KPE-Anne vastasi blogissaan palstalla esiintyneisiin harhaluuloihin, ehkä 2009, ja sitä kautta tänne tulin. Paha moka, kun täällä vaan roikun.
Mulla se oli myös toi varjostamisketju. Loistavaa koukuttavaa viihdettä, vaikka tarina itse surullinen.
Toinen loistava ketju on ollut juuri noista poikamiehistä.
Yhteen aikaan kun itse painin samojen ongelmien kanssa huomasin että aina lauantai-iltaisin ponnahti uusia Mieheni on juoppo -mitä teen?-ketjuja. Oli lohduttavaa huomata, että en ollut yksin ongelmieni kanssa.
Juuri nyt Mies tuhlaa rahamme-ketjuun odotan tilannepäivityksiä.
Musta tämä av on aivan loistava paikka. Täällä on huumoria (PALJON), arkoja ja vaikeita aiheita, yhteiskunnallisia keskusteluja ja aina ketjun aloittaja saa hyviä neuvoja. Tätä palstaa haukutaan niin turhaan, vaikka täällä jotkun spämmääkin tai on muuten vain veemäisiä.
Joskus oli joku "Äitimammanen", joka provoili ja jäi siitä kiinni nolosti. Ja toinen oli Stella, jolla oli kaikki maailmassa: ihanat lapset ja uima-allas ja seksiä miehen kanssa noin 5 kertaa päivässä. Joku oli luonut itselleen virtuaaliminän ja kirjoitteli siis nimimerkillä av:lla. Nykyisin ei taida kukaan kirjoittaa nimimerkillä enää.
Olen melko uusi. Mut koukutti vanukasmies ja se ketju missä ap kertoi miehestään jotain sellaista mitä kukaan muu ei taatusti tiedä. Miehellä oli tietynlainen tatutointi peniksessä. Joku täällä tietenkin tunnisti miehen juurikin sen tatskan perusteella. Niin ja pullip-nukkeketju oli myös hupaisa. :D
Riisinkeitto -ketju, jossa väiteltiin monta sivua, mitä tarkoittaa 1 osa riisiä ja 3 osaa vettä.