Naiset ja ehkäisy.
Olen pitkän suhteen jälkeen ollut sinkkuna noin vuoden ja muutamia kertoja harrastellut yhden yön juttuja. Ihmettelen miten niin moni alle 30v nainen kännissä ei välitä kortsun käytöstä, selitys on aina sama (tuntuu paremmalta ilman) pari kertaa on menny halut kun nainen on välttämättä halunnut ilman..
Kertokaas nyt että onko se muutaman minuutin hauskuus todellakin sen arvoista?
M27
Kommentit (18)
No jos raahaat kotiin jotain umpikännisiä onnelaruusuja niin paljonko voi odottaa?
Mistä ihmeestä tommoisia naisia löytää? Hyi yäk.
Ja juu näen kyllä mihin pyrit, tuo asenne on oksettava sukupuolesta riippumatta.
Mulla ainakin kännissä tulee täydellinen välinpitämättömyys mistään. Ei vaan jaksa miettiä mitään tauteja tai raskautta tai mitään, äkkiä vaan itse hommiin. Enpä ole kyllä juuri törmännyt miehiinkään, jotka haluaisivat sitä kortsua käyttää. Itse asiassa ainoa kerta kumin kanssa on joskus 20 vuoden takaa alta kaksikymppisenä, sen jälkeen on aina ilman menty myös yhden yön suhteissa, eikä kukaan mies ole kumia ehdottanutkaan.
Yksi tuttavani on myös melko huolimaton näissä asioissa, hiukankin kun ottaa liikaa niin järki pakenee päästä, paneskelee tuntemattomia ja sitten seuraavana päivänä morkkistelee ja ostelee raskaustestejä. Ja sama rumba vaan jatkuu ja jatkuu vaikka kolmeakymppiä lähestyy.
Ehkä vasta siinä vaiheessa herää kun saa kondylooman, herpeksen tai vaikkapa hivin.
Ainakin omissa piireissä kaikilla on joko hpv tai ovat saaneet rokotteen sitä vastaan. Klamydiasta taas "pääsee niin helposti eroon et ihan sama". Muihin tauteihin ei suurin piirtein edes uskota...
Onhan tämä perseestä, oma terveys asetetaan ihan vikalle sijalle vaan jotta pääsee hetkeksi panemaan eikä välttämättä aamulla edes muista että oliko hyvä pano vai ei.
Onneksi fiksujakin löytyy. (Itse olen vasta hiljattain liittynyt tähän ryhmään ja sain opikseni kantapään kautta)
Kyllä nämä tapaamani naiset ovat olleet ihan fiksuja kaikin puolin, paitsi tortuistaan eivät tunnu välittävän. Ja kesti se akti sitten 5 tai 50min. Niin ei mielestäni ole visvasyylän arvoista toimintaa.
ap
Kuvottavia visvapilluja hyi suatana! Miehet taitaa olla nykyään varovaisempia.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:16"]Kyllä nämä tapaamani naiset ovat olleet ihan fiksuja kaikin puolin, paitsi tortuistaan eivät tunnu välittävän. Ja kesti se akti sitten 5 tai 50min. Niin ei mielestäni ole visvasyylän arvoista toimintaa.
ap
[/quote]
Olisko aika korjata omaa asennetta hiukan? Miehellä se kuitenkin on se suurin valta sen kumin kanssa. Ei se nainen niin helposti sitä pois saa otettua sun huomaamatta. Ilmoita vaan että munaa ei irtoa ilman kumia. Ota tai jätä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:18"]Kuvottavia visvapilluja hyi suatana! Miehet taitaa olla nykyään varovaisempia.
[/quote]
Miehet eivät ole sen varovaisempia, mistä ne taudit naisille muuten tulisi? Siinä on kova sota edessä kun itse ottaa kumin esiin ja miehen mielestä se on turhaa koska minun hormooniehkäisy kuulemma riittää:D ja btw, visvasyylät tarttuu kuminkin kanssa..
T 7
Jotku eivät pidä väliä omasta tai kumppanin terveydestä. Mielestäni tautien tartuttaminen pitäisi kriminalisoida, onhan HIVinkin tartuttaminen rikos.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:16"]Kyllä nämä tapaamani naiset ovat olleet ihan fiksuja kaikin puolin, paitsi tortuistaan eivät tunnu välittävän. Ja kesti se akti sitten 5 tai 50min. Niin ei mielestäni ole visvasyylän arvoista toimintaa.
ap
[/quote]
Olisko aika korjata omaa asennetta hiukan? Miehellä se kuitenkin on se suurin valta sen kumin kanssa. Ei se nainen niin helposti sitä pois saa otettua sun huomaamatta. Ilmoita vaan että munaa ei irtoa ilman kumia. Ota tai jätä.
[/quote]
Valta miehellä? No juu mutta enemmän ne taudit naisilla oireilee sekä aiheuttaa jopa syöpiä.. Plus voivat tulla raskaaksikin. Ja juuri niin olen parissa tapauksessa tehnytkin, jos ei kortsun kanssa kelpaa niin antaa sitten olla.
Kaikesta seksitauti valistuksesta huolimatta on jotenkin ymmärrettävää että nuorena töpeksii. Mutta kun reilu kaksikymppisetkin jakavat lettua hälläpäväliä meiningillä niin huh huh äly älä jätä.
Miten seksi voi tuntua erillaiselta kumin kanssa? Siis naisilla? Tunteeko sen eron tosiaan?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:24"]Miten seksi voi tuntua erillaiselta kumin kanssa? Siis naisilla? Tunteeko sen eron tosiaan?
[/quote]
Jos on kovin kuiva torttu niin kyllä sen eron huomaa, kunnolla kosteassa pesässä ei juurikaan eroa tunne.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:24"]
Miten seksi voi tuntua erillaiselta kumin kanssa? Siis naisilla? Tunteeko sen eron tosiaan?
[/quote]
Tunnetko eron jos joku sivelee hellästi poskeasi paljaalla sormella tai kumihanska kädessä? Suunnilleen sama efekti.
Ja itse aiheeseen: en ymmärrä tuollaista. Ihmiset vaan ovat ajattelemattomia.
Mä oon sinkku ja syön e-pillereitä. Jos haluan seksiä, niin tottakai kortsu olisi optimi, mutta jos sellaista ei nyt satu olemaan käden ulottuvilla niin yleensä tulee pantua paljaalla. Ja sitten häpeissään soitellaan aikaa sukupuolitautitesteihin.. :)
Up