Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ei voi "tietää raskaudesta"?

Vierailija
21.08.2014 |

Täällä on nyt ollut monta ketjua siitä, että raskautta ei huomattu ennen kuin oli liian myöhäistä tehdä abortti, mutta lasta ei silti haluta. En voi tajuta, miksei ihminen, joka ei missään nimessä halua olla raskaana tee testiä vaikka kerran kuussa; jos ei ehdi näkyä ensimmäisessä testissä niin kyllä se sitten viimeistään toisessa ja hyvin ehtii aborttiin noilla viikoilla jos sellaisen haluaa tehdä.'

Testit maksavat apteekissa alle seitsemän euroa kappale. Rutiköyhänä opiskelijanakin on ollut rahaa testata kerran kuukaudessa. Kuinka avuton ihminen voi olla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä ei osaa epäillä niin miksi testata? Itsekin tiedän pari tapausta, että on syöty pillereitä ja menkat tuli normaalisti. Sitten maha alkaa kasvamaan niin mitääh?!

Vierailija
2/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on käyttänyt ehkäisyä jonka pitäisi olla luotettava, niin eipä sitä vaan koe tarvetta tehdä raskaustestejä koko ajan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosiaan jos sattuu raskautumaan pillereitä syödessä niin usein sitä vuotoa tulee silti. Ja en ajattele että ihmisten pitäisi joka kerta omenaakaan haukattuaan sännätä allergiatestiin, koska ei voi ikinä tietää jos olisikin tullut allergiseksi?

Vierailija
4/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti tekee testin kerran kuussa jos siihen ei ole aihetta?? YLEENSÄ raskaudessa on selkeät alkuoireet. Mutta joillekin niitä ei tule, vaikka sitä on vaikea uskoa..

Vierailija
5/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Kerran kuussa tehtävää raskaustestiä nyt ei voi verrata omenan haukkailuun. Ja mikään ehkäisy selibaattia lukuun ottamatta ei ole sataprosenttisen varma. Itse olen syönyt minipillereitä oikein jo vuosia, eikä mitään ole koskaan tapahtunut, mutta testaan silti jotta voin toimia heti. Tuli menkat tai ei. 

Jos kerran ei missään nimessä halua tulla äidiksi niin miksei sitten pidä huolta siitä ja valvo kroppansa toimintaa. Ei kai kenellekään ole mikään uusi juttu että menkat eivät välttämättä jää pois raskauden alussa?

Vierailija
6/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vainoharhaista käydä joka kuukausi ostamassa testi. Yleensä niihin pillereihin yms. vain luottaa. Varsinkin jos ne otetaan oikein. Ja olettamus on se että raskaudesta tulee edes jotain merkkejä, ei välttämättä menkkojen poisjäänti.

Vierailija
7/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauteni tuli ilmi sattumalta n. viikolla 30. Ei oireita, ei pahoinvointia, ei vatsan huomattavaa kasvua(ihan normaalipainoinen olen). Myös kuukautiset tulivat normaalisti muuten, paitsi aivan alussa. Tällöin tietysti kipitin ostamaan testin, jopa kaksi, molemmat näytti negatiivista. Totta kai uskoin testejä, miten muuten? Sitten ne menkatkin palasivat, joten entistä vähemmän osasin arvata oikeaa tilannetta.

Vierailija
8/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa mitä vainoharhaa. Eikä ne testitkään ole satavarmoja? Itselläni näytti negaa vaikka olinkin raskaana.

Vierailija
9/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:12"]

Raskauteni tuli ilmi sattumalta n. viikolla 30. Ei oireita, ei pahoinvointia, ei vatsan huomattavaa kasvua(ihan normaalipainoinen olen). Myös kuukautiset tulivat normaalisti muuten, paitsi aivan alussa. Tällöin tietysti kipitin ostamaan testin, jopa kaksi, molemmat näytti negatiivista. Totta kai uskoin testejä, miten muuten? Sitten ne menkatkin palasivat, joten entistä vähemmän osasin arvata oikeaa tilannetta.

[/quote]

Uskomatonta...nimimerkillä viiden lapsen äiti, raskauden merkit jokaiselta lapselta alkaen viikoilla 4+ turhankin selvät

Vierailija
10/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen ihmisen joka huomasi raskautensa mennessään kovien vatsakipujen takia lääkäriin. Hetken tutkittuaan lääkäri ilmoitti synnytyksen käynnistyneen. Eli tämä ihminen oli sen verran pyöreähkö ja paino heitellyt edestakaisin muutenkin että ei sitä huomannut hän itse eikä kukaan muukaan, menkat niin epäsäännölliset pillereiden kanssa olleet aina ettei ollut ollenkaan tavatonta että jäivät tulematta usean kuukauden peräkkäin, pahoinvointia oli ollut kerran, meni mahataudin piikkiin. Siinäpä ne. 

Vierailija
11/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö ap testata äo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä