Kylläpä Martinaa nyt koetellaan, siskon kuolema ja ero. :(
Kamalia vastoinkäymisiä hänellä nyt, voimia Martinalle!
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:35"]
Mua ei ärsytä tyrkkyys tai typeryys, mutta Martinasta tulee mieleen kaikin puolin kylmä ja itsekeskeinen ihminen, joka ei ansaitse muuta kuin toisen pettäjän.
[/quote]
Tietenkään ei tarvi tykätä kenestäkään hömppäjulkkiksesta, jos ei siltä tunnu, mutta pakkoko sitä on vatvoa nettipalstoilla vuodesta toiseen? On mullakin pari inhokkia, joita en juurikaan siedä, mutta en mä niistä kirjottele avautumisia joka paikkaan.
[/quote]
Martina tunkee itsensä joka typerään juttuun ja julkisuuteen. Lehdet kirjoittelevat Martinan avautumisia ja niitä lööppejä ei voi välttää. Martina tarjoilee itse puheenaiheet ja luulee voivansa valita vain myönteisen julkisuuden. Se vain ei ole mahdollista, koska roskajulkisuus ei ole myönteinen meriitti millään alalla.
[/quote]
Martina tunkee itsensä lähinnä seiskaan ja iltalehteen, nyt oli yksi juttu me naisissa. Martinan tv-ohjelmat on jotain tv-kutosen pientuotantoja. Ei tule mieleen montaakaan aihepiiriä, joita olisi helpompi välttää jos ei kerran kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:23"]
Mua ei ärsytä tyrkkyys tai typeryys, mutta Martinasta tulee mieleen kaikin puolin kylmä ja itsekeskeinen ihminen, joka ei ansaitse muuta kuin toisen pettäjän.
[/quote]
Tietenkään ei tarvi tykätä kenestäkään hömppäjulkkiksesta, jos ei siltä tunnu, mutta pakkoko sitä on vatvoa nettipalstoilla vuodesta toiseen? On mullakin pari inhokkia, joita en juurikaan siedä, mutta en mä niistä kirjottele avautumisia joka paikkaan.
[/quote]
Osuit oikeaan. Ei näillä ihmisillä ole muuta elämää, olen aina miettinyt, että minkälaisia ovat keskiarvo älykkyyden kanssa elävät ihmiset. Luulen, että juuri näitä ihmisiä. 100 pisteen äly ei muuhun riitä.
[/quote]
Toi on jopa av-mammastandardeilla aika säälittävä yritys päteä kuvitteellisella älykkyysosamäärälläsi.
[/quote]
On se kyllä ihan testattu. Toisessa testissä erikoisvahvuuksiksi nousivat tunneäly ja kielellinen lahjakkuus :) Ja nyt pidä huivista kiinni: mut on todettu testeissä myös teknisesti lahjakkaaksi! Alko kuule just soida James Brownin "I feel good".
Myönnän kyllä, että kommenttini oli vähän ilkeä. Eihän Sven Dufva ollut järjen jättiläinen, mutta sydän puhdasta kultaa. Siksi luoti lävistikin sydämen eikä surkeaa päätä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:00"]
Kyllä me naiset ollaan... Kivitämme surutta toisen naisen, ihan kuin jossain kolmannessa maailmassa. Martina syyllistetään. Oletteko sitä mieltä, että Alexei, Esko ja Stefan ovat ihan puhtaita pulmusia? Että paha nainen tuli ja vietteli? Kuulkaa, burkhat vaan päälle ja elelemään nyrkin ja hellan väliin jos tämä on ajatusmaailma. Tasa-arvoa ette tarvitse. Naisille, jotka eivät tue muita naisia on helvetissä ihan oma paikkansa.
[/quote]
pettäjä-luuskaa tulisi tukea ja ymmärtää?
miesvihassasi et toki näe kuin naisen oikeuden elää kuin sika pellossa.
jos martina olisikin martin? naiset olisivat miesvihassaan valmiina kivitäämään av-palstalla? kyllä.
[/quote]
Voi sinua. Että ihan luuska? Miesviha? Sika pellossa? Taidat olla aika nuori tai sitten ei ole elämässä tarttunut mitään mukaan. Olen minä täällä puolustanut miehiäkin. Miesvihasta ei voi oikein puhua, kun rakastan aviomiestäni ja poikiani. Ja tyttäriä.
Mua vain inhottaa tällainen lyötyjen lyöminen. Martinalla on ollut raskadta. Mutta suomalainen sananladku sanookin, että sääli on heikkoutta. Hyvin se on näköjään sisäistetty. Niin moni on valmis vielä ihan varmuuden varoiksi huitaisemaan vielä kerran ilkeällä kommentilla.
Ei siinä suurta eroa ole näihin, jotka kivittävät "synnintekijän" hengiltä. Tapahtuu edelleen tänäkin päivänä.
[/quote]
entä jos se miehesi olisi samanlainen pettäjä kuin martina?
olisi toinen ääni kellossa.
lutka on lutka.
[/quote]
[/quote]
Martina tunkee itsensä joka typerään juttuun ja julkisuuteen. Lehdet kirjoittelevat Martinan avautumisia ja niitä lööppejä ei voi välttää. Martina tarjoilee itse puheenaiheet ja luulee voivansa valita vain myönteisen julkisuuden. Se vain ei ole mahdollista, koska roskajulkisuus ei ole myönteinen meriitti millään alalla.
[/quote]
Nähtävästi kuitenkin sen verran mielenkiintoinen persoona, että lehdet hänestä mielellään kirjoittavat ja uskovat kirjoitusten auttavan lehden myyntiä. Kyllähän tälläkin palstalla moni avautuu, mutta ei taida lehdet paljon perään soitella.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:40"]
Kyllä me naiset ollaan... Kivitämme surutta toisen naisen, ihan kuin jossain kolmannessa maailmassa. Martina syyllistetään. Oletteko sitä mieltä, että Alexei, Esko ja Stefan ovat ihan puhtaita pulmusia? Että paha nainen tuli ja vietteli? Kuulkaa, burkhat vaan päälle ja elelemään nyrkin ja hellan väliin jos tämä on ajatusmaailma. Tasa-arvoa ette tarvitse. Naisille, jotka eivät tue muita naisia on helvetissä ihan oma paikkansa.
[/quote]
jos martina olisikin martin? naiset olisivat miesvihassaan valmiina kivitäämään av-palstalla? kyllä.
[/quote]
Voi sinua. Että ihan luuska? Miesviha? Sika pellossa? Taidat olla aika nuori tai sitten ei ole elämässä tarttunut mitään mukaan. Olen minä täällä puolustanut miehiäkin. Miesvihasta ei voi oikein puhua, kun rakastan aviomiestäni ja poikiani. Ja tyttäriä.
Mua vain inhottaa tällainen lyötyjen lyöminen. Martinalla on ollut raskadta. Mutta suomalainen sananladku sanookin, että sääli on heikkoutta. Hyvin se on näköjään sisäistetty. Niin moni on valmis vielä ihan varmuuden varoiksi huitaisemaan vielä kerran ilkeällä kommentilla.
Ei siinä suurta eroa ole näihin, jotka kivittävät "synnintekijän" hengiltä. Tapahtuu edelleen tänäkin päivänä.
[/quote]
lutka on lutka.
[/quote]
Mistä sä toisten elämät ja kellojen äänet luulet tietäväsi? Ihmiset suhtautuvat niin monin eri tavoin tilanteisiin. Sitä paitsi oikea termi olisi miehen suhteen "huoripukki".
Mitä tuossa tatuoinnissa oikeesti olis pitänyt lukea? Missä mylly, siellä jyviä?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:23"]
[/quote]
[/quote]
Osuit oikeaan. Ei näillä ihmisillä ole muuta elämää, olen aina miettinyt, että minkälaisia ovat keskiarvo älykkyyden kanssa elävät ihmiset. Luulen, että juuri näitä ihmisiä. 100 pisteen äly ei muuhun riitä.
[/quote]
Toi on jopa av-mammastandardeilla aika säälittävä yritys päteä kuvitteellisella älykkyysosamäärälläsi.
[/quote]
On se kyllä ihan testattu. Toisessa testissä erikoisvahvuuksiksi nousivat tunneäly ja kielellinen lahjakkuus :) Ja nyt pidä huivista kiinni: mut on todettu testeissä myös teknisesti lahjakkaaksi! Alko kuule just soida James Brownin "I feel good".
Myönnän kyllä, että kommenttini oli vähän ilkeä. Eihän Sven Dufva ollut järjen jättiläinen, mutta sydän puhdasta kultaa. Siksi luoti lävistikin sydämen eikä surkeaa päätä.
[/quote]
Kai ymmärrät että tuo sinun "tunneälysi" on pelkkä vitsi matemaattis-loogisesti lahjakkaiden keskuudessa? Toivottavasti et työskentele konsulttina.
Martina-otsikko tälläkin hetkellä amppareiden kolmanneksi luetuin viimesen 12 tunnin ajalta. Esim. jollain Saulilla tai Vapulla en ole koskaan nähnyt noin paljon klikattua juttua.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:40"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
lutka on lutka.
[/quote]
Mistä sä toisten elämät ja kellojen äänet luulet tietäväsi? Ihmiset suhtautuvat niin monin eri tavoin tilanteisiin. Sitä paitsi oikea termi olisi miehen suhteen "huoripukki".
[/quote]
yrität tehdä mustasta valkoisen? martina on itse ollut särkemässä parisuhteita useaan otteeseen.
ja stefan on jo pitkän aikaa juossut vieraissa, ja martin on leikkinyt että kaikki on hyvin.
karma kostaa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:00"] Naisille, jotka eivät tue muita naisia on helvetissä ihan oma paikkansa.
[/quote]
Mahdutaankohan me miehet sinne helvettiin sitten enää ollenkaan?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:34"]
[/quote]
Martina tunkee itsensä lähinnä seiskaan ja iltalehteen, nyt oli yksi juttu me naisissa. Martinan tv-ohjelmat on jotain tv-kutosen pientuotantoja. Ei tule mieleen montaakaan aihepiiriä, joita olisi helpompi välttää jos ei kerran kiinnosta.
[/quote]
No ehkä endokrinologia on sellainen aihepiiri Martinan ohella, johon ei kovin usein törmää jos ei varta vasten halua.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:20"]
[/quote]
"Naisille, jotka eivät tue muita naisia on helvetissä ihan oma paikkansa." Joo, olen lukenut em. Marklundin ym. kirjan. Martina ei ole nainen, jonka arvomaailma ansaitsee tukeni.
[/quote]
Mahdat olla erinomainen ihminen.
Niimpä, monesti elämässä käy just noin, ensin kaikki asiat hyvin ja ollaan onnellisia, ja yhtäkkiä matto vedetään jalkojen alta! :( Martina vaikuttaa vahvalta naiselta, kyllä hän pärjää!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:36"]
Niimpä, monesti elämässä käy just noin, ensin kaikki asiat hyvin ja ollaan onnellisia, ja yhtäkkiä matto vedetään jalkojen alta! :( Martina vaikuttaa vahvalta naiselta, kyllä hän pärjää!
[/quote]
Kaikki hyvin??? Montakohan kertaa nuo ovat miehensä kanssa jo aiemminkin eronneet.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:36"]
[/quote]
Kaikki hyvin??? Montakohan kertaa nuo ovat miehensä kanssa jo aiemminkin eronneet.
Voi Martinaa :( tuo Tuomistohan on yks perheenrikkoja, ties monesko kolmiodraama jossa tää syyllisenä!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:36"]
[/quote]
[/quote]
Tarkotin ylipäätään monelle ihmiselle käy niin, että asiat on hyvin, ja sit sattuu yllättäin jotakin ikävää.. Esimerkkinä käytän itseäni, olin töissä, lapsi tulossa, asuttiin miehen kanssa omassa kodissa hyvällä paikalla jne. Yhtäkkiä kaikki muuttui, vauva kuoli kohtuun, parisuhde kärsi, en pystynyt käymään todella pitkään aikaan töissä... Nyt asiat ovat menossa parempaan suuntaan, mutta toivottavasti ymmärrät mitä ajan takaa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:44"]
Missä puhutaan erosta?
[/quote]
Iltasanomissakin tuo jo oli.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:09"]
Nämä tatuointimokat kertoo aika hyvin älyn tasosta ja siitä millaiset järjen jättiläiset tatskoja ottaa :D
Sopii siis Martinalle oikein hyvin
[/quote]
Vahingonilo on se paras ilo, niinkös? Toisaalta saattaahan se olla tavallista fiksumpaa harkintaa. Tusinakamaa nämä "tahto vie läpi harmaan kiven" -sanonnat. Mutta taatusi ainoa laatuaa "missä mylly, siellä tie". Filosofisesti pohtien hyvinkin fiksu ajatus. Paikkansa pitävä. Aattelepa jos se olisi Angelina Joliella! Hän vaan tylsästi tatuoi Billy Bobin nimen olkavarteensa. Taisi olla samoja ikiä kuin Martina oman tatskansa kanssa.