Kylläpä Martinaa nyt koetellaan, siskon kuolema ja ero. :(
Kamalia vastoinkäymisiä hänellä nyt, voimia Martinalle!
Kommentit (83)
Martinasta unohdetaan se, että hän on tullut julkisuuteen varsin nuorena. Ja ikävä kyllä kaikista nuoruuden töppäyksistä on tullut julkisia.
Arvostan Martinan yritteliäisyyttä. Hän kyllä pistää itsensä likoon arkailematta. Olen usein miettinyt, että hän on vähän kuin tosi elämän Annika Bengtson (Lisa Marklundin kirjat). Vielä kun hän löytää oman alansa, niin uskon menestyvän.
Yksi nuoruudessaan tyhmäillyt
Ei ole mikään välkky kyllä tuo Tuomistokaan. miehet vaihtuu jatkuvalla syötöllä ja varatut miehet kiinnostaa......
Martina kyllä petti itsekin !
Eniten tässä ihmetyttää tuo Tuomisto !
Kyllä me naiset ollaan... Kivitämme surutta toisen naisen, ihan kuin jossain kolmannessa maailmassa. Martina syyllistetään. Oletteko sitä mieltä, että Alexei, Esko ja Stefan ovat ihan puhtaita pulmusia? Että paha nainen tuli ja vietteli? Kuulkaa, burkhat vaan päälle ja elelemään nyrkin ja hellan väliin jos tämä on ajatusmaailma. Tasa-arvoa ette tarvitse. Naisille, jotka eivät tue muita naisia on helvetissä ihan oma paikkansa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:42"]
Martinasta unohdetaan se, että hän on tullut julkisuuteen varsin nuorena. Ja ikävä kyllä kaikista nuoruuden töppäyksistä on tullut julkisia.
Arvostan Martinan yritteliäisyyttä. Hän kyllä pistää itsensä likoon arkailematta. Olen usein miettinyt, että hän on vähän kuin tosi elämän Annika Bengtson (Lisa Marklundin kirjat). Vielä kun hän löytää oman alansa, niin uskon menestyvän.
[/quote]
Aktiivisesti hakeutui julkisuuteen salarakas-statuksella, kyllähän sellaisesta ikuinen leima jää.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:00"]
Kyllä me naiset ollaan... Kivitämme surutta toisen naisen, ihan kuin jossain kolmannessa maailmassa. Martina syyllistetään. Oletteko sitä mieltä, että Alexei, Esko ja Stefan ovat ihan puhtaita pulmusia? Että paha nainen tuli ja vietteli? Kuulkaa, burkhat vaan päälle ja elelemään nyrkin ja hellan väliin jos tämä on ajatusmaailma. Tasa-arvoa ette tarvitse. Naisille, jotka eivät tue muita naisia on helvetissä ihan oma paikkansa.
[/quote]
Niinpä, mutta mahtaako Martinakaan tukea muita naisia.
[/quote]
pettäjä-luuskaa tulisi tukea ja ymmärtää?
miesvihassasi et toki näe kuin naisen oikeuden elää kuin sika pellossa.
jos martina olisikin martin? naiset olisivat miesvihassaan valmiina kivitäämään av-palstalla? kyllä.
Nämä tatuointimokat kertoo aika hyvin älyn tasosta ja siitä millaiset järjen jättiläiset tatskoja ottaa :D
Sopii siis Martinalle oikein hyvin
Arvostan Martinan yritteliäisyyttä. Hän kyllä pistää itsensä likoon arkailematta. Olen usein miettinyt, että hän on vähän kuin tosi elämän Annika Bengtson (Lisa Marklundin kirjat). ---
[/quote]
Marklundin luomassa henkilöhahmossa minua inhotti eniten se, että Annika petti miestään, tuli vahingossa raskaaksi naimisissa olevalle miehelle ja oli osallisena kahden liiton rikkoutumiseen. Jopas sattui!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:03"]
[/quote]
Aktiivisesti hakeutui julkisuuteen salarakas-statuksella, kyllähän sellaisesta ikuinen leima jää.
[/quote]
Mä näen kyllä tässä muutakin. Taisi mm. Seiska olla tekemässä juttuja ja joku raapaisi biisin kasaan. Jos ei ole fiksuja taustavoimia ohjaamassa ja neuvomassa, niin eihän siinä hyvin käy. Näille roskalehdille ja muille hyväksikäyttäjille martinat, matit ja muut ovat vain lihaa, joka tungetaan lihamyllyyn ja otetaan rahat pois. Tuskinpa on kukaan opettanut julkisuuden hallintaa tai sanonut, että älä levytä sitä Salarakas biisiä. Sut muistetaan siitä lopun ikäsi, vaikka myöhemmin keksisit rokotteen syöpää vastaan.
Kuten sanoin, nuori teki virheitä ja niistä tuli julkisia virheitä. Nyt sitten moni saa kiksit, kun voi näitä asioita kaivella ja unohtaa esim. kuinka lahjakas Martina on ilmiselvästi fysiikkaa vaativissa asioissa. Multa ois jäänyt jokaikinen niistä uimahypyistä tekemättä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:35"]
Mua ei ärsytä tyrkkyys tai typeryys, mutta Martinasta tulee mieleen kaikin puolin kylmä ja itsekeskeinen ihminen, joka ei ansaitse muuta kuin toisen pettäjän.
[/quote]
Tietenkään ei tarvi tykätä kenestäkään hömppäjulkkiksesta, jos ei siltä tunnu, mutta pakkoko sitä on vatvoa nettipalstoilla vuodesta toiseen? On mullakin pari inhokkia, joita en juurikaan siedä, mutta en mä niistä kirjottele avautumisia joka paikkaan.
[/quote]
"Naisille, jotka eivät tue muita naisia on helvetissä ihan oma paikkansa." Joo, olen lukenut em. Marklundin ym. kirjan. Martina ei ole nainen, jonka arvomaailma ansaitsee tukeni.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:16"]
Mua ei ärsytä tyrkkyys tai typeryys, mutta Martinasta tulee mieleen kaikin puolin kylmä ja itsekeskeinen ihminen, joka ei ansaitse muuta kuin toisen pettäjän.
[/quote]
Tietenkään ei tarvi tykätä kenestäkään hömppäjulkkiksesta, jos ei siltä tunnu, mutta pakkoko sitä on vatvoa nettipalstoilla vuodesta toiseen? On mullakin pari inhokkia, joita en juurikaan siedä, mutta en mä niistä kirjottele avautumisia joka paikkaan.
[/quote]
Ja on aika munatonta valita hyökkäyksen kohteet aina niistä kaikkein helpoimmista maaleista, joita kaikki muutkin tölvii. Heittäisitte välillä herjaa jostain ihkutetusta julkusta niin tulisi vähän leveliä lisää. Mut ilmeisesti tarkoituskin on päästä räkyttämään lauman mukana kun ei uskallus muuhun riitä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:05"]
[/quote]
pettäjä-luuskaa tulisi tukea ja ymmärtää?
miesvihassasi et toki näe kuin naisen oikeuden elää kuin sika pellossa.
jos martina olisikin martin? naiset olisivat miesvihassaan valmiina kivitäämään av-palstalla? kyllä.
[/quote]
Voi sinua. Että ihan luuska? Miesviha? Sika pellossa? Taidat olla aika nuori tai sitten ei ole elämässä tarttunut mitään mukaan. Olen minä täällä puolustanut miehiäkin. Miesvihasta ei voi oikein puhua, kun rakastan aviomiestäni ja poikiani. Ja tyttäriä.
Mua vain inhottaa tällainen lyötyjen lyöminen. Martinalla on ollut raskadta. Mutta suomalainen sananladku sanookin, että sääli on heikkoutta. Hyvin se on näköjään sisäistetty. Niin moni on valmis vielä ihan varmuuden varoiksi huitaisemaan vielä kerran ilkeällä kommentilla.
Ei siinä suurta eroa ole näihin, jotka kivittävät "synnintekijän" hengiltä. Tapahtuu edelleen tänäkin päivänä.
[/quote]
[/quote]
Osuit oikeaan. Ei näillä ihmisillä ole muuta elämää, olen aina miettinyt, että minkälaisia ovat keskiarvo älykkyyden kanssa elävät ihmiset. Luulen, että juuri näitä ihmisiä. 100 pisteen äly ei muuhun riitä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:14"]
Mä näen kyllä tässä muutakin. Taisi mm. Seiska olla tekemässä juttuja ja joku raapaisi biisin kasaan. Jos ei ole fiksuja taustavoimia ohjaamassa ja neuvomassa, niin eihän siinä hyvin käy. Näille roskalehdille ja muille hyväksikäyttäjille martinat, matit ja muut ovat vain lihaa, joka tungetaan lihamyllyyn ja otetaan rahat pois. Tuskinpa on kukaan opettanut julkisuuden hallintaa tai sanonut, että älä levytä sitä Salarakas biisiä. Sut muistetaan siitä lopun ikäsi, vaikka myöhemmin keksisit rokotteen syöpää vastaan.
Kuten sanoin, nuori teki virheitä ja niistä tuli julkisia virheitä. Nyt sitten moni saa kiksit, kun voi näitä asioita kaivella ja unohtaa esim. kuinka lahjakas Martina on ilmiselvästi fysiikkaa vaativissa asioissa. Multa ois jäänyt jokaikinen niistä uimahypyistä tekemättä.
[/quote]
En usko että Martinaa mitenkään erityisesti tuosta Salarakas-biisistä muistetaan, tuskinpa se sai julkisuuttakaan muualla kuin jossain Seiskan sivuilla. Enemmän Martina muistetaan (ja tuomitaan) ihan siitä, että hän yleensä pani varattua julkkista ja tilitti sitä avoimesti ja ilman minkäänlaista syyllisyydentuntoa roskalehdille.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:23"]
[/quote]
[/quote]
Osuit oikeaan. Ei näillä ihmisillä ole muuta elämää, olen aina miettinyt, että minkälaisia ovat keskiarvo älykkyyden kanssa elävät ihmiset. Luulen, että juuri näitä ihmisiä. 100 pisteen äly ei muuhun riitä.
[/quote]
Toi on jopa av-mammastandardeilla aika säälittävä yritys päteä kuvitteellisella älykkyysosamäärälläsi.
[/quote]
[/quote]
Martina tunkee itsensä joka typerään juttuun ja julkisuuteen. Lehdet kirjoittelevat Martinan avautumisia ja niitä lööppejä ei voi välttää. Martina tarjoilee itse puheenaiheet ja luulee voivansa valita vain myönteisen julkisuuden. Se vain ei ole mahdollista, koska roskajulkisuus ei ole myönteinen meriitti millään alalla.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 14:58"]
Martina petti Eskoa. Karma. Stefu oli petti pettäjän kanssa ja jatkaa samaa linjaa. Tuomistoa pidin järkevämpänä.
[/quote]Tuomisto on sen verran rotukissa että silla vaan on mahdolisus tehdä kuten haluaa.
[/quote]
Eipä sitä rotukissaa vaan kukaan kesää kauemmin pidä, talveksi ottaa jo uuden.