Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni valinnat ovat monesti samoja kuin omani.

Vierailija
21.08.2014 |

Hänellä on tapana tuoda kukkia noin kerran viikossa-kuukaudessa. Yleensä arvaan oikein kukkien värin ja lajin jo ennen paketin avaamista. Yleensä menen eteiseen ottamaan kukkia vastaan, vaikka mistä edes tiesin, että kukkia on? Tiesinpähän vain ja tämä on minullekin mystistä. Mieskin ihmettelee, kun sanon "että luulenpa, että yritit tällä kertaa yllättää ostamalla sen ja sen värisiä ruusuja... Juuri niitä mitä ehdin toivoakin. ".  En siis yllättynyt kukista, vaan kukkien osuvuudesta kuhunkin tilanteeseen ja milialaan eli tavallaan mies onnistui yllättämään!.

Tätä samaa ennalta tietämistä on muissakin arkisissa asioissa. Olen nähnyt unta ja seuraavana päivänä kun kerron, että "näin muuten unta..." Mies säikähtää, että "ai, löysin tänään, mutta onkohan se nyt oikeanlainen unesi mukainen?" Olihan se.

Mummollani oli tapana tietää, kun vieraita oli tulossa. Mummo tiesi myös, kun joku kuoli. Minäkin olen tietänyt.   Tätä näkemistä esiintyy siis hyvin monella tasolla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/4 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinosti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Meilläkin on tuota miehen kanssa. En pidä sitä minään yliluonnollisena, vaan seurauksena siitä, että olemme olleet yhdessä 18 vuotta.

Vierailija
4/4 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää on ihana tarina!

Uskon että ihmiset pystyisi enemmänkin "lukemaan ajatuksia", jos antaisivat itselleen ja toisille tilaisuuden ja käyttäisivät kaikkia aistejaan. Minäkään en usko, että tähän liittyy mitään yliluonnollista.