~Kultainen 60-luku vko35~
Ankeissa merkeissä uuteen viikkoon=( Täti saapui paikalle ihan ajallaan, 14 vrk oletetusta oviksesta. Kierto oli sitten 32 pv:n pituinen tällä kertaa. Ei se mikään yllätys ollut, mutta ottaahan se aivoon taas kerran. Etenemme siis suunnitelma A:n mukaan: hoitosuunnitelma tehdään huomenna. Kuukautiskivuiltani en juuri nukkunut viime yönä, joten yritän klaarata tämän työpäivän ja kirjoittelen huomenissa lisää.
Piinailijoitahan oli monta, heille roppakaupalla parempaa tuuria ja plussatuulia!!
Kommentit (47)
Itsellä ei ole mitään uutisia. Täti tuli keskiviikkona eli kp3 menossa. Ja kun muille joutuu pahoittelemaan tädin vierailusta, niin minä olin oikein iloinen että se tuli meille, oli jo odotettukin! Ensi viikolla on sitten lääkäri ja jos sumut on tehonneet OK niin sitten alkaa taas piikitys.
Töissä on aika kova kiire ja stressi päällä, onneksi on viikonloppu tulossa. Oikeastaan pitäisi varmaan tehdä vähän töitä viikonloppuna niin saisi muutaman jutun pois alta, mutta en aio. On kotonakin paljon tekemistä ja joskus pitää levätä. Vaikka tekee normaalipituista päivää niin on aika väsy iltaisin, eilen illalla oli jo jotenkin herkkä mieli ja aamulla pientä kinaa miehen kanssa. Mutta ehkä en on nämä hormonitkin kun aiheuttaa mielialan vaihteluita¿
Peruin just työmatkan jonka pomo oli jo ehtinyt varata. Ei onneksi kysynyt tarkemmin syytä, sanoin vain että ei käy millään. Yritti toista päivää tarjota ja silloin minulla on taas lääkäri. Sanoin vain että on lääkäri, ei sovi. Nyt se varmaan luulee että minulla on joku vakava tauti...
Täällähän on levinialla ja vm69:llä kunnon piina päällä! Bdbdbdbdbd! VM69 uutisia odotellaan kovasti!
Pinkerton: teillä on ilmeisesti joku hoito meneillään kun pp:tä laskeskelet? Kovasti peukkuja sinnekin!
Kiva että emmillä on isoin paha olo mennyt, ja herranjestas viikkojakin jo huimat 10. Ajatella, 1/4 on jo takana! Ja tetikin jo tuntee kutituksia, voi että nämä viikot rientää. Muistan itsekin silloin raskausaikana kuinka salaa hehkuttelin mielessäni palavereissa kun suunniteltiin tulevaa, silloin vain naureskeli sisäänpäin että silloin tämä nainen on mammalomalla. Se oli aika hykerryttävää.
Mutta minäpä toivottelen tästä hyvää viikonloppua kaikille jo varmuuden vuoksi!
äsh....kirjoitin lorut mutta kaikki hävisi jonnekin tuhkatuuleen....sapettaa.
Mutta täällähän on ihana piina-aika edessä kun ainakin trattis,vm69,levinia ja pinkerton piinailee. Toivotaan että kaikki saatte vahvan plussan eikä vieraita ilmaannu paikalle.
Sonjaemmalla alkaa kohta olla mukavat ajat käsillä. Toivotaan että siellä kasvaa hyvät follikkelit ja muutamien viikkojen päästä kuullaan mukavia uutisia. Jaksamisia sinulle hoitojen kanssa.
Täällä on ollut puhetta näistä hormoonimyrskyistä, mitä raskaus tai edeltävät hoidot aiheuttavat. Minulla on tässä odotuksessa ollut niin että miehen kanssa ei ole ollut mitään konflikteja mutta töissä olen erittäin " kärkäs" ja saatan sanoa asiat tosi suoraan. miekin huomasi että mieleltäni olen ollut paljon mukavampi kuin kaksi kertaa aiemmin. Olo on kyllä jollakin tapaa seesteisempi kuin ennen,kai se ikäkin oman rauhan tuo tullessaan.
Väsymys on kyllä ihan totaalista,aamupäivästä seuraavaan aamuun väsyttää, ei voi kun poskeen kädellä nojata ja toivoa ettei nukahda. Mietin tuossa että jos en söisi niitä odottaville tai raskautta suunnitteleville naisille tarkoitettuja multitabseja niin tuskin jaksaisin töissä olla. No en valita, se kuuluu kuvioon. Illalla kun yhdeksän aikoihin tulin kotiin niin löysin kaapista keitettyjä kananmunia. Voi pojat että oli hyviä kun ripotteli pintaan suolaa. Niitä olisi voinut syödä vaikka kuinka paljon, mutta eivät taida kovin terveellisiä olla.
Hehheh, olisihan se ollut mukava vm69 jos oltaisiinkin oltu samassa paikassa töissä mutta taitaa meidän välillä olla parin tunnin matkaero, valitettavasti. En nyt muista oliko etelä-savosta muita kuumeilijoita meidän pinossa...?
Ai niin ja tervetuloa uusi kuumeilija joukkoon,mukava kun tulee uusia. Jossakin vaiheessa oli puhetta kierron lyhenemisestä, minullahan se on lyhentynyt kymmenen vuoden aikana lähes puoleen. Ekaa tehdessä kierrot oli 50-60 päivän luokkaa, toista tehdessä 40 päivää ja nyt sitten n. 30 päivää. Ei osannut gynekään suoranaisesti syytä sanoa. Selitti että hormonaalisia asioita ne ovat, mutta ei ole hedelmällisyyteen vaikuttava asia tässä iässä.
Mutta nyt päiväkahville ja syömään eilen illan herkkuja. Hyvää viikonloppua kaikille jos en ennen maanantaita palaile.
-pietu-
toivottavasti piina vielä päällä vm69, levinia ja ankkis ainakin ketäs muita olikaan? täällä 21/24 eli katsotaan sitten ensi viikon alussa. ihan hirveästi en jaksa uskoa, siihen malliin tuntemukset on, mutta ainahan sitä pikkasen...
hienoa oli lukea tetin potku-uutiset, ja samoin myös muiden odotuskuulumiset.
töitä pitäis tehdä, vaikka kiinnostus just nyt lounaan jälkeen nollassa (oli vielä pidempi lounas ja se punkkulasi ei järin työmotivaatiota lisää...)
oikein mukavaa viikonloppua kaikille!
Täti osasi tulla työpaikallekin :(
Ei siis tullut kevätvauvaa meidän perheeseen, mutta ehkäpä sitten kesävauvaa...
Perempaa piinaonnea muille ja hyvää viikonloppua!
Ankkis
kp1/26-28
mutta taman aamunen testi oli puhdas NEGA!
etta tallai! kp 31/29-31 olisi, mutta voihan tuo kierto olla se ylipitkakin, kun km:n jalkeen eivat varmasti oo tasoittunu...
Eli toivottavasti tatoset eivat nyt karkais liikaa etta paastais taas toiselle kierrolle ja alottaan ne laskut uusiks...ei oikeestaan masenna, haluisin vaan paasta eteenpain reippaasti ja akkia!?!
Kaikille kultasille kuitenkin ihanaa viikonloppua!
pahoittelut tylsästä viikonalusta senniinalle, mutta josko huomenna saisitte asiat luistamaan ja hoito hyvin etenemään.
levinia, valdevina ja marikko, toivottavasti kaikki vielä jatkaa piinailua? olikos myös vm69 liittymässä tähän joukkoon?
täällä ei oikein piinailufiiliksiä, loppuviikosta tai ens viikon alusta, mikäli aihetta vielä on. taisi parhaat yrityskerrat mennä sivu suun, tosin kun en ovista tikuttanut, en tiedä oliko sitä edes laisinkaan.
tervetuloa myös pinkerton, kiva kun esittäytymässä, niinhän se menee että joskus on hiljaisempia aikoja ja toisinaan taas ei, eli kaikki sen mukaan miltä tuntuu.
olikos täällä kaffelle lähtijöitä....
Senniina; no voi pe...le!! Ihan tosissani ajattelin, että no jos kuitenkin! Kun se toisen onnistuminen lisäisi uskoa omaankin mahdollisuuteen. No, onneksi teillä on suunnitelma valmiina!
Mä en jaksa varmaan paljon kirjoitella tänään... olin viikonlopun siellä reissussa ja oli NIIN MAHTAVAA. Jaksoin valvoa ja tanssia, kun seura oli huippuluokkaa. Normaalisti en koskaan tarkoituksella valvo yli puolenyön (unettomuutta ei siis lasketa), mutta nyt meni kevyesti yökerhossa aamuneljään. Ihan hyvä, tuli tähän elämään muutakin ajateltavaa kuin tää vauvakuume...
Valvominen kostautuu... aika paljon nukuttaisi...
Kaunista aamua kaikille ! Senniinalle pahoittelut, mutta tsemppiä tulevaan. vm69 oli ollut vapaalla, ja valvonutkin ' herranjestas' pikkutunneille. Itse en samaan kykenisi, joten rautainen mimmi olet, täytyy vain todeta. Ja trattiskin oli jo aamukahveille menossa. Täällä ei olla kahviteltu sitten miesmuistiin, nyt ei edes pikakahvi enään mene alas ..
Kamala viikonloppu takana, ja se olikin yhtä riitaa, tai eihän tuo mies riitele, mutta minä. Oonkin huomannut ihan uusia ' hullun' piirteitä itsessäni, mutta kait ne voi laittaa raskauden piikkiin (?) Eilen tehtiin sovinto ja lupasin, että yritän olla kiltimpi ;-) Ja illalla muisteltiin vanhoja aikoja makuuhuoneen puolella, mikä onkin ollut historiaa meillä, oikeastaan siitä lähtien, kun tein plussatestin, ja eikös saatu palkkiomme heti, eli tippa tuli verta paperiin, mutta sehän on ihan luonnillista (?) Kyllä pelästyin ja oli vaikea nukkua yöllä, kun ajattelin vain, että nyt menee kesken, kun ollaan niin itsekkäitä .. Kamalaa .. No onneksi tänään on se neuvola päivällä.
Muutoin vointi aika mukava, aamu pahoinvointi on historiaa, mutta illalla siinä klo. 18 alkaa sellainen lievä etominen-mutta, kun syö jotakin niin helpottaa. Ja sitten, kun menen sänkyyn tulee närästys, ja se on kamalaa kanssa, olen ottanut rennietä siihen ..
Perjantaina teki aivan hirmusti mieli popcornia ja mies kävi ostamassa ja laitettiin sellainen mikro pussillinen ja söin yksin kaiken, mutta ne eivät jostakin syystä sopineet, ja oksensin yöllä muutamaan otteeseen .. Kyläiltiin viikonloppuna, saatiin kyläpaikasta luumuja 10L ja niitä olenkin syönnyt koko lauantain ja sunnuntain-on aivan ihania, keltaisia ja tummia.
Tälläistä siis tällä suunnalla .. Vetelin juuri 4 paahtoleipää ja ei tehnyt heikkoakaan :-) Mutta iltaisin koitan pitää tiukempaa linjaa, eli jälkeen klo 21 en enään syö, jollen herää yöllä näläntunteeseen .. Paino edelleen samoissa eli +2kg noussut.
Äitiysvaatteita olen jo katsellut, kun housut kieltämättä alkavat pian olemaan liian pienet. Tällä viikolla aion jotakin hankkia ..
Piinailijoille peukutukset !!!!
t. emmi rv- 10+1
Tämä on kai minulla piinaviikko. Viiemeksi oli kierto vaan n. 24 pv, yleensä ollut se 28. Mutta loppuviikosta varmaan pitäisi taas tiputtelun alkaa.
Ja emmille vielä. Tunnenkin itseni rautaiseksi. En edes uudenvuodenaattona jaksa puolenyön yli valvoa. Mutta kun kotona on aina kolme pientä huolehdittavana, niin nyt kun itsekseni olin liikenteessä, virtaa vaan ihmeesti riitti.
Tämä on kai minulla piinaviikko. Viiemeksi oli kierto vaan n. 24 pv, yleensä ollut se 28. Mutta loppuviikosta varmaan pitäisi taas tiputtelun alkaa.
Ja emmille vielä. Tunnenkin itseni rautaiseksi. En edes uudenvuodenaattona jaksa puolenyön yli valvoa. Mutta kun kotona on aina kolme pientä huolehdittavana, niin nyt kun itsekseni olin liikenteessä, virtaa vaan ihmeesti riitti.
etta viela piinaillaan; puoliksi toiveikkaana(eli oireita olis) ja puoliksi valmiiksi negatiivisena (etta omasta paasta ovat lahtoisin) Tata epavarmuutta jatkuu sis ainakin viela keskiviikkoon, mutta mieluiten perjantaina testailisin jos olis tarvetta!
Hauskat alkuviikot kaikille ja toivottavsti Senniinakin sais kunnon konstit etta tarppaa!
[color=CD5B45][size=2]Ani67 [color=CD2990]minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi), mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia
[color=CD5B45]Pietu-65 [color=CD2990]eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella
[color=CD5B45]Tuulitii [color=CD2990]Täytän tänä vuonna 40, mies on vuoden vanhempi. Lapsia on ennestään neljä, vanhin täytti tänään 11 ja nuorin täyttää ensi kuussa 2. Molemmat ovat tyttöjä, välissä kaksi poikaa, 8 ja kesällä 6v täyttävä. Asuinpaikkana on Satakunta.
[color=CD5B45]Marikko [color=CD2990]olemme miehen kanssa yli 40-vuotiaita ja haaveilemme kolmannesta. Meillä on nuo kaksi muuta ihan vielä leikki-ikäisiä, joten tämä meidän elämän pikkulapsiperheikä on parhaillaan käsillä.
[color=CD5B45]Emmi [color=CD2990]ja 36v(loppuvuodesta synnärit :-D) ja mieheni myöskin 36v, täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa
[color=CD5B45]maria69 [color=CD2990]minä 36v. ja mies 30v. Ensimmäistä kuumeillaan ja yritys aloitettu 08/05. Km takana 11/05.
[color=CD5B45]Sonjaemma [color=CD2990]vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13. Nyt sitten odotellaan seuraavaa ivfää eli koeputkihedelmöitystä (mitään varsinaista vikaa ei ole tosin todettu).
[color=CD5B45]Trattis [color=CD2990]vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.
[color=CD5B45]Senniina [color=CD2990]-68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Lasta toivottu 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06.
[color=CD5B45]Kirppu-68 [color=CD2990]Itse olen 37, mies 33. Mulla edellisestä liitosta lapset -88, -90 ja -95. Asustellaan Savossa. Mies töissä, mulla määräaikainen työ loppui joulukuussa. Sain keskenmenon reilut kaksi kuukautta sitten. Vauvaa oltiin yritetty kolme kuukautta kun onnisti. Valitettavasti päättyi noin ikävästi tuo raskaus mutta uutta yritetään kovasti.
[color=CD5B45]vm69 [color=CD2990]Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Asustamme Uudellamaalla.
[color=CD5B45]RouvaP [color=CD2990]Itsellä on ikää 39, miehellä pari vuotta vähemmän. Tampereen seudulla asutaan. Meillä on takana yritystä vasta alle puoli vuotta. Miehellä on ennestään yksi lapsi, minulla ei lapsia. Yhteinen lapsi kummankin toiveena, katsotaan miten käy.
[color=CD5B45]Levinia [color=CD2990]' 69; lokakuussa 37; mies 40
lapsia ennestaan nelja tyttoa 14.10.7.3-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8. Viides siis tekosilla!
[color=CD5B45]Teti [color=CD2990]olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.
[color=CD5B45]mami_69 [color=CD2990]Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.
[color=CD5B45]murmeli66 [color=CD2990]vauva saa tulla jos tullakseen, mutta erityisemmin emme yritä. Lapsia on ennestään kolme, pojat -92 ja -01 ja tyttö -04. Itse täytin juuri 40 ja mies on kolme vuotta vanhempi ja asumme täällä pohjoisella Pirkanmaalla.
[color=CD5B45]Maiju68[color=CD2990]
[color=CD5B45]Pinkerton[color=CD2990]
Muut lapset meillä ovat taapero ja vuosikas; me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)
Plussanneet 60-lukulaiset:
Maria69
Teti
Emmi
Tale68
Pietu -65
[/quote]
Anteeksi Maiju68, en tässä menkkauupumuksessa jaksanut etsiä esittelytekstiäsi, joka taisi olla vkon 32 tai 33 pinossa..
Jään huomenna nettipimentoon kuukaudeksi ja olisi mukavaa, jos joku kuljettaisi esittelyjä viikkopinon mukana. Se käy niin, että otat esiin sen esittelyviestin, painat vastaa tähän viestiin ja lainaa alkuperäistä viestiä. Teksti tulee komentoineen viesti-ruutuun. Sen jälkeen kopioit sen ja palaat aloittamaan uutta viestiä, liität tekstin siihen ja teet tarvittavat muutokset. Lopuksi ok. Muutokset olen tehnyt niin, että kopioin jonkun muun tekstin ja korjaan siihen sitten nimen ja tiedot. En nimittäin edes tiedä, mistä hakasulut tästä koneesta tulee...
Kiitos kaikille lohdutuksista! Ihan jo ..kele pääsin luulemaan, että olis tärppi käynyt, vaikka pitäishän se jo tällä kokemuksella uskoa, että luomu ei ole mahdollinen. Nyt on kyllä niin maho-olo kun vaan olla ja voi. Ehkä toivo nousee huomenna taas kerran.
Senniinalle pahoittelut :(
Trattis, kiitos tervetulotoivotuksista :) (olet varmasti kuullut tämän ennen useasti, mutta pakkohan se on: " Tattis, Trattis." )
Pieni korjaus tuohon esittelyyni, väsynyt mieli kirjoittaa höpöjä. Meillä on leikki-ikäinen ja vuosikas; ei taapero ja vuosikas, niin ahkeria emme ole olleet ;)
vm69, minulla kävi vähän samoin puolisen vuotta sitten. Lastenhoito oli muiden harteille siirretty ja tämä mamma olisi jorannut maailman tappiin ellei yöpaikka olisi ollut oman äidin luona..... Siispä jorasin muistaakseni noin kahteen :) Yökerhossa on paljon helpompi olla hereillä ja valvoa yötä kuin omassa sängyssä, jossa lapsen huudot herättelee ' juuri-kun-nukahtaa' hetkellä.... :)
Niin siinä kävi, että täti pääsi yllättämään sunnuntaiaamuna! No nyt täytyy seuraavien kuukausien aikana keskittyä ihan töihin ja kodin remppahommiin ja jättää tää vauvan teko taka-alalle!
Plussa-onnea kaikille muille!
Hitsi vie, taas sain viestini menemään väärään pinoon..!!
-----------------------
Olen viime aikoina joutunut pohtimaan sitäkin seikkaa, että ystäväperheet ovat kohta kaikki ohittaneet pikkuvauvavaiheen ja me aina vain haluamme lisää lapsia. Ja jotenkin ympäristöstä aistin, että vauvat ovat viimeinen asia, mistä nämä perheelliset enää haavailevat!
Kukaan ei tosin tiedä, että olen raskaana, mutta koen tälläisen valittelun vauvoista ja pikkulapsista ÄRSYTTÄVÄNÄ!!
Okei, toisilla elämä on kulkenut niin, että mies on löydetty jo nuorena ja lapset hommattu alle kolkyt. kaikille ei vain elämä kulje samallalailla.
Miten teidän ystäväpiireissä suhtaudutaan ' tässä iässä' vauvahaaveisiin vai puhutteko edes siitä?
Loppujen lopuksi koen olevani etuoikeutettu, jos/kun saan jälleen jäädä äitiyslomalle. Ison yrityksen businesselämä ei tarvitse minua taas vähään aikaan...
no, onhan loman alkuun vielä vaikka mitä. enkä uskalla sinne asti edes ajatella. Eka neuvola on kylläkin jo ollut.
Onnea kaikkien yrityksille!
ja pahoittelut kaikille joiden piinailu tässä kierrossa päättyi tädin tuloon. Ei muuta kuin uutta yritystä kohti. Tervetuloa pinkerton mukaan porukkaan. Kiva että meitä 60-lukulaisia vain löytyy....
Tale tuossa mietti ihan samaa johon olen törmännyt viime kuukausien aikana itsekkin. Meidän nuorimmainen aloitti nyt koulutien ja työkaverit ja ystävät huokailevat kilpaa niten helppoa se elämä nyt on kun viimeinenkin on jo noin iso. No pari lähintä ystävää tietää kuumeilusta mutta ei vielä olen raskaana. Tiedän että se tulee olemaan tosi suuri pommi lähes kaikille. Mutta ei se minun mieltä millään muotoa masenna, päinvastoin, odotan oikein sitä päivää että sen pommin saa pöydälle heittää, noin sanoin kuvainnollisesti.
Mukavaa emmi että päiväsi alkaa pikkuhiljaa helpottaa, eikä oksu lennä ihan milloin sattuu.
Sonjaemman kuulumisia täällä odotellaan..... ja tetin myös. Onko tetillä mitään erikoisia mielihaluja tullut tai etomista jotain ruokaa kohtaan? Entäs mites teidän odottajien iho voi?Käsittääkseni teti olet voinut koko odotusajan hyvin? Täällä ei ole mitään tiettyä etomista eikä mielihalujakaan mutta ihan oikeaa ruokaa tekee mieli, ei siis mitään makeita herkkuja. Se on toisaalta hyvä koska edellisessä raskaudessa teki mieli kaikkea mikä vain maistui hyvälle ja makealle ja painoahan tuli sen mukaan. Olo on edelleen hyvä, mahaa nippaa ajoittain ja iho ei vielä ainakaan " kuki" . Jopa niin hyvä olo että pelottaa vähän väliä voiko kaikki olla kunnossa. No päivä kerrallaan edetään..... Kuinkas talen ja marian raskaus etenee? Monennellako viikoilla olette?
Toivotaan kaikille muille piinaviikkoa viettäville paljon plussia. Nyt on pakko palata työn puolelle.
-pietu-
pahoittelut niille joilla piinis päättyi! Itse en piinaile vaan odotan vain tätiä edelleen saapuvaksi. Munasarjasta vihlonut ja maha ollut järkky turvoksissa. Ne on niitä nesäsumutteiden sivuoireita. Muutkin tuolla lapsettomien puolella tuntuvät kärsivän samoista oireista. Laskeskelin tuossa edellistä hoitoa ja siinäkin taisi kierto hieman pitkittyä kun oli nämä sumut käytössä.
Emmi hei, ei hätää, varoittele vain miestä että saatat sitten olla hormonihirviö noin 9 kk, ja hekä pidempäänkin ;) Itsekin muistan silloin raskausaikana olleen välillä tosi herkässä, pinna katkesi muutaman kerran ihan tuosta vain.
Nyt pitää jatka töitä, perjantain poissaolo kostautuu nyt...
Levinian kanssa ainakin vielä näytetään sinnittelevän tätä piinaa ja olikos sitä trattiskin (muistinko oikein) mukana. *peukuttaa kuitenkin kaikille varmuuden vuoksi* bd
Itsellä on jonkin verran huono olo varsinkin, kun olen vähän aikaa ollut syömättä. Tänään klo 2 jälkeen olin ihan harmaa huonovointisuudesta töissä ja kävin pihistämässä kokouskahvikaapista sokerinpalan, kun ei ollut muuta mukana. Oisko tää nyt sitä vai onko jotain lievää oksennustautia liikkeellä? En ole kyllä oksentanut lainkaan, mutta huonovointisuuden aaltoja on. Muutoin olo on kevyt, aivan liiankin, jos menkat pitäisi olla tulossa. Rinnoissa ei tunnu mitään erityistä. Valkovuotoa on vähän ja koko ajan täytyy käydä vessassa tsekkaamassa outoja lorahdus-tuntemuksia. Lämmöt on vielä korkealla.
Mullakin on tuttuja, jotka ei kyllä tässä iässä enää lasta tekisivät itse. Mutta minä olen sanonut, että meille on ainakin tervetullut ja jotenkin sopii perheemme nykytilanteeseen. Meiltä kun löytyy nurkista vielä kaikenlaista vauvaroinaakin, jotenkin ilmassakin leijuu vielä vauvatuoksua (vai haaveilenko vain). ;)
Marikko 29/ noin 30-34
Veikkaisin, että olet tuntenut vauvasi liikkeet. Se on yksi ihanimmista tunteista raskauden aikana.
*Positiivisessa mielessä kateellisena täällä haaveilen vastaavasta tunteesta*