Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellään kokemusta Polar Loop -rannekkeesta?

Vierailija
20.08.2014 |

Tekis mieli ostaa, mutta... Mietin, onko kuitenkin turhake, joka jää pöydälle viikon käytön jälkeen..

Onko helppo käyttää? Esim. Tietojen siirto koneelle (puhelimena Samsung, joten sen kanssa ei ilmeisesti yhteensopiva? Onko selkeä seurata? Piippaileeko, vilkkuuko, häiritseekö? Tai mitä muuta tulee mieleen kertoa :)

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kokemus. Kun laturi hukkui, ei siihen saa virtaa. On ihan omanlaisensa

Vierailija
42/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös suomeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjaksi. Muutaman päivän ranteessa ollut, ihan hauska lelu mutten olisi itse ostanut. Kiinnitysmetalli välillä hankaa rannetta, joten olen kääntänyt näytön ranteen sisäpuolelle. Eniten tulee käytettyä ajan näyttöä jos kännykkä on hankalassa paikassa ja koneella tutkittua unen laatua ja pituutta. Askelmittarikin on aika hauska, joskus käyttänyt useampiakin noita vyötärölle laitettavia askelmittareita.

Vierailija
44/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan mitä pitäisi tehdä..?

Vierailija
45/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon edelliseen vielä että sama kirjoittaja X.

Vierailija
46/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan mitä pitäisi tehdä..?

No mun pitäisi lähteä kauppaan. Sinusta en tiedä.

Vierailija
47/53 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

onko kellään kokemusta polar loop 2 valkoisesta rannekkeesta? Tarttuuko lika ja tummuuko käytössä???

Vierailija
48/53 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä ahdista jatkuva itsenne tarkkailu? Eikö kukaan enää voi vaan rentoutua ja elää? Uni, ruoka ja liikunta mitataan ja vielä ihan omasta aloitteesta.

Vierailija
49/53 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo polar loop 2 mittaa esim vesijuoksun aikana kalorien kulutuksen?

Vierailija
50/53 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä tekee ei yhtään mitään eikä se toimi välttämättä puhelimessa

Vierailija
51/53 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et saa bluetooth-yhteyttä toimimaan puhelimesi kanssa, on laite täysi turhake. Tarkista yhteensopivat laitteet ennen laitteen hankintaa. Mun laite joutui mappi öhön, kun ei toiminut xperia sp:n kanssa, vaikka siinä on android 4.3.

Vierailija
52/53 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polar loop 2 on ollut kolme kertaa huollossa. Takuu meni umpeen ja taas looppi temppuilee. En suosittele ostoa.

Vierailija
53/53 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele.

-Ei toimi oikein ilman sykkeen mittausta, koska ei huomioi lainkaan liikuntamuotoja, joissa kätesi on aikalailla staattisesti (pyöräily, rattaiden työntö, kuntosali) paikoillaan, eikä toimi myöskään vedessä.

-Näyttötaulu sammuu välittömästi, ja ei näy kirkkaassa säässä.

-Ilman ranneketta harrastamiasi liikuntamuotoja voit täydentää Polarin Flow-sovellukseen, mutta tietojen täydentäminen on turhaa: se on mahdollista, mutta tiedot eivät siirry aktiivisuuden seurantaan, joten tietojen syöttö on vain omaksi iloksesi ja muistiin siitä, mitä olet tehnyt. Ranneke ja sovellus väittävät, että et ole tehnyt mitään päivän aikana, vaikka olisit pyöräillyt koko päivän.

Ranneke ei siis sovellu muuhun urheiluun kuin kävelyyn tai juoksuun ja niiden seuraamiseen. Vahvistin tämän Polarin asiakaspalvelusta, koska epäilin, että käytän ranneketta vain väärin. He kuittasivat itse, että toinen tuote olisi parempi. Monipuoliselle liikkujalle suosittelen tämän perusteella toisenlaista tai jopa toisen merkkistä tuotetta. Polarin asiakaspalvelu oli myös aika... noh... mielenkiintoinen kokemus. Heillä ei ollut intressiä esimerkiksi lähteä kehittämään sovellustaan siten, että sinne voisi oikeasti täydentää treenitiedot sykkeineen itse. En voi suositella senkään takia.