Toisenlaiset äidit-ketju
Kommentit (264)
Millo alkaa ? Nyt nykutan vauvaa niin en viiti kahtoa, huomenna sit jos ei nyt kerkeee
Miten tää nyt eroaa Avalta tulleesta Erilaiset äidit sarjasta??
Valmiinaaaa! Kaikki kolme lasta nukkumassa, mies töissä, herkut sylissä ja sohvalla.. enää 20min itse ohjelmaan.. :D
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:36"]Miten tää nyt eroaa Avalta tulleesta Erilaiset äidit sarjasta??
[/quote]
Hyvä kysymys! Mä luulin, että tämä on vaan uusi tuotantokausi, mutta nimi tosiaan on eri...
No ei mitenkään eroa. Mutta kaipa niiden piti uusi nimi keksiä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:36"]
[/quote]
ei kai mitenkään. on vaan siirtynyt avalta liville, niin ehkä siksi nimi on pitänyt muuttaa?
Täällä ollaan kans lähtökuopissa! Viimesen kuukauden oottanu et millon se alkaa :D Kohta pääsee taas kyyläämään toisten elämää :P
Minun jakso tulee 3 vk päästä, katsokaa!
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:36"]
[/quote]
ei kai mitenkään. on vaan siirtynyt avalta liville, niin ehkä siksi nimi on pitänyt muuttaa?
[/quote]
siirtynyt kilpailevalle kanavalle? Why?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:38"]
Valmiinaaaa! Kaikki kolme lasta nukkumassa, mies töissä, herkut sylissä ja sohvalla.. enää 20min itse ohjelmaan.. :D
[/quote]
äitiii, tuli oksennus..
Voi vitsi, mä vetäsin jo mun herkut kun olin unohtanut että tuo tulee. No ehkä mä kestän ilman mässytystäkin ;)
Jakson isukki olikin jo selittelemässä eräässä fb ryhmässä..
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:38"]
[/quote]
äitiii, tuli oksennus..
[/quote]
hahaa.. ei onnistu! Tauti juuri selätetty.. aika hyvin osui! :D :D
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:53"]Jakson isukki olikin jo selittelemässä eräässä fb ryhmässä..
[/quote]
Missää??
Ihan tavallinen äitihän tuo on. Isukki vaan huithapeli.
Popcornit on jo valmiina.