Toisenlaiset äidit-ketju
Kommentit (264)
jossain vaiheessa tulee se jakso missä on BB-Heka. :D
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:15"]
jossain vaiheessa tulee se jakso missä on BB-Heka. :D
[/quote]
ei kai se tänää vielä ollu?
Tylsähkö vielä tähän mennessä... Mutta symppis äiti.
Alussa vaikuttivat niin varhaiskypsiltä ja nyt tulikin paha mieli ton tytön puolesta :(
Joopa joo. Lapsia pitää tehdä, vaikkei ole mitään vakautta elämässä.
Kuka oli bb-Heka? Miten en muista..
Tylsähkö, mutta miten noilla on varaa tohon elämäään.. Toi äiti asuu paljon leveämmin kuin minä työssäkäyvä sinkku!
Sääliksi käy tuota tyttöä ja lapsia! Tyttö on selkeästi hyvä äiti ja ajattelee lastensa parasta.
Heh taas näitä tällasia vanhempia....
Jätkälle sterilisaatio, ehtii vielä elämänsä aikana siittämään viisitoista mukulaa viidelle naiselle kun noin nuorena on aloittanut.
Tyttö ei vaikuta ihan yhtä vajaalta kuin poika. Pitää ihmetellä, miksi silti touhuaa yhtä typeriä.
Ei kyllä tämä avausjakso ollut kummoinen..
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:18"]Tylsähkö, mutta miten noilla on varaa tohon elämäään.. Toi äiti asuu paljon leveämmin kuin minä työssäkäyvä sinkku!
[/quote]
Ison näköinen ja siisti asunto ainakin. Kumpikaan ei siis töissä? :S
Tyttö on tosi fiksun olonen ja mies vaan huitelee kylillä :/ Jotenki semmonen olo, et tuo ei tuu kestämään..
välipalat voisi valita viisaammin, pelkkää sokeria noin pienelle :(
Puhuuko toi äiti jotenkin epäselvästi? Kauheasti täytesanoja ja turhia, vaikeaselkoisia lauseita. Ja mahtaako olla ammattia tai koulutusta kummallakaan...
voi noita teinejä. sääli lapsia. ei mulla muuta.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:19"]Ei kyllä tämä avausjakso ollut kummoinen..
[/quote]
Tässä olo vasta eka mainoskatko
Vita D'or -rapsiöljyä :) WT!