Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VL:t: miten suhtaudutte puoli-uskovaisiin?

Vierailija
20.08.2014 |

Mun suvussa on lestadiolaisia ja esim. mummoni oli lestadiolainen. Sukulaiseni sen sijaan ei ole virallisesti ollut mut pyörii seuroissa, rauhanyhdistyksellä ja nostaa seuroissa kätensä ilmaan, että saa synnit anteeksi Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä. Tunnen muitakin tämmöisiä, jotka pyörivät seuroissa mut käyvät myös tansseissa, telkkari on ja ehkäisy myös.

Miten te tämmöiseen suhtaudutte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki elävät tavallaa. Ihmiseen suhtaudutaan niinkj muihinkin. Uskohan on omakohtainen ja kukin hoitaa sitä itse.

Vierailija
2/6 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on uskossa tai ei ole. Niin se vain on. Joko on maailmassa tai Herrassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mut synnit saa anteeksi?

Vierailija
4/6 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tehdä parannus. Mutta totta kai seuroihin on kaikki tervetulleita. Ihmisellä on etsakkoaika. Mutta pitää tehdä parannus ja alkaa elää Herrassa.

Vierailija
5/6 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuko helvettiin jos katsoo televisiota, ehkäisee, juo alkoholia? Uskominen ei riitä?

Vierailija
6/6 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi uskoa tai käydä seuroissa, riittää, että et katso tv:tä, et juo, et meikkaa, et värjää hiuksia etkä ehkäise. Etkä varsinkaan tee näistä mitään julkisesti. Sitten pääset taivaaseen.

En olisi ikinä uskonut sanovani näin, mutta vl on niin kaksinaismoralistinen liike kuin olla ja voi. Onneksi silmäni avautui ja ymmärsin, että voin uskoa ja päästä taivaaseen vaikka meikkaisin. Ja että Jumala rakastaa minua tällaisena kuin olen, katsoin tv:tä tai sitten en.

10 käskyä, siinä ne tärkeimmät elämän säännöt. Se ei muka vl:lle riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme