Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut, joilla todella vähän tai ei ollenkaan seksiä, jaksatteko siistiä alaosastoanne?

Vierailija
13.07.2014 |

Mä jaksan. Mutta keväällä kasvatin viivan, ku ei kukaan mun poslarii tarvinnu tai katellu. Nyt suunnittelen leventäväni viivaa. Koskakohan tulee kolmio? Sit alkaakin kasvaa jo sammalta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joka ilta siistin siinä toiveessa että mies suvaitsisi alakertaa lähestyä. Toisinaan turhauttaa. Itse asiassa aika useinkin. Mutta jos seksiä saa ehkä viisi kertaa vuodessa, ei tahdo pilata ainoatakaan niistä kerroista sillä että oma karvoitus häiritsee itseä ja omaa keskittymistä.

Vierailija
2/10 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 18:18"]Joo, joka ilta siistin siinä toiveessa että mies suvaitsisi alakertaa lähestyä. Toisinaan turhauttaa. Itse asiassa aika useinkin. Mutta jos seksiä saa ehkä viisi kertaa vuodessa, ei tahdo pilata ainoatakaan niistä kerroista sillä että oma karvoitus häiritsee itseä ja omaa keskittymistä.

[/quote]

Ainiijjoo, mut mun ei olisikaan pitänyt vastata koska olen naimisissa. Sorge.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesasta huilautan kyllä joka päivä :D

Vierailija
4/10 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin jaksan! Ajan myös säärikarvAni ja kainalokarvani säännöllisesti ja samalla siistin aina alapään. Käyn myös suihkussa joka päivä ja pidän itsestäni muutenkin huolta. Olisi aika outo olo, jos muuten on viimeisen päälle hoidettu ja alapäässä kasvaisi joku märemajava. Mua itseäni ällöttäisi sellainen ja musta tuntuisi epähygieeniseltä jos pissaa tai muita eritteitä jäisi alapään karvoihin, yök! Itseäni varten tuon kaiken teen, en miehiä. En myöskään tee sitä puskaisten av-mammojen kiusaksi :)

Vierailija
5/10 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan kyllä, vaikka lähemmästä kanssakäymisestä kenenkään miehen kanssa on jo vuosia. Siistimpi fiilis ja näyttääkin paljon kivemmalta, kun katselen joka aamu ja ilta itseäni alasti peilistä. (Oikeasti.)

Vierailija
6/10 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 18:21"]Tietenkin jaksan! Ajan myös säärikarvAni ja kainalokarvani säännöllisesti ja samalla siistin aina alapään. Käyn myös suihkussa joka päivä ja pidän itsestäni muutenkin huolta. Olisi aika outo olo, jos muuten on viimeisen päälle hoidettu ja alapäässä kasvaisi joku märemajava. Mua itseäni ällöttäisi sellainen ja musta tuntuisi epähygieeniseltä jos pissaa tai muita eritteitä jäisi alapään karvoihin, yök! Itseäni varten tuon kaiken teen, en miehiä. En myöskään tee sitä puskaisten av-mammojen kiusaksi :)

[/quote]

Joo sama mulla. Mut muuten haukuttiin täs viime viikolla täällä neuroottiseksi paskaksi, kun kerroin käyväni joka päivä suihkussa. ap

Vierailija
7/10 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni takia olen aina sheivannut...

Vierailija
8/10 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En kuitenkaan mee sänkyyn ensitreffeillä enkä raahaa miehiä baarista, joten jos tarpeeksi jees tyyppi tulee vastaan, sen kyllä ehtii sheivata. Enkä toisaalta ihan posliiniksi muutenkaan vetele, iho ei tykkää.

Vierailija
9/10 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistin vain pakolliset eli lähinnä lyhennän, muutoin saa olla ihan luomu rämemajava. Tottakai peseydyn mutta en näe tarpeelliseksi ylläpitää mitään hienoja kuvioita kun alakerran näen vain minä itse. Olen ollut sinkkuna nyt jo yli vuoden ilman mitään säätöjä enkä jaksa uskoa, että tilanne tästä mihinkään enää muuttuu. Yhden illan juttuja en harrasta enkä muutenkaan ihmeellisen miehen kohdatessani menisi heti sänkyyn joten tosiaan aikaa olisi vaikka käydä ruohonleikkuri lainaan tarvittaessa. 

Vierailija
10/10 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseni siistinä peseytymällä päivittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän