Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä luonteenpiirteistäsi, tavoistasi miehesi pitää sinussa?

Vierailija
21.09.2014 |

j

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju, huolehtivaisuus, rento asenne elämään, en nipota pikkuasioista, tunteikkuus.

Vierailija
2/12 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpä minä aina ihmettelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mies kehunut minussa: lämmin sydän, empaattisuus, huolehtivuus, vastuullisuus, ahkeruus, pidän kodin siistinä, hoidan omat asiani kunnolla, olen hyvä äiti lapsilleni, äidillinen, seksuaalinen estottomuus (en ole turhan kaino, tai estoinen, en häpeä itseäni, uskallan heittäytyä seksileikkeihin), uskollisuus, luotettavuus, rehellisyys, oikeudenmukaisuus, omanarvoni tunteva (en ole kynnysmatto, osaan arvostaa itseäni), käytännöllinen, säästäväisyys, osaan laittaa hyvää ruokaa ja leipoa

Huh huh, tulipa pitkä lista! :) Naisten on aina hyvä silloin tällöin kehua itseään!!

Vierailija
4/12 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin huumorintaju ja kivan näköinen perse. Hän pitää myös siitä että olen säästäväinen ja jämäkkä.

Vierailija
5/12 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulemma ihanan hassu

Vierailija
6/12 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on varmaan vähän outo masokisti, sillä hän sanoo tykkäävänsä siitä, että olen omapäinen ja vahvaluonteinen. Vähän ristiriitaista, kun hän kuitenkin yrittää jatkuvasti saada minua käyttäytymään kuin palveleva vaimo, jollainen hänen oma äitinsä on. En oikein tajua tuota miehen logiikkaa.

Vierailija
7/12 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten taitaa tykätä siitä etten oo niinkuin muut tytöt. En oo niin ulkonäkökeskeinen ja oon sopivan rivo ja puhetyylini on hyvällä tavalla vittuileva.

Vierailija
8/12 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään.

Vierailija
9/12 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju, sosiaalisuus, huolehtivaisuus ja kärsivällisyys

Vierailija
10/12 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huumorintajuinen ja multa saa aina

Vierailija
11/12 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiltymättömyys/maltin säilyttäminen, huumorintaju, vapaus muiden mielipiteistä välittämisestä (joskin ei omasta mielestäni pidä aina paikkaansa), positiivisuus.

Vierailija
12/12 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mustasukkainen hänestä. Hän voi esim. vapaasti ilmaista jos joku toinen nainen on hänestä kaunis, kehutaan sitten yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä