Imetys ja alkoholi
Kaveri pyysi minua muutamalle perjantaina. Minulla on vauva täysimetyksellä ja saan pumpattua jonkin verran. Voin olla 3-4 tuntia pois joten jos joisin vaikka kaksi tuona aikana hitaasti niin voisinko imettää heti kotiuduttuani? Missä menee raja ettei voisi enää imettää?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 19:50"]Jos ottaa vain yhden tai kaksi, miksei jättäisi ottamatta? Vai eikö mikään muu juoma maistu yhtä hyvälle?
[/quote]
Eikös sitä alkoholia nimenomaan pitäisi käyttää niin, että ottaa sen yhden tai kaksi. Tuntuu, että oletuksesi olisi se, että alkoholia käyttävät haluavat juoda sitä humalahakuisesti.
Minä ainakin nautin suunnattomasti punaviinin mausta. Kerro heti, jos tiedät yhtä hyvää alkoholitonta ruokajuomaa!!!
Joo mammoilta tuntuu menevän prosentit ja promillet sekaisin aina näissä keskusteluissa. Hutkitaan tutkimatta. Mietippä montako viiliä sinun pitäisi syödä, että se alkoholimäärä vaikuttaisi jotain? Sitten mieti paljonko vauva sitä maitoa juo. Ei ämpäreittäin, vaan pari desiä kerrallaan...