Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustan barbaarin radiohaastattelu huvittaa! :D

Vierailija
20.08.2014 |

Kuuntelin Yle Areenalta tämän aamuisen Yle Puheen Musta barbaari- haastattelun ja huvitti suunnattomasti, kun useamman kerran barbaari ei ymmärtänyt ollenkaan Ylen toimittajan kysymyksiä. Olivat ehkä "vähän" eri tasoisia kuin jonkun Seiskan tai iltapäivälehtien toimittajien kysymykset.

Huvitti vaan jotenkin niin paljon se kontrasti roskalehtien haastatteluun, kun yhtäkkiä joutui nuori mies vastaamaan ja osallistumaan vähän akateemisempiin/älyllisesti analyyttisempiin kysymyksiin ja keskusteluun.

Siis tämä ei millään pahalla Mustaa barbaaria kohtaan, vaikuttaa mukavalta nuorelta mieheltä ja itsekin olisin tuon ikäisenä hämmentynyt ja äimänkäkenä samantyyppisistä kysymyksistä. Mua siis lähinnä huvitti se ero vakavien ja koulutettujen toimittajien ja roskalehdistön toimittajien kysymyksien tason välillä!

Haastis siis täällä: http://ohjelmaopas.yle.fi/1-2362514

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 18:43"]

Musta barbaari ei oo neekeri

[/quote]

vaan stadin revityin laku.

Vierailija
2/17 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä täällä lässytetään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä odotat tummahipiäiseltä. Ei varmaa koulussakaan viettänyt aikaansa.

Vierailija
4/17 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne lehtihaastattelutkaan aina niin hyvin mene :)

http://nyt.fi/a1305860661807

"Tuloerojen kasvu on välttämätöntä hyvinvoinnin kannalta.
-Mä en nyt hiffannut mitään, mitä sä sanoit. Tuloerojen mikä?

Tuloerojen kasvu on välttämätöntä hyvinvoinnin kannalta.
-Siis nyt oikeasti, mun pitää prosessoida tätä. Ööh, tuloerojen kasvu? On välttämätöntä? Siis, ei."

Vierailija
5/17 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nyt tuomita äitiä kun poikiaan kuritti, mustelmat ei näkyneet tummassa ihossa. Anneli Auerin "normaalit tukkapöllyt" kyllä täälläkin tuomittiin.

Vierailija
6/17 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuunnellut haastattelua, mutta eikö toimittajan ammattitaitoon kuulu haastattelun sujuminen. Hänen pitäisi mukauttaa kysymyksiään haastateltavan mukaan. Varsinkin kun on kysymys viihteestä.

Vierailija
7/17 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 19:39"]Miksei nyt tuomita äitiä kun poikiaan kuritti, mustelmat ei näkyneet tummassa ihossa. Anneli Auerin "normaalit tukkapöllyt" kyllä täälläkin tuomittiin.

[/quote]Auer se sopii keskusteluun kuin keskusteluun!

Vierailija
8/17 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ruotsinkielinen.

Vierailija
9/17 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä haastattelu. Tuo nyt liitteen

"Tuloerojen kasvu on välttämätöntä hyvinvoinnin kannalta.

-Mä en nyt hiffannut mitään, mitä sä sanoit. Tuloerojen mikä?

Tuloerojen kasvu on välttämätöntä hyvinvoinnin kannalta.
-Siis nyt oikeasti, mun pitää prosessoida tätä. Ööh, tuloerojen kasvu? On välttämätöntä? Siis, ei."

Sehän on kokonaisuudessaan tehty provosoivaksi. En näe siinäkään mitään ihmeellistä. Itse hän sanoi, että haluaa ensin vahvistaa stereotypioita ja sitten ylllättää ihmiset olemalla kuitenkin ihan fiksu ja normaali. Hän kiertää kouluja puhumassa koulukiusaamisesta. Sekään ei taida sopia monelle kommentoijalle? 

Vierailija
10/17 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "musta barbaari" on tekopyhä joka surkuttelee sillä että häntä on mukamas koulukiusattu vaikka tasan menee niin että hän oli se yks pahimmista kiusaajista. Tiedän sen siitä koska olin uhri jota pelotti ja se on jättänyt arvet niiltä osin että pelkään uusia ihmisiä ja vaikea on luottaa. Ja tämä tapahtui ajalla 2000-2002

Vierailija
11/17 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheen Aamussa siis akateemista ja älykästä keskustelua? En ole toimittajilta sellaista vielä huomannut.

Vierailija
12/17 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 18:27"]

Puheen Aamussa siis akateemista ja älykästä keskustelua? En ole toimittajilta sellaista vielä huomannut.

[/quote]

Kyllä se Mustan barbaarin ollessa kyseessä on ihan älykästä keskustelua. Se kaverihan on lähinnä oman genrensä Teuvo Hakkarainen, ei ihan se penaalin terävin kynä..

Vierailija
13/17 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

James Nigander, rapmusiikin valkoinen neekeri.

Vierailija
14/17 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta barbaari ei oo neekeri

Vierailija
15/17 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lukenut mustasta barbaarista erilaisista roskalehdistä - miksi ihmeessä?

Vierailija
16/17 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin just Maria Veitolan ohjelma ohjelman jossa hän oli yökylässä Mustan Barbaarin himassa . En aikaisemmin ole kundia paljon seurannut mutta nyt kuuntelin mitä hänenllä oli sanottavaa. Oli muuten todella positiivinen yllätys miten mukavan oloinen sälli joka käy kouluissa puhumassa koulukiusaamisen vähentämisen puolesta. Ton ohjelman jälkeen sai kyllä varmasti kymmeniä tuhansia uusia faneja. Kyllä voi äiti olla ylpeä pojastaan.

Vierailija
17/17 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai semmoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan