Onko teillä lapsettomat testamentti?
Kommentit (22)
Ei ole. Ei mulla jää omaisuutta niin paljon, että sitä kannattaisi testamentata. Menköön valtiolla takaisin ne roposet, joita tuista jää jäljelle.
On. Kummilapselle isompi osuus ja loput muille sisarusten lapsille.
Todellakin on. En halua, että eräs sukulaiseni saa senttiäkään rahoistani.
Testamenttaan rahani Ruissalon tammimetsille.
Itselle, vien kaikki hautaan maat ja mannut,eli hautausmaani tulee olemaan noin 150 hehtaaria,hyvä siellä on levätä.
On. Hyväntekeväisyyteen. Vaikka minulla sisaruksia joilla lapsia, kaikkiin osapuoliin hyvät välit.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ei mulla jää omaisuutta niin paljon, että sitä kannattaisi testamentata. Menköön valtiolla takaisin ne roposet, joita tuista jää jäljelle.
Joku kuulostaa tosi katkeralta :,D
Aion hypätä syrjäiseen suohon n. 70 iässä. Tuethan lakkaa automaattisesti kuoleman jälkeen.
On avioehto eron varalta ja testamentti kuoleman varalta. Jos kuolen ensin, vaimo perii. Kun vaimo sitten kuolee, omaisuuteni palautuu sisarelleni tai hänen lapsilleen. Sama juttu toisin päin.
Vaan vielä on koko loppuelämä aikaa muuttaa mielensä, jos moiseen näen aihetta. Äitini jo meinasi testamentata rakkaan sukumökkimme sisarelleni, koska hänellä on lapsia. Sanoin, että jos hän niin tekee, sisareni joko lahjoittaa mökin minulle tai eivät ikinä peri mitään. Oli aika hiljainen loppuilta.
Kyllä lapsellistenkin kannattaa tehdä testamentti. Lasten puolisot mahdollisen avioeron takia kannattaa rajata pois.
Ei ole muuta pitäisi olla. En halua että sisarukseni saa mitään. En kyllä tiedä kenelle omaisuuteni menee, en asu Suomessa. Ja En tajua edes mitä ruumiilleni tapahtuu.
On testamentti, perintö menee sisarusten lapsille.
On, tietenkin.
Sisarukselleni, hänellä on lapsia.
Eiköhän ne mene ihan oikeaan osoitteeseen ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kuulostaa tosi katkeralta :,D
Aion hypätä syrjäiseen suohon n. 70 iässä. Tuethan lakkaa automaattisesti kuoleman jälkeen.
Teen matkan Islantiin ja otan lämpimän kylvyn
Vierailija kirjoitti:
Testamenttaan rahani Ruissalon tammimetsille.
Mihin metsä tarvitsee rahaa?
On testamentti. Jos kuolen ennen miestäni kaikki menee miehelleni ja veljelleni. Jos mieheni kuolee ensin kaikki menee veljelleni ja mieheni lapsille.
On kyllä. Kummilapsille.