testaan juuri mieheni luotettavuutta
Esiinnyn toisena naisena. Odotan nyt aluksi mitä mies vastaa yksinkertaiseen kysymykseen, onko hän varattu. Idean tähän sain tältä palstalta.
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:29"]
Mä en ikinä alentuisi moiseen. Tuohan on jo epäkunnioittavaa parisuhdetta kohtaan.
[/quote]
juu. av-mamma ei tätä vain ymmärrä. luulee saaneensa miehen omistukseensa, omaisuudekseen ja lompakokseen loppuiäksi. tältä palstalta saa kyllä vinkkejä siihen , miten päästä miehestä eroon.
ap:n miehelläkin olisi varmasti parempi elämä, jos pääsisi eroon psyko-stalkkeri-ämmästään.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:19"]Mäkin oon tehnyt noin prepaid-liittymällä ja mies oli valmis.
[/quote]
Valmis mihin? Tappamaan? syömään ihmislihaa? Panemaan shemalea?
[/quote]
Oli valmis tapaamaan esittämääni naista, laitoin "olen K, etkö muista, niin mies siihen, että "siitähän on jo monta vuotta, mutta voin tulla kyllä, missä nähdään?" Että niin luotettava oli ukkoni. En olisi muuten testannut, mutta mulla oli vahva syy epäillä miehen käytöksen perusteella sitä, ettei ole ihan uskollinen. No olihan hänellä montakin kierroksessa, sen sijaan syytteli mua uskottomuudesta, mikä onkin kai tavallista pettureilta just.
Mihin hävisi se "miten pystyn murtamaan miehen sähköpostin salsanan?"- ketju..? Löytyi vielä pari tuntia sitten. Oliko siinä jotain palstan sääntöjen vastaista, kun siinä kerrottiin että mistä löytyy Firefoxin ja Chromen selaimeen tallentamat salasanat? Eikö av-mammat saa tätä tietoa saada?
Mies kyllä tutkii itse sähköpostini ja kännykkäni, joten ei kai haittaa jos minäkin koitan jotain saada selville.
Vastasi että "terve, siis missä näit ja millon, millä autolla olin". Taitaa tarttua syöttiin.
ap.
Sydän tykyttäen istun tässä vieressä ja katson kun mies kirjoittaa viestiä. En tiedä pystynkö pitämään pokkaa. Näytön käänsi poispäin vaikka koskaan ei tee niin. Sydän hakkaa niin että... Vastasin jotain ympäripyöreää ja perään että "kiinnostaako". Ei taidakkaan olla niin luotettava kun väittää.
No osasitko vastata missä näit, millä autolla jne? Ja miksi sulla on syy epäillä miestäsi. T: nro 2, jolla oli syytä ja epäily osui varsin oikeaan.
Niin ja ei ole siis vielä vastannut, onko varattu? vai joko narahdit? Vähän sinnikkyyttä tai menee pieleen ap.!!!
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 18:05"]Niin ja ei ole siis vielä vastannut, onko varattu? vai joko narahdit? Vähän sinnikkyyttä tai menee pieleen ap.!!!
[/quote]
Ei ole vastannut. Eikä vastannut vielä mitään "kiinnostaako" kysymykseen.
ap.
Alkaa jo ärsyttää kun ei vastaa. Taitaa epäillä...
ap.
Vittu sä olet AP tyhmä (ja homo, AP on aina homo). Aika hyvä ja luotettava parisuhde teillä, kannattais varmaan katsoa peiliinkin, juku mitä KGB-menoa.
Vittu mitä akkoja täällä pyörii!!!!
Sairaita ja typeriä!!!
Kyllä tommosen eukon pettäminen on enemmän ku oikein!!!
En oo tyhmä vaan nokkela. Testailee sekin mua, miks siis mä en sais?
ap.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 18:35"]Vittu mitä akkoja täällä pyörii!!!!
Sairaita ja typeriä!!!
[/quote]
Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 18:35"]Vittu mitä akkoja täällä pyörii!!!!
Sairaita ja typeriä!!!
[/quote]
Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.
[/quote]
Luuletko tosiaan että pettäisin saati testailisin miestäni? Kyllä aika alhaalla tarvii sunkin moraalis olla, kun kuvittelet kaikkien tekevän samaa mitä ite teet.
SAIRAITA OLETTE!!!
Teidän suhde on jo aika huono, jos tarvitsee tuollaisia testejä tehdä! Et näköjään luota mieheesi ollenkaan.
Ap. millä perusteella epäilisit miehen uskollisuutta? Onko niitä?
Mulle ei kyl ikipäivänä tulis mielee testata mun miestä xD mut juu jokaine tekee just niin ku haluu:) joko ap miehes narahti tai siis onko luotettava vai ei
Mies arvasi että se olin minä ja nauraa nyt katketakseen.
ap.
Tolla tekniikalla narahtaa epätoivoiset, tyhmät ja kiimaiset miehet aika tehokkaasti.