Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten selkäkivut parantuisivat monesti oikeilla rintsikoilla

Vierailija
20.08.2014 |

Ja en siis todellakaan tarkoita kaikkia selkäkipuisia eli ei tarvi vetää hernettä nenään. Mutta itsekin tunnen useamman ystävän, joka valittaa yläselkäkipuaan, juoksee lääkäreissäkin ja vetelee kipulääkkeitä, mutta ei tarvisi muuta kúin ostaa oikeankokeiset liivit. Monet naiset ei osaa ostaa oikeankokoisia liivejä. Se on terveydellisesti, mutta myös esteettisesti, valitettava asia.

Ja kivittäkää, joo.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta allekirjoitan tekstisi täysin ja minulla on juuri kovia kipuja niskahartijaseudulla enkä osaa tehdä tarpeeksi hyviä venytyksiä.

-4/5

Vierailija
2/5 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kivitä, vaan olen ihan samaa mieltä. Kävin just eilen yhdessä ihan oikeassa liivikaupassa ja se myyjä kertoi, et nyt fysioterapeutit alkanu lähettää asiakkaitaan rintaliiviostoksille. Ite oon aina ostanu liivini asiantuntijalta, olenhan isorintainen. Markettien liivejä ei kannattaisi pitää kuin pienirintaisten, jotka ei samanlaista tukea tarvitse.

Muistan lukeneeni, et suurin osa suomalaisista naisista- ja varmaan sama muuallakinmaailmassa - käyttää vääränkokoisia liivejä, kuppikooltaan liian pieniä ja ympärysmitalta liian suuria.

Hyvät liivit on sellaiset, ettei niitä edes huomaa käyttävänsä, eikä tissit pursua reunojen yli, eikä nouse takaa kohti niskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ettei käytä ollenkaan.

Vierailija
4/5 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoisekseni erittäin isorintainen ja en löydä liivejä oikein mistään. Changella ei riitä koot ja muut ovat hassun mallisia. Olen löytänyt Lindexiltä muutamia jotka mahtuvat, mutta tiedän niiden silti olevan väärän kokoisia.

Siis mistä te isorintaiset pienellä ympärysmitalla ostatte liivinne? Pk-seudulla, haluan sovittaa liivit. Mieluiten ei mummomallisia tai liian ohutta kangasta.

Vierailija
5/5 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:24"]Olen kokoisekseni erittäin isorintainen ja en löydä liivejä oikein mistään. Changella ei riitä koot ja muut ovat hassun mallisia. Olen löytänyt Lindexiltä muutamia jotka mahtuvat, mutta tiedän niiden silti olevan väärän kokoisia.

Siis mistä te isorintaiset pienellä ympärysmitalla ostatte liivinne? Pk-seudulla, haluan sovittaa liivit. Mieluiten ei mummomallisia tai liian ohutta kangasta.

[/quote]

+ lindexillä käyn siksi ettei ole opiskelijana ollut varaa oikeen muuhun. Joten ei liian kalliita liivejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan