motivoikaa minua laihduttamaan!
Nyt on ollut tässä usean viikon repsahduskausi, jonka tahtoisin vihdoin lopettaa ja löytää uutta energiaa uudelleen aloittamiseen. Rohkaisevia sanoja tai jopa pientä sättimistä otetaan vastaan!
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:37"]Oletko syönyt tänään liikaa?
[/quote]
Olen, ylimääräisiä kaloreita 800.
Tee elämäntapamuutos ja psyykkaa itsesi himoitsemaan kasviksia, marjoja, hyvälaatuista kalaa/lihaa jne. ja syö näitä sen verran että et joudu kituuttamaan nälässä. Tällöin ei iske nälkäisenä herkkuhimot niin helposti
"Mikään ei maistu yhtä hyvältä kuin laihuus tuntuu" vai miten se oli.
Sä pystyt kyllä <3
Se fiilis kun meet raukeena nukkumaan, lihakset hellinä, hymy huulilla kun treeni ja syömiset on menny suunnitellusti. :)
Ota päivä kerrallaan. Illalla kehut itseäsi, jos olet sen päivän onnistunut tavoitteissasi. Laihduttamisen sijaan ajattelet sitä elämäntapamuutoksena, joka tuo kokonaisvaltaista hyvää oloa.
mennään naimisiin sitte ku häämekko menee sulahtaen päälle.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:05"]Ota päivä kerrallaan. Illalla kehut itseäsi, jos olet sen päivän onnistunut tavoitteissasi. Laihduttamisen sijaan ajattelet sitä elämäntapamuutoksena, joka tuo kokonaisvaltaista hyvää oloa.
[/quote]
tää on totta ja näin. Muuta elämäntapojasi ja laihtuminen tuleekin siinä sivussa.
Kysy itseltäsi,miksi rankaisen itseäni. Mikä on todellinen syy sille, että haluat hukuttaa itsesi ruokaan?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:05"]Ota päivä kerrallaan. Illalla kehut itseäsi, jos olet sen päivän onnistunut tavoitteissasi. Laihduttamisen sijaan ajattelet sitä elämäntapamuutoksena, joka tuo kokonaisvaltaista hyvää oloa.
[/quote]
Hei tää on hyvä! Ehkä mun tosiaan pitää luopua "nyt laihdutan nopeasti ja sitten voin levätä"-ajattelusta. En enää laihduta, vaan teen elämäntaparemontin! (:
Aloita ruoka-annoksista (sokeri veke), punnitse itsesi joka aamu, näet että olet tänään 200 g laihempi kuin eilen, siitä se lähtee alaspäin.
Oletko syönyt tänään liikaa?