Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään ihan hulluna ampiaisia, miksei ne voi jo kuolla

Vierailija
20.08.2014 |

Saan joka kerta sellaisen adrealiini jysäyksen kun vaan näenkin yhden jossain, jos sellainen tulee sisälle, tekee mieli vain juosta ulos rappukäytävään. Pakko se on kumminkin tappaa ja vielä pari tuntia sen jälkeen kun olen päästänyt sen hengestään, en pysty rentoutumaan ja olen valmiustilassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pelkää lainkaan. Kerran on maa-ampiaiset pistänyt, 8 kpl kerralla, kun astuin pesän päälle vahingossa. 

Vierailija
2/4 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ihmeessä tapa, ne levittävät feromoneja kuollessaan ja pian paikalle saapuu enemmän ampiaisia tarkkailemaan tilannetta.

Ja jos et onnistu tapossa ensimmäisellä kerralla, ampiainen vain suuttuu huitomisestasi ja päättää oikeasti hyökätä. Kanna mieluummin kupissa parvekkeelle, tökkää kuppi nurin kaukaa ja sulje ovi. Amppari luultavasti häipyy sen jälkeen itsekseen.

Niin, ja hanki verkot ikkunoihin jos epäilet, että talonne läheisyydessä on ampiaispesä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sua pistäny koskaan amppari? Mä pelkään kanssa, syystä että muutaman kerran ollut hengenlähtö lähellä.

Vierailija
4/4 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei koskaan ole ampiainen pistänyt, mutta pelkään niitä silti. Pelko lienee äidiltäni tullutta, varoitteli aina ampiaisista lapsuudesta. Meillä oli ikkunat ja ovet kiinni, ampiaisia tuli savupiipun kautta, kun pelti oli jäänyt auki. Roskia en voinut viedä ollenkaan, kun roskiksen ympärillä pörräsi ainakin 10 ampiaista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän